Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 ztrata vykonu 
Autor Zpráva

Příspěvky: 94
Příspěvek 
Šemik píše:
Velfobin je v podstate lih, ten na sebe vaze vodu v palivu a diky lihu pak muze shoret spolecne s benzinem misto toho aby to zhaselo ci cukalo motor :wink: A samozrejme to brání zamrznutí palivového vedeni :D


aha dik za infozase som o nieco mudrejsi :)


25.10.07, 10:37
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 94
Příspěvek 
alda píše:
Mě tohle začalo dělat když mě na dálnici chytla průtrž mračen a na silnici bylo tolik vody, že mě to nacákalo až motorového prostoru až zhasnul motor. Od té doby to dělalo to stejný - najednou to během jízdy začalo cukat až skoro do zastavení motoru. Až jsem předělal ukostření cívky, tak to přestalo.


a myslis ze na vine bola ta cievka? a ako si prerobil mohel by si sem dat foto :)


25.10.07, 10:44
Profil

Příspěvky: 128
Příspěvek 
No kluci a klučky !!!!

Tak dnes ráno som do toho sadol nahodil a išlo to v pohode bez cukania bez všetkeho.
Kto má namontovanu prisávanie ohrievaného vzduchu a má tento problem nech sa pozre na ukostrenie cievky /je to možné !!!/
kto nemá nech to namontuje !

Keby sa znova objavila tá chyba napíšem !


25.10.07, 20:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 299
Bydliště: BRNO
Příspěvek 
cezar píše:
alda píše:
Mě tohle začalo dělat když mě na dálnici chytla průtrž mračen a na silnici bylo tolik vody, že mě to nacákalo až motorového prostoru až zhasnul motor. Od té doby to dělalo to stejný - najednou to během jízdy začalo cukat až skoro do zastavení motoru. Až jsem předělal ukostření cívky, tak to přestalo.


a myslis ze na vine bola ta cievka? a ako si prerobil mohel by si sem dat foto :)


Žádné zvláštní úpravy nebylo třeba dělat. Jak byla ta cívka zaprášená a navíc ta voda, tak to podle mě začalo dělat svody a občas začala vynechávat. Takže cívka s držákem šla ven, potom řádně vše očistit včetně šroubů a mám pokoj. Jednou mě takhle taky vytrestal Favorit. Po dešti nechtěl nastartovat. Bylo to zvlhlým prachem na vysokonapěťových kabelech - stačilo očistit hadrem a bylo to. Jenže přijít na to trvalo snad 2hodiny. :twisted:

_________________
Škoda 120L, vrbová zelená, r.v. 12/87
centrál+alarm na dálk. ovládání


26.10.07, 12:08
Profil

Příspěvky: 94
Příspěvek 
alda píše:
cezar píše:
alda píše:
Mě tohle začalo dělat když mě na dálnici chytla průtrž mračen a na silnici bylo tolik vody, že mě to nacákalo až motorového prostoru až zhasnul motor. Od té doby to dělalo to stejný - najednou to během jízdy začalo cukat až skoro do zastavení motoru. Až jsem předělal ukostření cívky, tak to přestalo.


a myslis ze na vine bola ta cievka? a ako si prerobil mohel by si sem dat foto :)


Žádné zvláštní úpravy nebylo třeba dělat. Jak byla ta cívka zaprášená a navíc ta voda, tak to podle mě začalo dělat svody a občas začala vynechávat. Takže cívka s držákem šla ven, potom řádně vše očistit včetně šroubů a mám pokoj. Jednou mě takhle taky vytrestal Favorit. Po dešti nechtěl nastartovat. Bylo to zvlhlým prachem na vysokonapěťových kabelech - stačilo očistit hadrem a bylo to. Jenže přijít na to trvalo snad 2hodiny. :twisted:


ehm myslis tu cievku odkal ide kabel na rozdelovac? :oops:


26.10.07, 12:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 299
Bydliště: BRNO
Příspěvek 
cezar píše:
alda píše:
cezar píše:
alda píše:
Mě tohle začalo dělat když mě na dálnici chytla průtrž mračen a na silnici bylo tolik vody, že mě to nacákalo až motorového prostoru až zhasnul motor. Od té doby to dělalo to stejný - najednou to během jízdy začalo cukat až skoro do zastavení motoru. Až jsem předělal ukostření cívky, tak to přestalo.


a myslis ze na vine bola ta cievka? a ako si prerobil mohel by si sem dat foto :)


Žádné zvláštní úpravy nebylo třeba dělat. Jak byla ta cívka zaprášená a navíc ta voda, tak to podle mě začalo dělat svody a občas začala vynechávat. Takže cívka s držákem šla ven, potom řádně vše očistit včetně šroubů a mám pokoj. Jednou mě takhle taky vytrestal Favorit. Po dešti nechtěl nastartovat. Bylo to zvlhlým prachem na vysokonapěťových kabelech - stačilo očistit hadrem a bylo to. Jenže přijít na to trvalo snad 2hodiny. :twisted:


ehm myslis tu cievku odkal ide kabel na rozdelovac? :oops:


Jasně.

_________________
Škoda 120L, vrbová zelená, r.v. 12/87
centrál+alarm na dálk. ovládání


26.10.07, 12:54
Profil

Příspěvky: 94
Příspěvek 
alda píše:
cezar píše:
alda píše:
Mě tohle začalo dělat když mě na dálnici chytla průtrž mračen a na silnici bylo tolik vody, že mě to nacákalo až motorového prostoru až zhasnul motor. Od té doby to dělalo to stejný - najednou to během jízdy začalo cukat až skoro do zastavení motoru. Až jsem předělal ukostření cívky, tak to přestalo.


a myslis ze na vine bola ta cievka? a ako si prerobil mohel by si sem dat foto :)


Žádné zvláštní úpravy nebylo třeba dělat. Jak byla ta cívka zaprášená a navíc ta voda, tak to podle mě začalo dělat svody a občas začala vynechávat. Takže cívka s držákem šla ven, potom řádně vše očistit včetně šroubů a mám pokoj. Jednou mě takhle taky vytrestal Favorit. Po dešti nechtěl nastartovat. Bylo to zvlhlým prachem na vysokonapěťových kabelech - stačilo očistit hadrem a bylo to. Jenže přijít na to trvalo snad 2hodiny. :twisted:


a mozes mi este poved o akych vysokonapetovych kabloch to hovoris?ktore su to? :? :oops:


6.11.07, 22:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz