Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 04:09



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Nestartuje š120 
Autor Zpráva

Příspěvky: 167
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Nestartuje š120
Ahoj.Pořebuji poradit.Nemohu nastartovat motor.Všechno myslitelné vyměněno,předstih a odtrh nastaven,nové svíčky.Tlaky jsou 10-9-10,2-10,3.Na ventilovém víku je bílá emulze.Je možné,aby vnikala voda do válců a přitom byly takové kompresní tlaky?Svíčka v první válci je suchá.Ve 2 3 4 tém válci jsou svíčky mokré,jakoby trochu narezlé.


31.10.07, 22:07
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jistě, jde ti voda do spalovacího prostoru

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.10.07, 22:08
Profil

Příspěvky: 167
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Ale neměl bych naměřit nižší kompresní tlaky? :shock:


31.10.07, 22:25
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
V podstatě ne. Máš dobře kabely na svíčkách že ti to nestartí?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.10.07, 22:28
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
PETR TOMALA píše:
Ale neměl bych naměřit nižší kompresní tlaky? :shock:


Naopak nameris vetsi kdyz je tam voda navic. Jednak jeji vlastni objem, jednak funguje do urcite miry jako tesneni krouzku.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.10.07, 22:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Když je voda na svíčkách tak to prostě startovat nebude, na jeden válec to jenom tak blafá na startér. Je to buď prasklé těsnění pod hlavou nebo hlava (pokud se ti někdo nevymočil do nádrže :D )


31.10.07, 22:35
Profil ICQ

Příspěvky: 167
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Koupil jsem tuhle škodovku před prázdninama na putování po Ukrajině a na cestu do Chorvatska a Alp.Dal jsem do ní motor z fava a vesele jezdil.Původní motor ležel čtyři měsíce v garáži.Teď v sobotu jsem ho vrátil zpátky a chtěl auto prodat.Po výměně naskočil,sice nijak ochotně,ale naskočil.Docela kouřil,ale bral jsem to na lehkou váhu.Jel docela pěkně.Předevčírem jsem přijel a ráno už odmítala startovat,škytala na 1 válec.Do dvou hodin do rána jsem se na to snažil přijít,ale marně.Vyzkoušel jsem všechno od pumpy po svíčky a nic.Dokonce jsem zkusmo měnil základní předstih a zrepasoval rozdělovač.Úbytek vody jsem nezaznamenal,protože jsem dolil od oka a najel asi jen 60 km.Teplota byla normální(i když kolísala mezi 70 a 80 C).V autě zůstal ještě nějaký fridex po favomotoru.Je možné,že napomohl dílu zkázy.
Děkuji za rady!


31.10.07, 22:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz