Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 23:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 při zátahu se ozývá cvakání z motoru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Bydliště: Praha - Klánovice
Příspěvek při zátahu se ozývá cvakání z motoru
ahojda, tak jsem přetěsňoval sání a výfuk a když jsem to poskládal zpátky, tak se ozývá z motoru takový cvakání , ale jenom když šlapu víc na plyn. není to závislé na otáčkách, ale na zátěži motoru. Také bych se chtěl zeptat, na nějaký fígl na otáčení klikou když seřizujete ventily, protože jsem se do toho chtěl pustit, ale nehl jsem s ní ani o píď :(

dík moc za pomoc.

_________________
Škoda Felicia GLXi - "Žába" (136 BMM, r.v:96)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14845


29.10.07, 15:39
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: při zátahu se ozývá cvakání z motoru
HaBaKuK píše:
ahojda, tak jsem přetěsňoval sání a výfuk a když jsem to poskládal zpátky, tak se ozývá z motoru takový cvakání , ale jenom když šlapu víc na plyn. není to závislé na otáčkách, ale na zátěži motoru. Také bych se chtěl zeptat, na nějaký fígl na otáčení klikou když seřizujete ventily, protože jsem se do toho chtěl pustit, ale nehl jsem s ní ani o píď :(

dík moc za pomoc.


ventily nastavujem tak že auto na jednej strane zdvihnem kolesom do luftu, vyberiem aj sviečky a zaradím 5ku, vtedy otáčaním kola otáčaš motor....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.10.07, 15:44
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
zařadíš pětku a hýbeš celým autem, ve dvou to jde líp :) , taháme ho s tátou vždycky za přední čelo,.... a při tý zátěži, nebudou to detonace? že by byl špatně předstih...


29.10.07, 15:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Bydliště: Praha - Klánovice
Příspěvek 
tak to nevím. poprvé v životě zkusím nastavit ventily a pak budu alchymovat s předstihem no a pak to dobiju šroubkama na karburátoru :) no a když ani to nedá kladný výsledek, tak to bude jistit servis... :(

_________________
Škoda Felicia GLXi - "Žába" (136 BMM, r.v:96)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14845


29.10.07, 15:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 655
Bydliště: Heřmanův Městec
Příspěvek 
Hele dej mi prosim vedet jak si uspel a jestli uz ti to nedela tak co to bylo. Díky moc

_________________
Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA"
Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102
Škoda 110R 1980
Škoda felicia 1.6 GLX 1995

Zakladatel Coupé clubu TW
Škoda 742 a 718K Forever Team


1.11.07, 15:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Bydliště: Praha - Klánovice
Příspěvek 
no tak to cvakání, teda spíš pšoukání je ještě větší netěsností než byla předtím, asi se mi něco nepovedlo. :) no, tak si to užiju ještě jednou. jinak jsem taky zjistil, ze jak se to zahřálo, tak mi to utrhlo jeden sroub co drzi vyfukovy svody v hlavě. :( takže až budu teď někdy ještě měnit rozvody, tak asi odstrojím skoro celej motor. :)

_________________
Škoda Felicia GLXi - "Žába" (136 BMM, r.v:96)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14845


1.11.07, 19:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 655
Bydliště: Heřmanův Městec
Příspěvek 
HaBaKuK píše:
no tak to cvakání, teda spíš pšoukání je ještě větší netěsností než byla předtím, asi se mi něco nepovedlo. :) no, tak si to užiju ještě jednou. jinak jsem taky zjistil, ze jak se to zahřálo, tak mi to utrhlo jeden sroub co drzi vyfukovy svody v hlavě. :( takže až budu teď někdy ještě měnit rozvody, tak asi odstrojím skoro celej motor. :)



Diky moc hele az to (jestli to vyresis ) tak mi dej prosim vedet pac mam asi stejnej problem.

_________________
Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA"
Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102
Škoda 110R 1980
Škoda felicia 1.6 GLX 1995

Zakladatel Coupé clubu TW
Škoda 742 a 718K Forever Team


1.11.07, 20:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Bydliště: Praha - Klánovice
Příspěvek 
tak se chci zeptat, jestli nějaká z vás, dobrých a zkušených duší nebydlí ve východní části prahy, nebo v blízkém okolí... ;) náhodou. :roll:

_________________
Škoda Felicia GLXi - "Žába" (136 BMM, r.v:96)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14845


2.11.07, 07:41
Profil ICQ

Příspěvky: 4
Příspěvek 
Ahojky, rád bych se zeptal na to cvakání. Dělá mi to na Felicii taky, pouze v zátěži. Po delším přemýšlení jsem dospěl k názoru, že se otevírá nějaký dírka v nějakém spoji na výfukovém potrubí, když se v zátěži nakloní motor v závěsech. Čím to bylo způsobeno u Vás?

_________________
PeterS
Škoda Felicia kombi 1,3 BMM


2.3.08, 20:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
PeterS píše:
Ahojky, rád bych se zeptal na to cvakání. Dělá mi to na Felicii taky, pouze v zátěži. Po delším přemýšlení jsem dospěl k názoru, že se otevírá nějaký dírka v nějakém spoji na výfukovém potrubí, když se v zátěži nakloní motor v závěsech. Čím to bylo způsobeno u Vás?


to by som skôr videl na homokyneťák, alebo spojku.... musel by si to presnejšie popísať...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.3.08, 20:46
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
michalkatka píše:
PeterS píše:
Ahojky, rád bych se zeptal na to cvakání. Dělá mi to na Felicii taky, pouze v zátěži. Po delším přemýšlení jsem dospěl k názoru, že se otevírá nějaký dírka v nějakém spoji na výfukovém potrubí, když se v zátěži nakloní motor v závěsech. Čím to bylo způsobeno u Vás?


to by som skôr videl na homokyneťák, alebo spojku.... musel by si to presnejšie popísať...


Má to souvislost s otáčkami motoru, při přeřazení nahoru se rychlost cvakání zpomalí a zase narůstá s otáčkami motoru a cvaká pouze v zátěži, necvaká při brzdění motorem, při jízdě na neutrál, ani při tůrování motoru na neutrál. Jediný způsob, jak se to cvakání dá vyrobit při stojícím autě je nechat auto po jízdě asi tak 1,5 hodiny odstát, po nastartování je slyšet na volnoběh cvakání, při přidání plynu ale cvakání zmizí a většinou už se neozve, až při jízdě.

_________________
PeterS
Škoda Felicia kombi 1,3 BMM


2.3.08, 20:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
PeterS píše:
Má to souvislost s otáčkami motoru, při přeřazení nahoru se rychlost cvakání zpomalí a zase narůstá s otáčkami motoru a cvaká pouze v zátěži, necvaká při brzdění motorem, při jízdě na neutrál, ani při tůrování motoru na neutrál. Jediný způsob, jak se to cvakání dá vyrobit při stojícím autě je nechat auto po jízdě asi tak 1,5 hodiny odstát, po nastartování je slyšet na volnoběh cvakání, při přidání plynu ale cvakání zmizí a většinou už se neozve, až při jízdě.

To by mohl dělat silentblok :wink: ...nebo výfukový potrubí by mohlo do něčeho klepat...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


2.3.08, 21:13
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Cvakání v zátěži nejpravděpodobněji způsobují detonace...samozápaly v motoru..... ....Nevim co sem vozí za benzín,nebo kdo ho míchá,ale asi bude technickej na čištění nářadí....To snad oktany nevidělo...poslední dobou... A můžete mít předstih fabrickej a stejně cvrdlikot....Na feldách můžete mít deset čidel klepání a stejně se to bude ozývat,pokud to bude vadné palivo.....Někdy vylétne i rozvodová tyčka...tak se nelekněte až to bůjde na tři nendejte si jí nazpět a G.O. k jiné pumpě.....Jinak je to taky velkým předstihem a nebo moc chudou směsí u karburátorových verzí,tak seřídit,nebo vyměnit.... :P


2.3.08, 21:27
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
Když to cvakání poslouchám jako řidič, slyším to nějak okolo sebe, když to poslouchám jako spolujezdec, slyším to z levé strany. Palivo mě napadlo, tak jsem tu 1/4 nádrže (z laciné pumpy) dolil doplna na jiné (laciné) pumpě a cvaká pořád. Ještě jsem si vzpomněl, nejsem si zcela jist, ale myslím, že to začalo cvakat po dolití oleje (přesně stejného, jaký tam byl a jaký jsem tam už doléval i dříve), ale u 1,3 BMM je to spíš jen náhoda.

_________________
PeterS
Škoda Felicia kombi 1,3 BMM


2.3.08, 22:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
PeterS píše:
Když to cvakání poslouchám jako řidič, slyším to nějak okolo sebe, když to poslouchám jako spolujezdec, slyším to z levé strany. Palivo mě napadlo, tak jsem tu 1/4 nádrže (z laciné pumpy) dolil doplna na jiné (laciné) pumpě a cvaká pořád. Ještě jsem si vzpomněl, nejsem si zcela jist, ale myslím, že to začalo cvakat po dolití oleje (přesně stejného, jaký tam byl a jaký jsem tam už doléval i dříve), ale u 1,3 BMM je to spíš jen náhoda.


BMM čidlo klepania nemá, aaby si vylúčil nekvalitný benzín skús natankovať nejaký vysokooktánový, 98, alebo aj viac, ak to nezmizne môže to robiť niektorý silent, alebo tá spojka...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.3.08, 08:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz