Jura píše:
Takže dneska ráno sem nastartoval a dvě sekundy po nastartování hned fakt klapot..neco jakoby psal nekdo na stroji (asi ventily) ale jen fakt chvilku hned to utichlo... po jízdě cca. 20 km sem se mrknul na víčko od oleje a bzlo tam trochu jak kdybych na něj plivnul trošičku, ale jako olej to moc nevypadalo. To by vypadalo na tesnení pod hlavou ale voda nemizí a nic takovyho tak ja prostě už nevim... jen mi prostě asi mizi ten olej nebo co. Co se stane dyž budu mít moc málo oleje bude mě kontrolka včas varovat, aby se nemohlo nic poškodit? A jak se bude motor jevit, když ho zase přeliju olejem? Jinak zase se mi ktomu ještě ráno stalo to co už jsem tu probíral v jiném topicu, sem chtěl nastartovat a nechtělo se tomu do otáček a začal kolísat volnoběh ale to potom co jsem posouval závlačku na lanku od plynu...po těch 20km sem ji zase dal zpátky kde byla předtím a vpohodě. Takže to je aso jednoynačně něco ve škrtící klapce ne? Mockrát díky za rady a trpělivost semnou jinak jde o 1.6ku feldu kdo zapoměl
Jestli je tam toho trošička tak to je v tomhle hnusném počasí docela normální, obzvlášť jestli s tím jezdíš kratší vzdálenosti. Důležité je jestli se to po delší jízdě ztratí. K tomu nedostatku oleje - nevím jak 1,6ka, u Favorita mi začala kdysi v prudké zatáčce lehce problikávat kontrolka oleje a posléze jsem zjistil že tam chybí 3l oleje, takže bych na to moc nespoléhal - ten sací koš je dost nízko. Když to přeliješ tak se ti můžou zničit gufera na ventilech.