|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Klady vs. zápory
Ahoj, potřeboval bych zjistit klady a zápory motorů 130, 135 a 136 ve vozech Rapid. Děkuji
|
1.11.07, 22:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nejlip 135 nebo 6, pac 130 ma litinovou kedlubnu a rada odchazi a nejsou dily, ty druhy dva motory sou shodny jako favo ... takze dily nou problem
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
1.11.07, 22:38 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Asi tak, na 130 je problém zohnať diely a celkovo tie motory majú menšiu životnosť. 135 a 136 sú modernejšie motory, majú lepšie výkonové vlastnosti a myslím, že menšiu potrebu...najlepšie 136...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.11.07, 08:43 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
Pokud se správně pamatuju, tak jen ta 135 může jezdit na čistý natural.
|
2.11.07, 21:50 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Luboš píše: Pokud se správně pamatuju, tak jen ta 135 může jezdit na čistý natural.
No prvni 136 nemuzou no ale tech snad moc nebylo ne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.11.07, 21:53 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
To sou kerý první ??? Já jen abych si zase nerozesral motor...mam 742.136 1988
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
2.11.07, 22:32 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Jestli se nemýlím, tak 136 se vyráběly 1987-1990
|
3.11.07, 16:22 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
136 se dělaly pořád akorát pak měly 136X nebo B Jinak se ty první hlavy lišily použitým matrošem na sedla takže by se mělo u těch jedněch jezdit pul na pul, jednou natural jednou special (dnes už teda ne že jo) Ale ať tak nebo tak stejně dřív odešlo těsnění pod hlavou rozežraný fridexem nebo měl motor hafo km a šel stejně do kytek. Dneska si myslím že už je uplně jedno jestli na jednu hlavu najedeš 500 000 nebo 600 000 což není zase až taková nadsázka na hlavě se nemá v podstatě co zničit pokud bude vše tak jak má bejt a když by sedla odešli tak se tam daj dát nový.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.11.07, 17:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|