Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
nevim...my do našich motorů lijem PRO-LONG...stojí asi 900 a je to opravdu paráda...motor se ztiší a je vyšší komprese (měřeny tlaky) takže já ty"sračky" doporučuju...ale stejně...když jsme do fildy nalili něco proti žraní olej..stejně pomohli až nový kroužky...takže jak co, ale ten prolong...paráda..motor de jakoby lehčeji a zlepšil se chod motoru...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
3.11.07, 00:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já jediný co mám vyzkoušený tak Xeramic a to ještě jen v převodovkách a diferákách v náklaďáku. Do motoru bych taky radši nic nelil.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.11.07, 09:24 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
motor..PRO-LONG
převodovka...Lubrifilm-ale nevim jakej...přivez to fotrův kámoš...dělá v rafinerce..tak tam rušili nějakej sklad tak toho máme doma mrtě...přivez i nějaký pojisti, stěrače atd...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
3.11.07, 09:45 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Ondras83 píše: motor..PRO-LONG
převodovka...Lubrifilm-ale nevim jakej...přivez to fotrův kámoš...dělá v rafinerce..tak tam rušili nějakej sklad tak toho máme doma mrtě...přivez i nějaký pojisti, stěrače atd...
Citace J Čecha:
Veškeré televizní reklamy výrobků, které dosud na obrazovkách byly, jsou o chlórových výrobcích. Uváděné „bezporuchové“ jízdy s automobily bez oleje jsou nehorázným oblbováním zákazníků. Pro zajímavost uvádím výsledky testu, provedených firmou Consumer Reports na dvou automobilech s motory GM V6. Ve výsledku testu je uvedeno: „Po seřízení motorů a výměně oleje byla do jednoho motoru přidána přísada PROLONG a následně jsme s oběma automobily ujeli 100 mil. Potom byl z obou motorů vypuštěn olej přesně podle údajů z reklamy. Testovací jezdci pak vyjeli na zkušební dráhu. Marc McEntee, jeden z testovacích jezdců, řekl: “Po testovací dráze jsme jeli rychlostí mezi 20 až 30 mílemi za hodinu. Po 13-ti minutách a ujetých 5-ti mílích se oba motory zadřely. Rozdíl v ujeté dráze obou automobilů byl 100 yardů.“ Po demontáži obou motorů bylo u obou zjištěno těžké poškození, přestože byl v jednom z nich PROLONG.“
Najdete na : http://www.channel2000.com/news/consume ... 33436.html.
(Firma PROLONG se dostala do problémů se závodníkem Al Unserem, který na jejich reklamní videokazetě měl jet s autem bez oleje po poušti. Ten dokázal, že pro tento účel použili auto s dvojitou olejovou vanou. To se to potom jezdí bez oleje…)
Pro falešnou a zavádějící reklamu rozhodla FTC o zákazu prodeje uvedených výrobků. Rozhodnutí můžete najít na internetových adresách www.FTC.gov v oddělení „oil additives“. U nás zatím nikdo nic nezakázal.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.11.07, 11:08 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
wodymu to pomohlo, a nema dovod mi klamat
tak co?? mne je jedno ze to nema ako fungovat ked to funguje
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
3.11.07, 13:02 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
mne to pomohlo,kto chce dá ho tam,kto nachce nedá.
_________________ Favorit 136 LX LPG
|
3.11.07, 13:04 |
|
|
Yara
Příspěvky: 24
|
Re: Lubrifilm metal
Vitezslav píše: Nemate nekdo zkušenosti z přidavkem do motoroviho oleje Lubrifilm metal?Diky za odpoved. obecně platí názor že pokud chci udělat něco pro motor tak buď lepší olej nebo tankovat lepší benzín ( 100 oktan ideální stav) ale určitě bych nelil žádné sračky tam ani tam...
|
4.11.07, 00:59 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ludiaaa, kolko krat vam treba este povedat ze je to do prevodovky
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
4.11.07, 12:01 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
http://www.liqui-moly.cz/index.php?page ... &Itemid=38
no já zkoušel toto celkem nic negativního za cca 3t.km pak prdlo těsnění pod hlavou, musel se olej vylejt
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
4.11.07, 12:06 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
nemalo to prasknutie tesnenia nejaky iny dovod? napr. ze to drzal tesne len usadeny karbon a ten pripravok ho rozpustil?
inak preco si to tam vobec lial?? a este raz hovorim ze je to do prevodovky DPC
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
4.11.07, 12:08 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já jsem si dal do l.9 teflon ekolube, olej jsem měnil po 10.000 nyní mám 1500 do výměny, olej je pořád na horní rysce, před oekolube bral 2.5 -3 litry, zvuk je pořád pěkný přede jak kotě, ujeto mám asi 427.000 km v převodovce mám lubrifilm, kvaltíky padají jak do mamky, snad už ani pětku neslyším dříve byla trochu slyšet miloš
|
4.11.07, 13:47 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
deekay píše: nemalo to prasknutie tesnenia nejaky iny dovod? napr. ze to drzal tesne len usadeny karbon a ten pripravok ho rozpustil? inak preco si to tam vobec lial?? a este raz hovorim ze je to do prevodovky DPC
mělo komprese 12:1 a posranej závit v bloku jeden prostě to neudrželo, jinej důvod sem nenašel
proč, zkusil, viděl, platil, motor olej nebral, spíš kapal těsněním, spotřeba šla dolu ted nevím jestli motorem nebo tou srágoru tak o 1/2l jinak jak říká miloš do převodovky nám ten sajrajt pomoh ale asi nezachrání všechno
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
4.11.07, 16:20 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tak to tam teda dam hosi
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
4.11.07, 17:26 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no hele, ten prolong tam lijem proto, protože kámoš...dřív dělal s fotrem v servisu...jezdí závody, veterány, má 120 S, no a když trénoval, tak prorazil vanu a ještě s tim najel asi 1,5 km a motor bez poškození...a ten motor je fakt pila...prostě závodní
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
4.11.07, 19:14 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
no takze rad by som to tam nalial
oleja mam full takze asi budem muset ten pol deci ci deci vypustit aby som tam vedel naliat lubrifilm.
alebo to mam len tak naliat do diery po nahone?
v prirucke je pisane ze po uvolneni srobu treba vzdy vymenit podlozku vypustaku, ale ja chcem len vyliat nejake to deci.
tak jak?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.11.07, 17:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|