|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Generálka motoru škoda 120
Autor |
Zpráva |
želva
Příspěvky: 7
|
Generálka motoru škoda 120
Zdravím!Tak dneska mi bylo oznámeno,že můj starý motor je kaput!Mám se teď rozhodnout buď pro motor z vrakáče nebo pro generálku starého motoru.Automechanik mi doporučil vzhledem k stavu kastle udělat tu generálku.Můžete mi prosím poradit co taková generálka obnáší a na kolik to vyjde zhruba finančně?Díky
_________________ Škoda 120
|
6.11.07, 18:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Generálka motoru škoda 120
želva píše: Zdravím!Tak dneska mi bylo oznámeno,že můj starý motor je kaput!Mám se teď rozhodnout buď pro motor z vrakáče nebo pro generálku starého motoru.Automechanik mi doporučil vzhledem k stavu kastle udělat tu generálku.Můžete mi prosím poradit co taková generálka obnáší a na kolik to vyjde zhruba finančně?Díky
...kup za 800 jinej motor a máš po starostech....go tě vyjde rozhodně dráž
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.11.07, 18:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Generálka motoru škoda 120
Ondras83 píše: želva píše: Zdravím!Tak dneska mi bylo oznámeno,že můj starý motor je kaput!Mám se teď rozhodnout buď pro motor z vrakáče nebo pro generálku starého motoru.Automechanik mi doporučil vzhledem k stavu kastle udělat tu generálku.Můžete mi prosím poradit co taková generálka obnáší a na kolik to vyjde zhruba finančně?Díky ...kup za 800 jinej motor a máš po starostech....go tě vyjde rozhodně dráž
Ovšem je otázkou jestli mu to pomůže, jetý motor.
Co je rozuměno motorem kaput?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.11.07, 19:00 |
|
|
želva
Příspěvky: 7
|
Tím,že je motor kaput je myšleno,že všechno přijde vyměnit,aby znovu fungoval tak jak má!
_________________ Škoda 120
|
6.11.07, 19:06 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No takže tedy vložky, písty, kruhy, ojnice, klika přebrousit, nový šály, rozvody, hlavu zarovnat, ventily zabrousit, olejové čerpadlo zkontrolovat, rozdělovač zrepasovat, karburátor vyčistit, celý motor vyčistit a přetěsnit...
No ta pístní sada ještě z ČSSR počítej tak min 2000, levnější poland nebrat. klika přebrousit jak kde. Hlavu srovna na magnetce tak do 500, ventily se zabrousí, rozdělovač do té 100 a karbec taky.. No počítal bych alespoň s nějakými 5000kč.
A spojku rovnou když bude agregát venku.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.11.07, 19:13 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Na GO počítej tak 6000-8000 do materiálu, obnáší to sadu vložek, válců, pístních kroužků, pístních čepů (2000-2500), přebrus kliky (500-1000), sadu ložisek kliky (500-800) vyúhlování, vyvážení a přefutrování ojnic (500-1000) opravu hlavy broušení, ventily, sedla, úprava na gufera, natlakování (1000-1200), rozvody (500-600) + spotřební věci, jako lamela, ložisko do sterváku, spojkový ložisko, sadu těsnení, membránu do AC pumpy, kladivka do rozdělovače, atd atd, myslím, ale, že je to utopie, nacpat tolik peněz do takovýho auta, přičti si k tomu ještě práci mechanika, co to bude dělat a seš někde na 15000, za což bys měl takový auta tři...
edit: jé už mě někdo předběhl, ale z pořádně lacinýho kraje.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
Naposledy upravil Drak dne 6.11.07, 19:17, celkově upraveno 1
|
6.11.07, 19:15 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Šemik píše: No takže tedy vložky, písty, kruhy, ojnice, klika přebrousit, nový šály, rozvody, hlavu zarovnat, ventily zabrousit, olejové čerpadlo zkontrolovat, rozdělovač zrepasovat, karburátor vyčistit, celý motor vyčistit a přetěsnit...
No ta pístní sada ještě z ČSSR počítej tak min 2000, levnější poland nebrat. klika přebrousit jak kde. Hlavu srovna na magnetce tak do 500, ventily se zabrousí, rozdělovač do té 100 a karbec taky.. No počítal bych alespoň s nějakými 5000kč.
A spojku rovnou když bude agregát venku.
jenom matroš a kde je práce ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.11.07, 19:16 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.11.07, 19:19 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ekonomika ani ne spíš jednoduché počty tě přivedou na cestu jisté smrti co se týče GO, třeba ve vracově na vrákáči se domluvíš zavolají, motor předvedou na autě a nasunou ti na vozík celý agregát a jedeš na wapku doma přehodíš a jezdíš miloš
|
6.11.07, 19:41 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: Generálka motoru škoda 120
Ondras83 píše: želva píše: Zdravím!Tak dneska mi bylo oznámeno,že můj starý motor je kaput!Mám se teď rozhodnout buď pro motor z vrakáče nebo pro generálku starého motoru.Automechanik mi doporučil vzhledem k stavu kastle udělat tu generálku.Můžete mi prosím poradit co taková generálka obnáší a na kolik to vyjde zhruba finančně?Díky ...kup za 800 jinej motor a máš po starostech....go tě vyjde rozhodně dráž mno za 800 bych do toho šel nepudeli podle tvých představ rozděláš do sběru a prachy máš vrácený.......
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
6.11.07, 19:44 |
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
Já o generálce taky uvažuju, ač mám v autě vcelku slušný motor.
Chtěl bych dát dohromy ten origo, ´77. A jak sem to počítal tak to vyjde tak jak bylo psáno výše (teda pro mě bez mechanika, bych si to udělal sám). Ale kurňa kdybyc měl čas tak to udělám,přece jenom ten pocit že tam mám téměř nový motor hehe. No jenom takové úvahy...
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
6.11.07, 19:57 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
K motoru z vrakáče - když mi odešel původní motor v 120L, sehnal jsem motor z vrakáče. Po pár stech kilometrech začaly problémy a tak jsem nakonec musel motor rozebrat, přetěsnit a zase složit. Co se týče práce, odpovídalo to asi třetině generálky, ale je furt vyběhaný a jeho smrt se blíží. Takže generálka není zas tak špatný nápad.
|
6.11.07, 20:12 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
taky zaleží na jakej narazíš ale nikdy to nemůžeš vědeě a do vnitř nevidíš.
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
6.11.07, 23:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|