Miro2 píše:
můj problém začal už před nějakou dobou kdy mi na Mařence (120GLS) odešel startér ( když se zastavil ve špatné poloze tak už se neroztočil sám a jinak se točil hodně neochotně )
přišla výměna za jiný použitý, ten fungoval cca 1 - 2 měsíce ale také se točil dost neochotně a subjektivně se mi zdálo, že se to zhoršuje ( jednou se pak nechtěl roztočitvůbec ), poté několik startů ok ( pořád ale líný )
výměna za další strtér vykuchnutý z nějaké ko škodárny, po založení ok, roztáčel se jak měl, ale nezasouval/ špatně se zasouval pastorek, když motor chtil startér zůstal viset ( vyzkousen 3x ), docela me to nastvalo tak jsem sel od toho asi na 4 hodky a kdyz se vratim a chci vyzkouset nastartovat jeste jednou... po otoceni klicku cvak a nic... vyzkousel jsem to asi 3x a kdyz jsem pri poslednim pokusu podrzel klicek dele 3-4s tak bylo cítět spálenou izolaci...
myslel jsem ze je dalsi start kaput a sehnal jsem pekny 100pro fcni po repasi a dnes jej zalozil, vysledek otocim klickem cvak a nic ..., zkousel jsem to s rozsvicenymi svetly a vubec nepohasly pri pokusu o nastartovani.
Muzete mi poradit co delat dal ? Diky Miro
Já se trápil taky s několika repasovanými startéry a nakonec jsem se naštval a koupil funglovku. Od té doby paráda a nemusím se bát, že nenastartuju.