Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 20:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 pretavba MPI do Š 105 
Autor Zpráva

Příspěvky: 36
Příspěvek pretavba MPI do Š 105
ahj lidicky tak jsem se vcera zaregistroval jelikoz jsem majitel dvou aut a to hondy a take skodovky.Vzdy jsem byl obdivovatelem tech to dvou znacek.
nicmene pisu hlouposti a neptam se na to co chci.mam 105ku jezdi celkem ok a take velmi zachovala a proto jsem chtel nejakou tu upravu udelat na tom to voze.prevodovku ze 125ky uz mam doma i s napravama a vedle lezi komplet motor z FELY 1.3MPI s kompletni elektrikou.
no a ted se vas ptam jestli nekdo nema stouto prestavbou skusenostim,nebo nevi neco o tomhe.Zde na SKODA techweb jsem neco cetl a zistuji ze to neni take slozite ale mam problem, a obavy se zapojenim elektriky,ridici jednotky a atd.nejake ho toho elektrikare jsem oslovil a nikdo nevi nezna jen jeden rekl ze s plankama zapojeni by to mozna zvladl.
prosim poradte.


8.11.07, 11:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: pretavba MPI do Š 105
B18C4 botan píše:
ahj lidicky tak jsem se vcera zaregistroval jelikoz jsem majitel dvou aut a to hondy a take skodovky.Vzdy jsem byl obdivovatelem tech to dvou znacek.
nicmene pisu hlouposti a neptam se na to co chci.mam 105ku jezdi celkem ok a take velmi zachovala a proto jsem chtel nejakou tu upravu udelat na tom to voze.prevodovku ze 125ky uz mam doma i s napravama a vedle lezi komplet motor z FELY 1.3MPI s kompletni elektrikou.
no a ted se vas ptam jestli nekdo nema stouto prestavbou skusenostim,nebo nevi neco o tomhe.Zde na SKODA techweb jsem neco cetl a zistuji ze to neni take slozite ale mam problem, a obavy se zapojenim elektriky,ridici jednotky a atd.nejake ho toho elektrikare jsem oslovil a nikdo nevi nezna jen jeden rekl ze s plankama zapojeni by to mozna zvladl.
prosim poradte.



já bych to tam přemotal komplet i s přístroljovkou a palubkou palubka se tu řešila nedávno má ji tu víc lidí a máš pokoj než to nějak mastit, řešit imobilizer a podobně, akorát budeš muset prodloužit to vedení k řídící jednotce snad pětinové tam je a řerpadlo to bych dal třeba z forda inline venkovní tlak ti pořeší regulátor na vstřikovací liště miloš


8.11.07, 15:23
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Na pár věcech se asi zakopeš, problém bude se snímačem polohy kliky, převodovka nemá tak silnou stěnu, aby do ní šel bezproblémů namontit, určit polohu taky bude pakárna, čerpadlo se ti nejspíš nevejde do nádrže, páč je plytká, pak by sis taky měl adekvátně upravit brzdy, páč rozjet se umí kdejakej blb, ale udržet to na cestě a včas zastavit už je horší a výslednej efekt asi nebude to, co od toho čekáš, snad by bylo lepší použít jen motor a přidat na to karbec z favorita a upravit zapalování.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


8.11.07, 18:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Též zadní nápravu by bylo vhodné dát vlečku ze 130, klasická kyvka není stavěná na takovéto motory.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.11.07, 18:10
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No a ty brzdy minimálně ze 130ky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aspon vylepsene o vrtane kotouce...nebo 4 kotouc a dopredu vnitrne chlazeny...nedelam si prdel...kdo chce vic bude pak chtít jeste, ale na brzdy se sere jako vždy...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


8.11.07, 18:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 36
Příspěvek 
tak lidicky diky za to ze mi pomahate ale me hodne zajima spise ta elektrika.
je mi jasne ze pokud tam dam takovy motor musim to zabrzdit.to je vyresene,mam 4pistky premostene,dale co se tyce naprav mi staci tyto a alw mam je zesilene a jak jaem slysel o ukroucenych poloos tak jen o uhlovkach.
a ted ten vorisek.kdybych to chtel na vykon tak tak to stavim uplne jinak,nebo kupim neco jineho.
vyslovene to chci postavit hlavne kvuli obycc jezdeni do prace a z prace za dobrou spotrebu.coz u mpi je dosti slusna.
tak prosim poradte s tou elektikou.


9.11.07, 07:35
Profil
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Martin 007 píše:
No a ty brzdy minimálně ze 130ky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aspon vylepsene o vrtane kotouce...nebo 4 kotouc a dopredu vnitrne chlazeny...nedelam si pr**l...kdo chce vic bude pak chtít jeste, ale na brzdy se sere jako vždy...


Sorry za offtopic, ale proč překopávat brzdy? 1.3 MPi není přece těžší než 1.2, ne?


9.11.07, 07:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Na pár věcech se asi zakopeš, problém bude se snímačem polohy kliky, převodovka nemá tak silnou stěnu, aby do ní šel bezproblémů namontit, určit polohu taky bude pakárna, čerpadlo se ti nejspíš nevejde do nádrže, páč je plytká, pak by sis taky měl adekvátně upravit brzdy, páč rozjet se umí kdejakej blb, ale udržet to na cestě a včas zastavit už je horší a výslednej efekt asi nebude to, co od toho čekáš, snad by bylo lepší použít jen motor a přidat na to karbec z favorita a upravit zapalování.


já to už viděl na rapidu jednobodový vstřik řídící jednotka za sedačkama, její značka mi nic neříkala, ale bylo to mande in francie a helův snímač to mělo v rozdělovači miloš


9.11.07, 10:27
Profil

Příspěvky: 445
Bydliště: Rychvald
Příspěvek 
no já myslím že o moc těžší nebude, ale někteří lidi si myslí že 105ka s MPIčkem bude lítat 250km/h a to pak potřebuješ něčím ubrzdit že jo :lol: :lol:
jinak oficiálně musí být 130 brzdy kvůli typu motoru, ale MPI je stejně v tomhle autě ilegal takže na brzdách asi už moc nesejde


9.11.07, 10:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Se neřeší 5 kilo motoru navíc...ale těch 20 koní draku... :D :D :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


9.11.07, 10:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
fatal píše:
Sorry za offtopic, ale proč překopávat brzdy? 1.3 MPi není přece těžší než 1.2, ne?


težší asi o moc nebude, ale je silnější (asi 46 nebo 50kw)=>rychlejší a je potřeba to nějak zastavit... i když dvoupísty v dobrym stavu brzděj taky dobře...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


9.11.07, 10:35
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
URU píše:
fatal píše:
Sorry za offtopic, ale proč překopávat brzdy? 1.3 MPi není přece těžší než 1.2, ne?


težší asi o moc nebude, ale je silnější (asi 46 nebo 50kw)=>rychlejší a je potřeba to nějak zastavit... i když dvoupísty v dobrym stavu brzděj taky dobře...


Jojo, ale kdyz da SP 4,22 tak to moc rychlejsi nebude, jen to bude lip akcelerovat, takze brzdy se budou pohybovat stale v rychlostech na ktery sou staveny :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


9.11.07, 11:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
avšak ten krátký kvalt mu umožní velmi agresivní způsob jízdy brzda plyn, a pak ty brzdy bude potřeba používat intezivněji a k brždění z vyšší rychlosti než by měl na stejném místě se 120,a nevim nevim, jak se jim to bude líbit. Každopádně, B18C4 botan si od toho slibuje především úspornější jízdu, tak snad agresivní průjezdy nehrozí.


9.11.07, 11:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Drak píše:


já to už viděl na rapidu jednobodový vstřik řídící jednotka za sedačkama, její značka mi nic neříkala, ale bylo to mande in francie a helův snímač to mělo v rozdělovači miloš


Nebyl to Renix ze 130GLi (taktéž Renault 19 a tuším Volvo 440/460)?

Jinak umístění toho hallova snímače - napadá mě jedině sehnat někoho kdo svařuje hliník, na požadované místo navařit kus hliníkového plechu a potom vrtat. To umístění by se na MPi snad dalo odvodit od časování ventiů, nebo možná se sundanou hlavou od polohy pístů...ne?


9.11.07, 12:14
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Škoda 135 Gli a 135 RiC...Bendix Renix

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


9.11.07, 12:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz