Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 18:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
 Nejrozsáhlejší úpravy závodního motoru... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Hliníkový tyčky rozvodů nedávat do závodního motoru.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


8.11.07, 21:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
proč ne ?


8.11.07, 21:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Protože mi to říkal Čepek.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


8.11.07, 21:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
dobře, ale jistě to má nějaký důvod... já se o tom nechci hádat, já jen chci vědět, v čem jsou lepší ocelové


8.11.07, 22:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
No on mi to právě neřek. Když jsem tam byl pro vačku, ptal se mě, jaký tam mám, aby mi řekl, jak mám nastavit vůle. Říkal jsem mu, že mám ocelový a jestli mam dát hliníkový. Říkal, že ne, že mám nechat ocelový.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


8.11.07, 22:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
škoda, že jsi se nezeptal :( , mohli jsme být o něco moudřejší


8.11.07, 22:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Vít Široký píše:
škoda, že jsi se nezeptal :( , mohli jsme být o něco moudřejší

na fildě sou originál hliníkový na sací ventil....teda všechny motory 1,3 BMM maj jedny hliníkový a druhý ocelový...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.11.07, 14:56
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Vít Široký píše:
škoda, že jsi se nezeptal :( , mohli jsme být o něco moudřejší

na fildě sou originál hliníkový na sací ventil....teda všechny motory 1,3 BMM maj jedny hliníkový a druhý ocelový...
to mi neříkáš nic novýho


9.11.07, 15:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Vít Široký píše:
Ondras83 píše:
Vít Široký píše:
škoda, že jsi se nezeptal :( , mohli jsme být o něco moudřejší

na fildě sou originál hliníkový na sací ventil....teda všechny motory 1,3 BMM maj jedny hliníkový a druhý ocelový...
to mi neříkáš nic novýho


áno, ale s fabriky sú to motory pre bežné jazdenie, t.z. motor do 4000ot/min a s času na čas sa vytočí do 5000... to hliníkové nesú, ale tento topic je o závodnom motore, a osobne si myslím že oceľové znesú viac ale sú zasa ťažšie, takže všetkomá svoje klady aj zápory...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.11.07, 17:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
michalkatka píše:
Vít Široký píše:
Ondras83 píše:
Vít Široký píše:
škoda, že jsi se nezeptal :( , mohli jsme být o něco moudřejší

na fildě sou originál hliníkový na sací ventil....teda všechny motory 1,3 BMM maj jedny hliníkový a druhý ocelový...
to mi neříkáš nic novýho


áno, ale s fabriky sú to motory pre bežné jazdenie, t.z. motor do 4000ot/min a s času na čas sa vytočí do 5000... to hliníkové nesú, ale tento topic je o závodnom motore, a osobne si myslím že oceľové znesú viac ale sú zasa ťažšie, takže všetkomá svoje klady aj zápory...

právě proto je nejlepší motor OHC...1,6 škoda...73 kW..bohužel se nikdy nedělal seriově....favorit s nim jezdil asi 200

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.11.07, 22:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
právě proto je nejlepší motor OHC...1,6 škoda...73 kW..bohužel se nikdy nedělal seriově....favorit s nim jezdil asi 200


áno to je škoda, ten motor by bol na fava ideálny, škoda že sa k tomu VW postavil tak že zastavil vývoj toho motora keď už mal 5x uloženú kľuku, a radšej siahol po osvedčenej a zastaralej liatinovej 1.6 s golfu.

vedel by som si predstaviť celohliníkový motor Favo/Felda OHC 1.6MPi :evil: , Felda už by bola na neho stavaná, ale Favo by si vyžadoval ešte väčšie spevnenie karosérie ako po 93...

vidíte že VW mal pre škodovku plusy ale aj zápory...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.11.07, 09:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Bydliště: Praha-západ
Příspěvek 
michalkatka píše:
Ondras83 píše:
právě proto je nejlepší motor OHC...1,6 škoda...73 kW..bohužel se nikdy nedělal seriově....favorit s nim jezdil asi 200


áno to je škoda, ten motor by bol na fava ideálny, škoda že sa k tomu VW postavil tak že zastavil vývoj toho motora keď už mal 5x uloženú kľuku, a radšej siahol po osvedčenej a zastaralej liatinovej 1.6 s golfu.

vedel by som si predstaviť celohliníkový motor Favo/Felda OHC 1.6MPi :evil: , Felda už by bola na neho stavaná, ale Favo by si vyžadoval ešte väčšie spevnenie karosérie ako po 93...

vidíte že VW mal pre škodovku plusy ale aj zápory...

a ty se WV divíš? Dyť oni byly proti nám ty "lepší",tak se přece nebudou dívat, jak nějaká postkomunictická fabrika ,kterou právě zachránilii před krachem dělá lepší motory než oni.Ten motor bych se ani nedivil,kdyby z něho vycházel ten motor 1,6 100k,co se dává (jestli se ještě dává) do oktávek

_________________
Felicia 1999 50kw
NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY


10.11.07, 17:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
michalkatka píše:
Vít Široký píše:
Ondras83 píše:
právě proto je nejlepší motor OHC...1,6 škoda...73 kW..bohužel se nikdy nedělal seriově....favorit s nim jezdil asi 200


Teď si mě pobavil. Já taky pojedu se škodovkou 200 když tam dám potřebnej dlouhej převod. A kamarádovi naměřili se závodní stovkou 215kmh (pneu matador SM-2 160/530 R13, převod 4,22, V.rychlost, cca 7500 otáček) Oba máme 1,3 OHV. Když se mě někdo zeptá kolik mi to jede, jenom se směju. :D

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


11.11.07, 14:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Speeder píše:
Teď si mě pobavil. Já taky pojedu se škodovkou 200 když tam dám potřebnej dlouhej převod. A kamarádovi naměřili se závodní stovkou 215kmh (pneu matador SM-2 160/530 R13, převod 4,22, V.rychlost, cca 7500 otáček) Oba máme 1,3 OHV. Když se mě někdo zeptá kolik mi to jede, jenom se směju. :D


to je síce fajn, ale vieš si tvoj motor predstaviť do bežnej premávky :?: ja teda nie, máš dobrú techniku, ale ten motor ti po generálku vydrží tak 10-15tis, tá 1.6 OHC s toho Formanu ak by pokračoval vývoj by vydržala 200-300tis na bežné jazdenie a pri porovnateľnom výkone by si ten motor nemusel vytáčať tých 7000ot/min....

stále hovorím je rozdiel medzi sériovým a závodným motorom.... takže tá tvoja 1.3OHV max speed 215km/h je síce parádny motor, ale len prvých 15tis....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.11.07, 16:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
michalkatka píše:
Speeder píše:
Teď si mě pobavil. Já taky pojedu se škodovkou 200 když tam dám potřebnej dlouhej převod. A kamarádovi naměřili se závodní stovkou 215kmh (pneu matador SM-2 160/530 R13, převod 4,22, V.rychlost, cca 7500 otáček) Oba máme 1,3 OHV. Když se mě někdo zeptá kolik mi to jede, jenom se směju. :D


to je síce fajn, ale vieš si tvoj motor predstaviť do bežnej premávky :?: ja teda nie, máš dobrú techniku, ale ten motor ti po generálku vydrží tak 10-15tis, tá 1.6 OHC s toho Formanu ak by pokračoval vývoj by vydržala 200-300tis na bežné jazdenie a pri porovnateľnom výkone by si ten motor nemusel vytáčať tých 7000ot/min....

stále hovorím je rozdiel medzi sériovým a závodným motorom.... takže tá tvoja 1.3OHV max speed 215km/h je síce parádny motor, ale len prvých 15tis....


Jak tohle můžeš napsat, když ten motor neprošel vývojem? To je tvůj subjektivní názor. Je jasný, že pokud se jedná o větší obsah, dá se z toho vymáčknout stejný výkon s lepší životností, ale po špičkově naladěným motoru nemůžeš chtít, aby vydržel 200 tisíc. Špičkově postavený škodovácký třináctistovky s výkonem okolo těch 130 koní vydrží zpravidla rok závodit. Pak to bouchne. Opakuju, max speed nevypovídá nic o motoru.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


11.11.07, 16:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz