Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Š120L - vysoká spotřeba 
Autor Zpráva

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Š120L - vysoká spotřeba
Panove mam takovy mensi problem. S120L 115000km, motor jede v poradku, bez zavad, startuje taky bez problemu, oleje zere litr na tisic. Puvodne jezdila v pohode za 7l/100km, ted to vyletelo na 10l/100km. Od rezervy do rezervy ujedu 200km a 20l benalu pryc. Vymenil sem filtr vzduchu za novy, volnobeh porad sedi serizeny na 800ot/min, izolatory svicek jsou vypalene do cihlova. Sytic pri jizde rozhodne vypinam na 100% a jizdni styl sem taky nezmenil (50/90kmh). Uz sem vazne bezradny :( Nak


4.11.07, 16:54
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Neteče ti benzín okolo niplu na benzín ve víku karburátoru? Klasická závada

Nebo děravá membrána AC pumpy, netěsný jehlový ventil... :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.11.07, 16:58
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Cerpadlo mam elektricke takze AC pumpa je z obliga. Ale omrknu to kolem karburatoru...Nak


4.11.07, 17:18
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Nakadah píše:
Cerpadlo mam elektricke takze AC pumpa je z obliga. Ale omrknu to kolem karburatoru...Nak


a co hledat chybu tam :roll: čerpadlo moc tlačí

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


4.11.07, 17:49
Profil ICQ

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Sadra> nemyslim si, cerpadlo je tam uz vic nez 5000km. Zvysena spotreba se projevuje asi posledni tri nadrze. Jeste me napadlo omrknout spodek nadrze, esi tam nejsou zpuchrele nejaky hadice. Nak


4.11.07, 17:58
Profil ICQ

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
mám podobný problém, nevím si rady:(


9.11.07, 22:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
A co vzduchový filtr, směs, hladina v karburátoru....možná prorezlá nádrž (někdy to rezne kolem té spojovací trubky) ale to ti nepřeju.


10.11.07, 15:04
Profil ICQ

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Takze sem dneska asi prisel na pricinu spotreby. Zjistil sem ze pravdepodobne za to muze tesneni pod vikem karburatoru. Bylo uz stare a asi netesnilo. Benzin prolinal z plovakove komory az do obou difuzoru a vsechno bylo mokre od benzinu a taky lehce slimpal z karburatoru ven. Tesneni sem vymenil, a pak km to projel. Prozatim sucho, ale spotrebu overim az casem. No a kdyz uz sem byl ve vrtani v aute tak sem ho zvednul a vymenil hadici ktera spojuje obe poloviny nadrze. Nadrz prorezla neni (aspon co slo videt) a nikde tam dole benzin neprolinal ani nesmrdel. Spojka mezi nalivaci trubkou a nadrzi je nova, asi rok stara a v pohode. Uz asi bylo nacase s vymenou, hadice byla jeste puvodni, s textilnim opletem.

Jinak vzduchac mam fungl novej, smes serizenou a otacky volnobehu 800-850ot/min podle meraku. Tak uvidime jaka ted bude spotreba. Uprimne se mi pak pri jizde zdalo, ze motor jde tak nejak plynuleji, i min vibraci...ale mozna je to jen subjektivni dojem. Nak


10.11.07, 18:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Nakadah píše:
Takze sem dneska asi prisel na pricinu spotreby. Zjistil sem ze pravdepodobne za to muze tesneni pod vikem karburatoru. Bylo uz stare a asi netesnilo. Benzin prolinal z plovakove komory az do obou difuzoru a vsechno bylo mokre od benzinu a taky lehce slimpal z karburatoru ven. Tesneni sem vymenil, a pak km to projel. Prozatim sucho, ale spotrebu overim az casem. No a kdyz uz sem byl ve vrtani v aute tak sem ho zvednul a vymenil hadici ktera spojuje obe poloviny nadrze. Nadrz prorezla neni (aspon co slo videt) a nikde tam dole benzin neprolinal ani nesmrdel. Spojka mezi nalivaci trubkou a nadrzi je nova, asi rok stara a v pohode. Uz asi bylo nacase s vymenou, hadice byla jeste puvodni, s textilnim opletem.

Jinak vzduchac mam fungl novej, smes serizenou a otacky volnobehu 800-850ot/min podle meraku. Tak uvidime jaka ted bude spotreba. Uprimne se mi pak pri jizde zdalo, ze motor jde tak nejak plynuleji, i min vibraci...ale mozna je to jen subjektivni dojem. Nak


kolego :) ja som tu spojovaciu hadicku menil dnes :) tiez som tam mal povodnu pletenu, co este poznala Gusta Husaka :)

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.11.07, 18:42
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
ventyl> no a jak ti to slo? Ja musel hadici rozriznout odlamovacim nozem :D jinak nesla svine z te trubky stahnout. Kazdopadne me podivil ukazatel paliva. Pri vypustene nadrzi ukazovala rucika presne na pravy konec cerveneho policka, a to sem si myslel ze prazdna nadrz bude mit rucicku na levem konci tj. v nule. No aspon vim kam az muzu jit se svitici rezervou. Nak


10.11.07, 18:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Nakadah píše:
Takze sem dneska asi prisel na pricinu spotreby. Zjistil sem ze pravdepodobne za to muze tesneni pod vikem karburatoru. Bylo uz stare a asi netesnilo. Benzin prolinal z plovakove komory az do obou difuzoru a vsechno bylo mokre od benzinu a taky lehce slimpal z karburatoru ven. Tesneni sem vymenil, a pak km to projel. Prozatim sucho, ale spotrebu overim az casem. No a kdyz uz sem byl ve vrtani v aute tak sem ho zvednul a vymenil hadici ktera spojuje obe poloviny nadrze. Nadrz prorezla neni (aspon co slo videt) a nikde tam dole benzin neprolinal ani nesmrdel. Spojka mezi nalivaci trubkou a nadrzi je nova, asi rok stara a v pohode. Uz asi bylo nacase s vymenou, hadice byla jeste puvodni, s textilnim opletem.

Jinak vzduchac mam fungl novej, smes serizenou a otacky volnobehu 800-850ot/min podle meraku. Tak uvidime jaka ted bude spotreba. Uprimne se mi pak pri jizde zdalo, ze motor jde tak nejak plynuleji, i min vibraci...ale mozna je to jen subjektivni dojem. Nak


Uvidíš....jestli je v pohodě nádrž tak to je hlavní. Potom se ještě podívej na hadičky od benzínu, jestli tam máš ještě ty staré opletené tak je vyměň preventivně za nové. Membrána v AC pumpě to nebude, to by byla hodně brutální spotřeba, kdyby se ti stalo to co mě tak bys byl se spotřebou někde kolem 40-60l/100km. Ale kdybys tu membránu měnil tak nekupuj v žádném případě tureckou (je myslím červená)vydrží tak 2 měsíce a ta prasklá membrána je hooodně nepříjemná závada :D


10.11.07, 18:48
Profil ICQ

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
cyz> no ja uz sem psal predtim, ze to normalni mechanicke cerpadlo nepouzivam. Mam tam nissan elektricke membranove cerpadlo...ta pohoda pri startovani ;) otocim klickem, udela to TRRR, a cvak startuju na prvni pokus. V zime, v lete, porad...Nak


10.11.07, 18:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Nakadah píše:
cyz> no ja uz sem psal predtim, ze to normalni mechanicke cerpadlo nepouzivam. Mam tam nissan elektricke membranove cerpadlo...ta pohoda pri startovani ;) otocim klickem, udela to TRRR, a cvak startuju na prvni pokus. V zime, v lete, porad...Nak



jo sorry :oops: jsem asi slepý, přehlédnul jsem to.


10.11.07, 19:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Nakadah píše:
ventyl> no a jak ti to slo? Ja musel hadici rozriznout odlamovacim nozem :D jinak nesla svine z te trubky stahnout. Kazdopadne me podivil ukazatel paliva. Pri vypustene nadrzi ukazovala rucika presne na pravy konec cerveneho policka, a to sem si myslel ze prazdna nadrz bude mit rucicku na levem konci tj. v nule. No aspon vim kam az muzu jit se svitici rezervou. Nak


Ja som poruke odlamovaci noz nemal, takze som na to siel kladivom, srubovakom a noznicami na strihanie stromov :) Kym som to cele neodsekal, tak s tym na jednej strane neslo ani pohnut. Nepomahalo tahanie, mlatenie, tlacenie, ani skrucanie. Na druhej strane to bola pohoda, lebo tam to pretekalo, to som mal stiahnute zachvilu. Ale zabil som tym nejake skoro 4 hodiny.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.11.07, 20:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz