Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 01:09



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 alternator S120L - maly vykon? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek alternator S120L - maly vykon?
Mam takovy zvlastni problem, ktery me trosku mate. Mel bych mit 42A altik, no tak me pred zimou napadlo zmerit nakolik dobiji. Bez svetel a pri bezicim motoru na volnobeh dobiji na 14V. Se zapnutymi svetly jsem na 13,2V. Po pridani plynu to trosku vzroste :) no a kdyz zapnu vetracek topeni a k tomu sterace tak to padne pod 12V a nepomuze ani pridani plynu nad 3000ot :D z lenivosti se mi nechtelo merit napeti na svorkach akumulatoru, tak sem pichnul merak (analogovy) na kostru altiku a na vstup zapalovaci civky (pred omezovacim odporem) - mozna sem udelal hloupost.

Baterku sem zmeril v klidu po dennim odstavenim auta, a ma 12,55V - to by odpovidalo nabiti na viz nez 75% myslim.
Tak by me zajimalo jestli jsou takove hodnoty v poradku. Ja si myslim ze to az tak OK neni. Dik Nak


12.11.07, 20:55
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Repasni altik, novy uhliky loziska, muzes liznout soustruhem komutator ci jak se to jmenuje. Az se Šemik vrati z tahu tak povi vic. (i tjuningovou diodu)

A mas elektornicky regulator?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


12.11.07, 20:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jo tak to nevim :) regulator tam 100% je :D ale jestli je elektronicky tak to nevim. Plechova "zlata" krabicka s prolisem a "svorkovnici" :)

Altik zrepasnout muzu :) stejne se mi zdalo ze v nem nejak "chrci" kdyz sem menil remen a tocil s nim rukou. Hridel jako takova nejaky vule nemela, ale altik vydaval takovy nepravidelny zvuk. Nak


12.11.07, 21:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Mathess: jedině komunistátor :D

jinak by to možná chtělo seřídit ten regulátor na zkušebním stavu

edit: Tak to bude nejspíš ten elektronicky ten se neseřizuje


12.11.07, 21:19
Profil ICQ

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Tak sem nafotil regulator a altik :) http://resize.like.cz/images/1194935641P1030642.JPG,
http://resize.like.cz/images/1194935686P1030644.JPG

Altik je teda 42A pokud dobre koukam, ale co je zac regulator vazne nevim :) Nak


13.11.07, 07:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jsi to měřil úplně blbě, dej měřák na baterku, nebo ještě lepší na alternátor. Na těch 5m drátu, co jdou přes auto se s přehledem 2V ztratí.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


13.11.07, 07:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ten regulator je elektronickej,ale povez co je ten bazmek nalevo od nej s tema 2ma hadickama..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.11.07, 11:09
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Elektricke cerpadlo. Zustalo me doma, kdyz sme se snazili prekopat motor z nissanu micry do UL letadla. Stvalo me to odparovani benzinu
z karbece, jak motor nechytal na prvni skyt. Odpojil sem AC pumpu, a soupl tam elektriku. Je napajene odbockou z el.ventilu volnobehu.
Vlezu do auta, otocim klickem, udela to trrrr a startuju hned na prvni pokus. Nak


13.11.07, 11:22
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: alternator S120L - maly vykon?
Nakadah píše:
Mam takovy zvlastni problem, ktery me trosku mate. Mel bych mit 42A altik, no tak me pred zimou napadlo zmerit nakolik dobiji. Bez svetel a pri bezicim motoru na volnobeh dobiji na 14V. Se zapnutymi svetly jsem na 13,2V. Po pridani plynu to trosku vzroste :) no a kdyz zapnu vetracek topeni a k tomu sterace tak to padne pod 12V a nepomuze ani pridani plynu nad 3000ot :D z lenivosti se mi nechtelo merit napeti na svorkach akumulatoru, tak sem pichnul merak (analogovy) na kostru altiku a na vstup zapalovaci civky (pred omezovacim odporem) - mozna sem udelal hloupost.

Baterku sem zmeril v klidu po dennim odstavenim auta, a ma 12,55V - to by odpovidalo nabiti na viz nez 75% myslim.
Tak by me zajimalo jestli jsou takove hodnoty v poradku. Ja si myslim ze to az tak OK neni. Dik Nak


tak špatně je tam ten akumulátor mám zkušenosti že při kapacitě akumulátoru 50% se zvedne napětí na max 13.5 V i méně, dáš nový altík a je to to samé, dobiješ aku a je 14 V, pokud nebudeš mít aku 100% tak bych se do ničeho nepouštěl miloš


13.11.07, 15:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: alternator S120L - maly vykon?
slovacek.milos píše:
tak špatně je tam ten akumulátor mám zkušenosti že při kapacitě akumulátoru 50% se zvedne napětí na max 13.5 V i méně, dáš nový altík a je to to samé, dobiješ aku a je 14 V, pokud nebudeš mít aku 100% tak bych se do ničeho nepouštěl miloš


Ale 12,6V naprázdno to je dost, při 50% to je míň než 12V, ne?


13.11.07, 15:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jak jsem psal, to tvoje měření vůbec o ničem nevypovídá. Změř to znovu, jinak ti neporadíme.

Z napětí akumulátoru naprázdno nelze posoudit, jestli je nabitý, jelikož i vybitý akumulátor má 2,1V na článek (12,6V) a nabitý má max 13V.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


13.11.07, 15:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Tak sem teda konecne provedl mereni na svorkach akumulatoru. Meril sem to teda jenom na volnobeh (cca 800ot) ...
Bez svetel 13,9-14V, se svetly 13,5-13,6V, svetla + ventilator topeni 13,2-13,3V, svetla + ventilator topeni + sterace 12,7V :)
Bohuzel sem nemel jak vyzkouset napeti pri pridani plynu, chtelo to pomocnika nebo lepsi vybaveni :D Nak


14.11.07, 20:38
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No, mohl jsi měřit na B alternátoru, to je totéž co akumulátor v podstatě.

Musíš změřit i v otáčkách, na volnoběh by to nebyly tak zlé hodnoty :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.11.07, 20:39
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Nakadah píše:
Bohuzel sem nemel jak vyzkouset napeti pri pridani plynu, chtelo to pomocnika nebo lepsi vybaveni :D Nak


sklopit sedačku a špičkou levý nohy přidávat plyn :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.11.07, 20:40
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Sadra17 píše:
Nakadah píše:
Bohuzel sem nemel jak vyzkouset napeti pri pridani plynu, chtelo to pomocnika nebo lepsi vybaveni :D Nak


sklopit sedačku a špičkou levý nohy přidávat plyn :wink:


A patou pravý se drbat na nose :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.11.07, 20:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz