Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Klepání ventilů 
Autor Zpráva

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jura píše:
michalkatka píše:
Jura píše:
Ahojte....je normální na 1.6ce felicii, že v zimě po nastartování chvíli klepou ventily? Oleja dost a po cca. 3-5vtěřínách utichne. Trochhu mě to znervóznuje...nemyslím si, že je to úplně normální...


to sú hydroštely, je to úplne normálne, aj v návode na použitie by si to mal mať... :roll:

Hydroštely? Co to je nebo co tím myslíš? Jestli myslíme to stejný. Já si por pojmem hydroštel představím naklápění světel....


Proste se vule ventilu vymezuje tlakem oleje v motoru :) je to velmi sikovna vec :) teda pokud funguje, obcas se to ucpe necistotama, ale staci je vycistit a jede se dal. Teda pokud to neni uz prilis opotrebovane. Bud jsou hydraulicka stavitka primo v hrneccich a nebo se pouziva jeste hydraulicky ovladana podpera vahadla. Kdyz vzpomenu treba Hondu CB750, tak tam se na ventily nemuselo 100.000km sahnout :D pak uz to obcas zlobilo. Nak


12.11.07, 21:15
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Takže je to jako v pořádku ten klapot jo? Proč v létě v pohodě a v zimě klape?

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


12.11.07, 21:15
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Jura píše:
Takže je to jako v pořádku ten klapot jo? Proč v létě v pohodě a v zimě klape?


kvuli hustotě oleje :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.11.07, 17:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Když zastavíš a zdechneš to tak vzhledem k tomu že motor má něco najetý tak ten olej ze zdvyhátka vyteče, no a když to nastartuješ tak chviličku trvá než se ten olej natlačí zpět tudíž to chvilku cvrliká protože to má špatnou ventilovou vůli, v zimě dýl protože je olej stuhlejší tak to trvá chvilku dýl než se to natlačí. Druhou příčinou proč to v zimě trvá dýl popřípadě i cvrliká dokud se to trochu neohřeje je taky to že spousta lidí chybně leje do těhle motorů olej 15W40, nemělo by do něj přijít nic hustčího než 10W40 ale zase pozor na olej 0W30, tento VW 1,6 motor se na něm zadíral. V podstatě do všech co mají hydraulický zdvihátka by měl přijít maximálně 10W40, ta 15W40 maximálně přes léto ale na zimu určitě nenechávat.

Jinak já mám na R19 300 000 km a když je -10 a víc tak top cvrliká třeba 2 minuty protože to je prostě už nějakým způsobem vyběhaný a vzhledem k tomu že jedno zdvyhátko stojí 1000,- a mám jich 16 tak na to zatím kašlu :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


13.11.07, 19:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Mockrát díky za vysvětlení...

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


13.11.07, 19:43
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz