Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 18:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další
 Nejrozsáhlejší úpravy závodního motoru... 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Matthes píše:
Ondras83 píše:
... tak fotr jí teď zajíždí a prej se mu to zdá takový líní...prostě není poznat, že tam ta hlava je snížená a vyleštěný kanály...zatim tam je 7ADSIV olej na zajetí...po 1000km de do traktoru, tak si myslim že to je tim...ale prostě to auto je takový...šlápneš na plyn a nic....myslíš že to je tim, že ten motor ještě není zajetej a vlastně "čerstvej" ???? jinak je tma ještě vykuchanej kat, ale tim to nebude, na dědový byl ucpanej, prorazili sme ho a jezdí jak pes...tak nevim...možná to je jen subjektivní pocit, ale prej se mu to zdá takový líní no....

sorry....ale proč to tam nemohlo zůstat ??


Sem tam napsal ... ze je to tema pro to, aby se tam davaly uz vyreseny zahady, Miloš jich tu mel hodne roztrouseno ... tak sem to dal do jednoho tematu. Neni to na pokladani otazek ... Doufam ze to nechapes nejak spatne :( Stejne tohle je tema o tom motoru a prave tady jsou dalsi potrebne informace o jeho upravach ...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.11.07, 14:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 19
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Speeder píše:
Za prve stovka o který jsem mluvil není moje a myslím, že seriovým Formanem by si jí od prvních metrů koukal na záda. On tam má taky seriovou převodovku, ale protože jeho motor dosahuje vysokých otáček, mohl jet těch 215. Maximální dosažitelná rychlost prostě není údaj, který by mě zajímal při výběru motoru, to už raději koukej na akceleraci. Je jasný, že ti nedají na výběr když pudeš auto kupovat. Ale dneska ti do soutěžní převodovky dají převod jakej ti bude libo. I každej kvalt jak budeš chtít dlouhej. Podívej se na stránky nějakých rallyteamů, když tam mají nějaký info o autě, u maximální rychlosti je zpravidla : dle specifikace nebo dle převodů). Zkrátka když mi někdo řekne, že mu to jede 200, nic mi to neříká, ať radši napíše výkon a kroutící moment, případně doloží křivku z brzdy. To mi něco řekne o motoru.

On dal se stovkou 215 a Kitová Fabie má takový převody, že má maximálku někde kolem 180. Takže podle tebe motor ve stovce je lepší? Myslim, že nemá 225 koní ve třináctce.

dobře dobře, samozřejmě výkon auto prodává, krouťák auto dělá, ale ta 1,6 se seriovou převodovkou dala 200 a tim myslim, že 1,6 do VW ti těch 200 nedá...to znamená, že převodovka je stejná, ale ten 1,6 motor škoda je lepší....to sem myslel....


zdarec.

no ono to je sporný ty si s tím motorem skoda jezdil??? já co sem vyděl někde v knize napsaný parametry , tak to byla klasická 1,6 jako každá jiná.... otázka jakej to mělo průběh..... těch motorů asi moc nebylo.... a takový ty řeči jak to jelo.... i ferat ve filmu jede a to v tom byl trošku upravenej motor ze stovárny :)
další věc když máš skladem X set motorů a hlavně linku na 1,6 tak nebudeš dělat nový nevyzkoušený..... navíc ta 1,6 VW jela tak dobře, že se do feldy škrtil....
pár firem ti to za pár kaček otevře, a nemusíš ladit nějakou 1,3 na 1,5........


14.11.07, 15:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jožina píše:
Ondras83 píše:
Speeder píše:
Za prve stovka o který jsem mluvil není moje a myslím, že seriovým Formanem by si jí od prvních metrů koukal na záda. On tam má taky seriovou převodovku, ale protože jeho motor dosahuje vysokých otáček, mohl jet těch 215. Maximální dosažitelná rychlost prostě není údaj, který by mě zajímal při výběru motoru, to už raději koukej na akceleraci. Je jasný, že ti nedají na výběr když pudeš auto kupovat. Ale dneska ti do soutěžní převodovky dají převod jakej ti bude libo. I každej kvalt jak budeš chtít dlouhej. Podívej se na stránky nějakých rallyteamů, když tam mají nějaký info o autě, u maximální rychlosti je zpravidla : dle specifikace nebo dle převodů). Zkrátka když mi někdo řekne, že mu to jede 200, nic mi to neříká, ať radši napíše výkon a kroutící moment, případně doloží křivku z brzdy. To mi něco řekne o motoru.

On dal se stovkou 215 a Kitová Fabie má takový převody, že má maximálku někde kolem 180. Takže podle tebe motor ve stovce je lepší? Myslim, že nemá 225 koní ve třináctce.

dobře dobře, samozřejmě výkon auto prodává, krouťák auto dělá, ale ta 1,6 se seriovou převodovkou dala 200 a tim myslim, že 1,6 do VW ti těch 200 nedá...to znamená, že převodovka je stejná, ale ten 1,6 motor škoda je lepší....to sem myslel....

pár firem ti to za pár kaček otevře, a nemusíš ladit nějakou 1,3 na 1,5........

nj, ale abys vymáčk z motoru VW 1,6 to co z 1,5 (cca 150 koní) tak ty úpravy, co se na tom musej udělat tě vyjdou v podstatě na stejno, protože, tam musíš měnit taky kliku, ojnice, písty, jediný co zůstane je blok.... akorát ta 1,6 je výhoda že má 5x uloženou kliku (ale to má blok z fábie taky) no ale hlavně je to OHC, takže jedndušší no :D a ten motor asi i víc vydrží, ikdyž nevim no :D asi nastejno

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


14.11.07, 16:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No jak se to veme lepší a lepší, u VW 1,6 8mi ventil ti prdne řemen a potká se to alespoň teda ta co je ve feldách ale 1,4 fabie má ještě řetěz takže asi tak no.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


14.11.07, 17:41
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek 
Ondras83 píše:
jožina píše:
Ondras83 píše:
Speeder píše:
Za prve stovka o který jsem mluvil není moje a myslím, že seriovým Formanem by si jí od prvních metrů koukal na záda. On tam má taky seriovou převodovku, ale protože jeho motor dosahuje vysokých otáček, mohl jet těch 215. Maximální dosažitelná rychlost prostě není údaj, který by mě zajímal při výběru motoru, to už raději koukej na akceleraci. Je jasný, že ti nedají na výběr když pudeš auto kupovat. Ale dneska ti do soutěžní převodovky dají převod jakej ti bude libo. I každej kvalt jak budeš chtít dlouhej. Podívej se na stránky nějakých rallyteamů, když tam mají nějaký info o autě, u maximální rychlosti je zpravidla : dle specifikace nebo dle převodů). Zkrátka když mi někdo řekne, že mu to jede 200, nic mi to neříká, ať radši napíše výkon a kroutící moment, případně doloží křivku z brzdy. To mi něco řekne o motoru.

On dal se stovkou 215 a Kitová Fabie má takový převody, že má maximálku někde kolem 180. Takže podle tebe motor ve stovce je lepší? Myslim, že nemá 225 koní ve třináctce.

dobře dobře, samozřejmě výkon auto prodává, krouťák auto dělá, ale ta 1,6 se seriovou převodovkou dala 200 a tim myslim, že 1,6 do VW ti těch 200 nedá...to znamená, že převodovka je stejná, ale ten 1,6 motor škoda je lepší....to sem myslel....

pár firem ti to za pár kaček otevře, a nemusíš ladit nějakou 1,3 na 1,5........

nj, ale abys vymáčk z motoru VW 1,6 to co z 1,5 (cca 150 koní) tak ty úpravy, co se na tom musej udělat tě vyjdou v podstatě na stejno, protože, tam musíš měnit taky kliku, ojnice, písty, jediný co zůstane je blok.... akorát ta 1,6 je výhoda že má 5x uloženou kliku (ale to má blok z fábie taky) no ale hlavně je to OHC, takže jedndušší no :D a ten motor asi i víc vydrží, ikdyž nevim no :D asi nastejno


no ona ta 1,6 od VW má hlavně litinovej blok, tuším. a takovej litinovej blok vyzrálej toho vydrží dost :))
ne jestli chceš ladit až na tahle nadupaně tak to toho víc najedeš na podvalníku než posilnici. mimochodem tenhle motor se dá sportovně dostat někem ke 200PS a cekem to drží.
ale nevím jestli to stojí za ty prachy. Osobně bych šel cetou "normálního ladění" 1,6 VW než 1,4 fábka (rozhodně ne ta stará OHV!!) objem je základ :) . třeba kit na upravu 78kW 154Nm stojí cca 22.000 kč nebo na klíč cca 28.000 od hodně renomovaný firmy. můžeš s tím normálně jezdit a životnost prakticky neohrozíš....
udělaj ti klidně i víc, ale tam už je pak dost vysokej cenovej skok za každej kilowat....
a myslím že felda s tímhle motorem poletí :D


15.11.07, 09:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Celou dobu se tady bavíme o nejrozsáhlejších úpravách závodního motoru, jestli chceš motor především pošetřit, tak to si tady špatně.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


15.11.07, 14:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 19
Příspěvek 
Speeder píše:
Celou dobu se tady bavíme o nejrozsáhlejších úpravách závodního motoru, jestli chceš motor především pošetřit, tak to si tady špatně.


no ono jde oto jestli se pak taky chceš ještě svést normálně legálně po silnici celej rok v pohodě,nebo jen někde rovinku na srazu. pokud volíš druhou variantu ok, tak sorry za předchozí.
ty závodní 1,5 maj v průměru 130PS a cca 140Nm teď jeden prodávaj v exelu tuším za 50.000 po 4 závodech. asi nemácenu ho ladit víc kvuli životnosti, ale pokud nebudeš jezdit závody tak věř že víc muziky uslyšíš od upravený 1,6VW.
třeba 112PS(82kW) 161Nm za 48.000 na klíč životnost vpodstatě jako serie..... Schválně o co pojede tenhle motor hůř než tebou podomácku udělaná 1,5??? :) a o co to je dražší ?? myslím že to rozhodně lepší mít nebudeš a budeš pod tím furt ležet (ikdyž o to někdy taky de)
max sportovní upravy nejsi schopen doma bez stolice, dignostiky, hodně času, zkušeností, hodně dílů (zničenejch dílů) a hlavně hodně peněz udělat.....na moderním motoru. NEchal bych to raději někomu kdo to dělá profi, ale ten si to nechá zaplatit, ale výsledek stojí za to.


15.11.07, 15:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Téma "Nejrozsáhlejší úpravy závodního motoru" pojednává o závodních motorech nikoliv o motorech se kterými jezdíš v civilu a stavíš je tak, aby ti policie na to nic neřekla. Pořád mi přijde, že jste v jiným světě.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


15.11.07, 16:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Pokud se bavíme opravdu o závodních autech a motorech, ukážu tady auto jednoho kolegy z práce

Obrázek

Motor o výkonu mezi 270 - 290 koní.

Všimněte si rytiny na skle.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


15.11.07, 16:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
o co v tomto prispevku ide ?? kto napise viac uprav a ktore budu viac stat ??? ved to je smiesne :lol:

vratme sa do reality a hovorme o skutocnych upravach za normalne ceny....... fantazirovat vie kazdy

skuste spravit 90k motor (brzda, nie odhad) a odladit ho, pak smekam........................lebo viem kolko penazi a casu to stoji



kto tym vsetkym prejde......s tym sa mozem bavit, a nie citatelov Borivoja Plska - Zavodny upravy Sk......

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


15.11.07, 16:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
O to se snažím, ale nejni to jednoduchý a to hlavně po stránce finanční. Věř tomu nebo ne, ale závodní komponenty jsou pěkně mastný i na škodovky.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


15.11.07, 16:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Pro Ondrase83 - http://www.mujweb.cz/www/jarda-rs/ tady mas parametry felicie kit car ... To je tvuj sen ne? a pokud to dohanes do takovehle konce tak budes machr 8)

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


15.11.07, 17:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Akorát nebudeš mít ani na počítač.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


15.11.07, 17:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
to ne no...pro geminiho...sem čtenář plška....:D:D:D a nestydim se za to...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


15.11.07, 20:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
nj....ten motor to je cena jako svině, ale dá se to postavit i v domácích podmínkách (známej jezdí závody se 120ls...je to stovka, kdyby někdo nevěděl) no a tam už měl hodně motorů, no a byl to zaměstnanec jednoho mechanika u nás ve vesnici (s náma sme 3 autodílny ve vsi :D:D:D ) no a taky si to vlastně stavěl doma na koleni, akorát měl vybavení opravny automobilů, ne nějakýho speciálního motoristy... (myslim toho, kdo ty závodní motory staví od tý doby, co udělal školu) takže tak, no a já uvažuju tenhle motor postavit, až jednou budu mit prachy a hlavně odvahu, takže počítám tak za 10 let ?? možná jo....ale jinak, už sme pár upravenejch motorů taky dávali do kupy (s tim co máme my to sou 4 motory takže se dá říct, že zkušenosti tam nějaký budou....)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


15.11.07, 20:58
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz