Octavia 1.8 - povadnuti vykonu
Autor |
Zpráva |
Petyas
Příspěvky: 5
|
Octavia 1.8 - povadnuti vykonu
Ahoj chlapi, jsem tady novy a moc toho o autech nevim, ale mam takovy problem se svoji Octavii. Koupil jsem ji pred nekolika mesici v bazaru a stava se mi takovy problem pri jizde. Je to pouze cas od casu, kdyz jedu delsi dobu stejnou rychlosti resp. kdyz mam delsi dobu plyn ve stejne poloze. Najednou auto zacne zpomalovat jako bych pustil plyn. Trva to par vterin a zase to naskoci. Kdyz ale pustim nohu z plynu a zase slapnu na plyn, tak to naskoci hned. Nevite cim by to mohlo byt. Zkousel jsem tady neco vyhledavat, ale vesmes to bylo o skubani v motoru, kdezto me auto neskube, proste plunyle zpomaluje, jako bych sundal nohu z plynu.
Jo a jeste bych mel dotaz ohledne svetel. Svetla jsou strasne slaba, uvazuji ze bych si tam nechal namontovat xenony. Jenze tam je pry nejaky problem s ridici jednotkou, protoze ji mam z roku 2002 a tak by mi pry svitily ty xenony porad stejne vysoko a nefungovalo by tam to automaticke nastavovani. Muzete mi k tomu nekdo rict neco vice.
Diky moc. Budu rad za jakekoliv cenne rady.
|
14.11.07, 11:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no tak to povadnutí motoru....rozhodně na diagnostiku...myslim si že to je váha vzduchu, ale nevim
a k těm světlům...na xenony ser...my, když sme měli ještě starou oktávku, tak za maskou byli 2 obyč hranatý dálkový a svítilo to jak vedne....a bylo to hezký....
EDIT: rok 2002 znamená, že tam máš už čirou optiku....to máme teď my, ale zdá se to v pohodě...jestli máš ještě skleněný světla...tak bych to řešil těma přídavnejma dálkovejma...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.11.07, 14:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
co svíčky jak sou tam dlouho ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.11.07, 14:04 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
máš pravdu, octavky svítí mizerně, na xenony se vybodni, to je drahý jako prase, musí se tam přidat nějaká čidla (kvůli regulaci sklonu) atd, bez toho to tam nemá co dělat(poněvadž to pak oslňuje jako kárva), zbytečně složitá práce a navíc to vyjde draho, mám řešení jiné, levnější a mám ho odzkoušené. Jsou to jiný žárovky, octavka má H4 zrovna jako favorit atd, koupíš si nějaké lepší, se zvýšenou svítívostí (ale se stejným příkonem!!!) - zvýšená účinnost. Mám vyzkoušené (právě v octavii 2002, a taky ve favoritu) H4 od firmy OSRAM, model Silverstar. Ze žlutého světla se stane bílé a dosvítí to výrazně dál. http://www.vamos.cz/zdroje/silverstar.php , http://www.osram.cz/vyrobky/autoosvetle ... ilverstar/ , Dostupné s běžným příkonem 55W, žádný problém, ani v jednom autě, cena cca 200 korun za jednu, už je mám tři roky a neměnil jsem, svítím furt, fotr je měl v octavce zrovna tak a taky OK. Co jsem si je pořídil, jezdím radši v noci než ve dne (hm, zní to jak z marketingového prohlášení, ale je to pravda a nemám nic společného s tou firmou, ani neprodávám žárovky). Měla by to mít každá mototechna
|
14.11.07, 14:40 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Svíčky, váha vzduchu, palivový čerpadlo, lambda. Hoď to na diagnostiku většinou cena od 300,- do 600.- ale třeba ti to i někdo přečte za stovku.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.11.07, 15:02 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Kristensen píše: Svíčky, váha vzduchu, palivový čerpadlo, lambda. Hoď to na diagnostiku většinou cena od 300,- do 600.- ale třeba ti to i někdo přečte za stovku.
typuju váhu, protože řikal, že to dělá jen někdy...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.11.07, 16:29 |
|
|
Petyas
Příspěvky: 5
|
Chlapi diky za cenne rady. Ja to mel pred cca 3 mesici na kompletni servisce (te pro prodlouzene intervaly), takze ocekavam ze by tam mely byt nove svicky. Ale pred mesicem mi prdla zapalovaci civka na 4 valci (jestli to rikam dobre), tak mi to v servisu menili za uplne novou. Ale kdyz rikate ze to je lepsi dat na diagnostiku, tak to radeji udelam.
Jak pisete, ze by to mohla byt ta vaha vzduchu, nemohlo by to mit neco spolecneho s tim, ze predchozi majitel si tam nechal zabudovat nejaky "powerboost". Je to pry pouze vytazena hadice z turba, ktera pres ten powerboost vyhani pretlak ci tak neco. A kdyz pustim plyn, tak to tak hezky odfoukne, jako v Need For Speedech.
A rozhodne diky za radu s tema zarovkama. To musim vyzkouset. Tech par set korun je mnohem levnejsi zalezitost nez kupovat ty xenony. Nekdo nekde mi rikal, ze pokud bych to chtel mit zabudovane jako nekteri ti "pitomci" tuneri, bez te diagnostiky pro sklon svetel, tak staci pouze vymenit ty svitilny a melo by to fungovat bez problemu, pricemz sklon svetel bych si ridil nastavenim sklonu svetel manualne co mam pod volantem.
|
15.11.07, 18:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ten powerboost vyhod
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.11.07, 18:44 |
|
|
Petyas
Příspěvky: 5
|
Proc mam ten powerboost vyhodit? V servisu mi rikali, ze to jen na efekt. Pokud to nema vliv na nic jineho, tak to odfukovani se mi libi. Pokud by to byl problem proc mam cas od casu vyse uveden problemy, tak poleti jak spinave pradlo.
|
15.11.07, 18:52 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Hm, tak se připrav na brzký odchod minimálně těsnění pod hlavou, systém powerboost není absolutně vhodnej pro sériový motory, používá se u speciálů a jen krátkodobě, některý závoďáky mají dokonce časovač, kterej ti odpočítává dobu zapnutí a po vyčerpání doby už jej není možný zapnout, aby nedošlo ke zničení motoru, seriák to rozhodně nemůže vydržet dlouho, zkrátíš si životnost motoru minimálně o 50%.
S tím poklesáním výkonu to může mít souvislost, jestli to má nějakou řídící jednotku, tak ta by to měla po určité době odepnout, osobně si myslím, že 1.8 je pro běžnej provoz natolik živá, že podobnou kravinu nepotřebuje.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
15.11.07, 18:57 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já bych to taky vyhodil, jinak pokud to bude váha tak se jim to bude těžko hledat ta se dá přesně určit nejlépe za jízdy a zrovna ještě když se projeví ten problem kterej to dělá.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
15.11.07, 18:59 |
|
|
Petyas
Příspěvky: 5
|
Ja tedy nevim jestli jsem to pojmenoval spravne. Vubec tomu nerozumim a prodavam jak jsem koupil. Ono to vypada jako houkacka a jenom to tak odfukuje, kdyz dam nohu z plynu. V servisu mi rikali, ze pry je pouze nejak vytazeny kabel z turba (nebo z motoru) do tehle houkacky (nebo sireny nevim jak lepe to popsat) a pouze to pry pretlak vzduchu, ktery je stadardne vyveden nekam zpatky, pousti ven. Proto jsem psal ze pry je to jen na efekt. Jestli to co jsem popsal je ten powerboost co mate vy na mysli a muze to zpusobit co rikate, tak to to radeji vyhodim. Ja nejsem zadny sportak a vykon samotneho motoru vyuzivam strasne zridka a to pouze pri predjizdeni.
|
15.11.07, 19:26 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tak to co popisuješ nemá s powerboostem nic společnýho, ten je trošku složitější a je propojenej s ŘJ motoru, toto je jen nesmysl pro efekt připomínající lokomotivu nebo co, kolikrát žasnu, co si lidi dají do aut, onehdá nám pořád něco hvízdalo vevnitř v autě, furt sme kolem toho lezli, až sme našli škatulku s potenciometrem a piezo výškáčem, od něj kabel směrem do motoru a na alternátoru přilepenou jakousi kostičku, když sme to urvali, tak hvízdání utichlo a až od majitele sme se dozvěděli, že je to jakási simulace zvuku turba, má u posádky navodit poslech hvízdajícího turba...
Jinak k tvojemu problému, chtělo by to asi načíst závady, pak se dozvíš víc.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
15.11.07, 19:45 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Drak píše: Tak to co popisuješ nemá s powerboostem nic společnýho, ten je trošku složitější a je propojenej s ŘJ motoru, toto je jen nesmysl pro efekt připomínající lokomotivu nebo co, kolikrát žasnu, co si lidi dají do aut, onehdá nám pořád něco hvízdalo vevnitř v autě, furt sme kolem toho lezli, až sme našli škatulku s potenciometrem a piezo výškáčem, od něj kabel směrem do motoru a na alternátoru přilepenou jakousi kostičku, když sme to urvali, tak hvízdání utichlo a až od majitele sme se dozvěděli, že je to jakási simulace zvuku turba, má u posádky navodit poslech hvízdajícího turba... Jinak k tvojemu problému, chtělo by to asi načíst závady, pak se dozvíš víc.
no to snad není pravdou
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.11.07, 20:01 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Někteří lidi sou fakt tak blbí, že by si do sání nacpali třeba howno, kdyby jim někdo nakukal, že se jim tím plynem zvedne výkon, takových špeků už sem měl několik, borec třeba chtěl do P 205 namontovat osvětlení pedálů, že prej na ně v noci nevidí.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
15.11.07, 20:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|