Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 14:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Škoda Favorit ze Special91 na Natural95 
Autor Zpráva

Příspěvky: 73
Bydliště: Chrudim
Příspěvek Škoda Favorit ze Special91 na Natural95
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, co všechno musím udělat, když chci svýho favorita předělat ze Specialu91 na Natural95. Už dlouho uvažuju o této změně.
Díky předem na všechny odpovědi.
:lol:


15.11.07, 20:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
začni čepovat natural :lol: :lol: nic jinýho dělat nemusíš

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


15.11.07, 20:12
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Favorit na special :?: :shock: Favorit je přeci odjakživa na natural :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.11.07, 20:13
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Místo červené hadice strkat do nádrže hadicu zelenou, jinak zhola nic.
Edit: kurňa, zas sem pomalejší...

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


15.11.07, 20:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 73
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
Sadra17 píše:
začni čepovat natural :lol: :lol: nic jinýho dělat nemusíš

a nemá se to nějak předělat - seřízení ventilů atd....to se mi nezdá že by to bylo tak jednoduchý.


15.11.07, 20:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Šemik píše:
Favorit na special :?: :shock: Favorit je přeci odjakživa na natural :roll:

135 může jezdit i na 91.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


15.11.07, 20:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jirka.cz píše:
a nemá se to nějak předělat - seřízení ventilů atd....to se mi nezdá že by to bylo tak jednoduchý.

Možná hlavu snížit :D , předpokládám, že je to 135.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


15.11.07, 20:16
Profil ICQ

Příspěvky: 73
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
Nepér píše:
Jirka.cz píše:
a nemá se to nějak předělat - seřízení ventilů atd....to se mi nezdá že by to bylo tak jednoduchý.

Možná hlavu snížit :D , předpokládám, že je to 135.

Ano jedná se o škodu 135L


15.11.07, 20:18
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
95 se pro favority začal používat jednak kvůli emisím, pak kvůli pozdělší montáži katalyzátorů a pak kvůli sedlám ventilů, který jsou už z materiálu, co nepotřebuje přimazávat, pro přechod na 95 není třeba žádná jiná dodatečná úprava, pro bezchybnou funkci ani snižování hlavy.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


15.11.07, 20:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jediný co možná to bude chtít tak trošku poladit směs ale většinou to ani není poznat, maximálně když by jsi jel na emise tak ti s tím trochu hnou, ale oni s tím hejbou skoro pořád. Jinak jak řikaj ostatní, šahat po jinej hadici nic víc.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


15.11.07, 20:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Hlavní rozdíl mezi 135 a 136 je v kompresním poměru, 135 má kompresi nižší, proto může jezdit na o.č. 91 bez detonací, 136 má vyšší a musí mít o.č. 95 (v techničáku píšou SUPER 96 :) ). Použití paliva s vyšším o.č. není na škodu, jen se plně nevyužije (u motoru bez elektroniky a bez čidla detonací). Takže tankuj BA95N a neřeš to...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


15.11.07, 20:23
Profil ICQ

Příspěvky: 73
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
Drak píše:
95 se pro favority začal používat jednak kvůli emisím, pak kvůli pozdělší montáži katalyzátorů a pak kvůli sedlám ventilů, který jsou už z materiálu, co nepotřebuje přimazávat, pro přechod na 95 není třeba žádná jiná dodatečná úprava, pro bezchybnou funkci ani snižování hlavy.

takže chápu správně, že prostě na benzince načerpu místo Specialu Natural a jedu?


15.11.07, 20:23
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
jo, special se stejně pro nezájem stahuje ze sítě, takže přechod za chvíli zbyde na všechny.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


15.11.07, 20:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz