Weber Dvojitý.Karbec. Zkušenosti.Montáž.
Autor |
Zpráva |
Bladecek
Příspěvky: 62
|
Weber Dvojitý.Karbec. Zkušenosti.Montáž.
zdravím.
1 .Nejdřív se chci zeptat o kolik c.c se zvýší výkon motoru kdiž namontuji do Felicia 1.3 MPI Dvojitý Karburátor zn. Weber?
2. A potom chci radu, nebo respektive co k montáži budu všechno potřebovat...A jestli montáž zvládnu sám...(sem tak trošku kutil )
3. Tak nejdřív si asi koupím samotný Weber Zde: http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=search&query=Weber
4. Potom asi toto sací potrubí Zde: http://www.speedpro.cz/catalog/product_info.php?cPath=32_94&products_id=711 Ale asi toto sací potrubí, nemůžu použít na MPI, neboť to nemá vstřikovací ventily , uvítal by jsem odkaz kde to koupit...!!!
No...a to je asi vše...předem díky, za odpovědi...zdarec.
_________________ Škoda Favorit 135 B 40Kw (1994)
|
18.11.07, 12:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Nezapomeň že tam musí přijít dva dvojité karburátory tzn. investice ne 15 tis. ale 30 tis. Kč. Jinak v tomhle by ti asi nejlíp poradil člen jménem roman heller ..sice má karburátory Solex ale podle mě tam rozdíl moc nebude.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
18.11.07, 13:35 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No nevim nevim ale podle mě si pleteš dvě věci dohromady což moc nejde. Vstřikování a karburátor. Pokud by jsi chtěl vícebodové vstřikování MPi předělat na Webery tak v podstatě znehodnotíš celý elektronický system řízení motoru. MPi nemá žádný karburátor a k životu potřebuje 4 vstřikovače, které ale nemůžeš chtít skombinovat s karburátorem, to je prostě jabko a hruška a to dohromady nejde. Takže pokud chceš za každou cenu dát na MPi WEBERy tak by jsi musel sehnat někoho kdo ti přehraje soft v jednotce která bude šlapat bez řízení vstřiků a nebude potřebovat lambdasondu a polohu škrtící klapky. Samozřejmě předpokládám že motor bude dál ve voze Felicia. Pokud by to mělo jít do šáde tak to je už trošku jiná kapitola a tam by jsi to mohl předělat na klasický rozdělovač a pak použít WEBERy. Pokud chceš upravovat MPi tak pro běžný ježdění vyměnit jednotku, pro nějaký ostřejší úpravy vyměnit komplet vstřikování za osmibodové (myslím že EFi) + samozřejmě opět jiná jednotka, jiný palivový čerpadlo atd.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
18.11.07, 13:38 |
|
|
Bladecek
Příspěvky: 62
|
Kód: No nevim nevim ale podle mě si pleteš dvě věci dohromady což moc nejde. Vstřikování a karburátor. Pokud by jsi chtěl vícebodové vstřikování MPi předělat na Webery tak v podstatě znehodnotíš celý elektronický system řízení motoru. MPi nemá žádný karburátor a k životu potřebuje 4 vstřikovače, které ale nemůžeš chtít skombinovat s karburátorem, to je prostě jabko a hruška a to dohromady nejde. Takže pokud chceš za každou cenu dát na MPi WEBERy tak by jsi musel sehnat někoho kdo ti přehraje soft v jednotce která bude šlapat bez řízení vstřiků a nebude potřebovat lambdasondu a polohu škrtící klapky. Samozřejmě předpokládám že motor bude dál ve voze Felicia. Pokud by to mělo jít do šáde tak to je už trošku jiná kapitola a tam by jsi to mohl předělat na klasický rozdělovač a pak použít WEBERy. Pokud chceš upravovat MPi tak pro běžný ježdění vyměnit jednotku, pro nějaký ostřejší úpravy vyměnit komplet vstřikování za osmibodové (myslím že EFi) + samozřejmě opět jiná jednotka, jiný palivový čerpadlo atd.
Ach joo..Já to věděl..měl jsem si koupit Feldu 1.3i (136 B) Bosch Motronic! Uvidím..možná udělám...to...Přehrání Jednotky, aby nedávala povely na vstřikovací ventily...
...A co by jste mi poradily v mém případě...na zvýšení výkonu mé Feldy 1.3 MPi, vačku Už mám, ale nějak to mooc nejde poznat źe by to zvýšilo výkon..!
A TOTO BY Mělo zvýšit akceleraci... Zde.: http://www.speedpro.cz/catalog/product_info.php?cPath=34_165&products_id=532
_________________ Škoda Favorit 135 B 40Kw (1994)
|
18.11.07, 14:42 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
ani Bosch by ti nebyl nic platný, to je taky vstřikování... mkrni sem, do favorita to jde: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 53&start=0 ten odkaz na věc ze speedpro: víš co to je skupina A? to je rally, tahle jedna součástka ti je ho**o platná, tak jako samotná vačka, jak píšeš, že to nic nedělá, takovej motor potřebuje celej překopat, na to je potřeba mít znalosti a zkušenosti, a taky kupu prachů a vercajk
|
18.11.07, 14:55 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
To je samozřejmý že když jsi vyměnil vačku že není nic u MPi poznat protože a opět jsme u toho, má vstřikování, takže pokud jsi dal jinou vačku tak sice jsi prodloužil dobu otevření ventilů ale ta ti je na nic protože jednotka tam pořád pošle stejný množství benzínu, to prostě není jak karburátor, je potřeba vědět přesné časování vačky a podle toho so nechat nahrát (upravit) jednotku. U BMM by sis moc nepomohl jak píše Vít je to taky vstřik ale jen jednobodovej ale princip na tvoji žádanou úpravu by byl stejnej.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
18.11.07, 17:19 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
To MPI jede docela slušně, vždyť to v té feldě má asi 70 koní, ne? Opravdu si nejsem jistý, zda by se zpětným překopáním na jeden dvojitý karburátor výkon naopak nesnížil.
|
19.11.07, 01:44 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
To co pises s tim karburatorem je blbost to davat na MPI!! Kdzy to chces do nejakeho auta aplikovat tak cestou nejmensiho odporu a to by vychazel favorit s obyc karburatorem. A z druhe stranky myslis ze ty investovane penize do toho karburatory 15000, sani 11000 + prace konecna cena nekde na 27 az 30 tisic. Nebylo by jednosdusi prodat felicii, pak tech 30 pridat a koupi si nejake silnejsi auto kdyz se ti zda felicie MPI malo ziva
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
19.11.07, 19:04 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Ty si to představuješ moc jednoduše, že zaměníš jeden díl za 30.000,- a z auta budeš mít letadlo, pokud chceš dravce s akcelerací, tak neuvažuj o felici ale o úplně jiným autě, třeba golf III 1,6 se dá pořídit za docela rozumnej peníz a ten už trochu asfalt trhat umí od narození, popř si kup nějakej brutální třílitr a budeš ve svým živlu.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
19.11.07, 19:13 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
DRYVER píše: To co pises s tim karburatorem je blbost to davat na MPI!! Kdzy to chces do nejakeho auta aplikovat tak cestou nejmensiho odporu a to by vychazel favorit s obyc karburatorem. A z druhe stranky myslis ze ty investovane penize do toho karburatory 15000, sani 11000 + prace konecna cena nekde na 27 az 30 tisic. Nebylo by jednosdusi prodat felicii, pak tech 30 pridat a koupi si nejake silnejsi auto kdyz se ti zda felicie MPI malo ziva
chlapi nevim, ale karbec se dá sehnat za 5000 a to sání za 3000, ale každopádně, to cos tady psal je absolutní kravina...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.11.07, 20:02 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Solexi po komplet repasy+sací potrubí+nátrubky+filtry=23 000kč....teda já to takto sehnal.
Stavěly jsme feldu na rally.Takže motor 1,4ccm - 135 koní-měřeno brzdou.Použitý dva Webry,přímé sání a zapalování z feldy MPI.je upravená řídící jednotka na jiný průběh zapalování kvůly vačce a otáčkám který se pohybují max 8100 rpm.toto zapalování upravené je nejlepší,je totiž nejpřesnější.
ze zapalování je použité Řj upravená v Cimbu,háluv snímač,zapalovací lišta.Felda tento ročník skončila v celkovem pořadí na 3 místě.
Kámoš co sme dělaly fávo tak skončil celkově na 1.místě ale tam to je o penězích,není mu problém utratit za převodovku a zapalování 190 000kč
_________________
|
19.11.07, 21:02 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Ondras83 píše: chlapi nevim, ale karbec se dá sehnat za 5000 a to sání za 3000, ale každopádně, to cos tady psal je absolutní kravina...
To je mozny, ale ja bral ty ceny co jsou napsane v tech odkazech jak je sem daval ... To stou kravinou patri me nebo ne??
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
19.11.07, 21:02 |
|
|
Bladecek
Příspěvky: 62
|
Nějak jste mě od toho odradily hoši.. Jak píše Drag. Tak o Golfu se dá taky uvažovat..Ale ty díly jsou už drahší než na Felinu..!!!
_________________ Škoda Favorit 135 B 40Kw (1994)
|
20.11.07, 18:18 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
To si mušíš vybrat, buď budeš sušit hubu ve feldě a šetřit kačky, nebo nějakou korunu pustíš ale zase se povozíš, když už jsi šel do feldy a chceš aby to jelo tak proč sis nevzal 1,6?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.11.07, 18:20 |
|
|
Bladecek
Příspěvky: 62
|
No...četl jsem nějaké recenze...na netu...A nejlepří volba je žeprý Felda 1.3 MPI 50 Kw od: 1996rok! Na tů 1.6 c.c.m mooc chvály není...
_________________ Škoda Favorit 135 B 40Kw (1994)
|
20.11.07, 18:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|