Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 06:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 LPG,prvni potiz 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jo, musel bys natáhnout zepředu drát a připojit to přes vypínač. Prvně to zkus při teplým motoru odpojit, jestli se to zlepší.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


20.11.07, 15:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martin píše:
Jo, musel bys natáhnout zepředu drát a připojit to přes vypínač. Prvně to zkus při teplým motoru odpojit, jestli se to zlepší.


vykašli sa na to, najskôr máš všetko zapojené dobre, nastav si ten voľnobeh...

a pri zapnutí zapaľovania sa ventil v nádrži aj pred filtrom zapína súčastne, a štartuj pri teplom motore bez plynu, alebo veľmi mierne, ale nastav si ten voľnobeh, keď má motor na voľnobeh málo plynu (chudobnú zmes) ako to chceš teplé natočiť na chudobno :?: daj mu čo potrebuje... :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.11.07, 16:07
Profil

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek 
Podle popisu mam stejny BRC system jako kachnis. Pokud za tepla pockam, az dvakrat cvakne sytic, tak to startuje spatne. Teply motor startuju na plyn okamzite (zapnout elektriku a hned startovat, necekat na cvakani).


21.11.07, 00:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
kdoasi píše:
Podle popisu mam stejny BRC system jako kachnis. Pokud za tepla pockam, az dvakrat cvakne sytic, tak to startuje spatne. Teply motor startuju na plyn okamzite (zapnout elektriku a hned startovat, necekat na cvakani).


povedz mi čo dvakrát cvakne :?:
obohacovač LPG je pri podtlakových (vákuových) systémoch manuálny, to je to červené tlačítko vedľa prepínača LPG/BA (ak nevymysleli niečo nové), pred studeným štartom mu do sania fukneš plynu (musíš časom prísť koľko), je to tá cievka na splyňovači pri napätí pritiahne kotvu a potlačí hlavnú membránu a plynné LPG natlačí do sania, potom si motor podtlakom ťahá LPG sám podľa potreby.

povedz mi čo tam cvaká :?: po zapnutí zapaľovania má zopnúť iba multifunkčný ventil v nádrži a ventil pri motore ktorý je súčasťou filtra LPG... :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.11.07, 07:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Právě, že novější systém BRC má ten sytič automatický, takže ani u řidiče není to tlačítko, ale automaticky po zapnutí zapalování to na X sekund pustí plyn. Proto jsem Kachnisovi psal, aby zkusil při teplém motoru ten sytič odpojit, protože si myslím, že mu to zbytečně přesytí a pak to musí ten motor dlouho vydýchávat. Já když startuji teplý, tak taky nesytím. Pokud by to pomohlo, šlo by to vyřešit tím drátem nataženým dopředu a ten automat by si pouštěl jen při studeném motoru.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


21.11.07, 08:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martin píše:
Právě, že novější systém BRC má ten sytič automatický, takže ani u řidiče není to tlačítko, ale automaticky po zapnutí zapalování to na X sekund pustí plyn. Proto jsem Kachnisovi psal, aby zkusil při teplém motoru ten sytič odpojit, protože si myslím, že mu to zbytečně přesytí a pak to musí ten motor dlouho vydýchávat. Já když startuji teplý, tak taky nesytím. Pokud by to pomohlo, šlo by to vyřešit tím drátem nataženým dopředu a ten automat by si pouštěl jen při studeném motoru.


potom to odporúčam prerobiť na manuál, tú automatiku odpojiť, za tepla ten motor zahltiš a to je nežiadúce, alebo na to daj tepelné čidlo pred tú cievku na reduktore ktoré sa pri napr 50° rozopne a nebude sýtiť... to by bola zachovaná automatika, ale pri teplom motore by to bolo neaktívne ale nadalej automatické...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.11.07, 08:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Přesně to jsem se tu snažil celou dobu popsat. Mě ten inovující krok s automatickým sytičem přijde jako krok zpátky. Je to sice zvýšení komfortu pro nezasvěceného uživatele, ale lidem, co to mu rozumí, to přidělává jen starosti.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


21.11.07, 08:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Možná, že by úplně sačilo startovat hned, jak se tu o tom zmiňuje i kdoasi. Nedokáži ale usoudit, jak by se to chovalo, nejspíš to chytne, sytič tomu pustí plyn a buď to bude tak přesycené, že to hned zase chcípne, nebo to ten motor ustojí a rozběhne se. Zkus to, bylo by to nejjednodušší řešení.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


21.11.07, 08:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
vecer jsem to zkusil..ale u e nejde nastartovat hned , jak vite, startuju magnetem, takze zapnu klicek, vezmu magnet a startuju...vcera sem to zkousel tak, ze levou rukou sem zapnul klicek a pravou hned prilozil magnet a baflo to hned...ale takhle to nejde delat,zlomil bych se napul...zkusim polaborovat s tim syticem..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.11.07, 09:19
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek 
Nemyslím, že automatický sytič je krok zpátky :) Funguje to následovně: Zapneš zapalování, na bombě to cvakne (zapnutí sytiče), čekáš cca 4 sekundy, cvakne to znova (vypnutí sytiče). (jestli je velká zima, můžeš předchozí krok opakovat). Pak startuješ. Pokud je teplo, zapneš elektriku, ale hnedka startuješ, takže sytič se prakticky nezapne, protože jakmile se začne otáčet motor, vypne se. Když chceš sytit jednu sekundu, zapneš elektriku na jednu sekundu a pak začneš startovat, sytič se vypne.
Takže funkcionalita je stejná jako manuální sytič, akorát se všechno ovládá jenom klíčkem v zapalování :wink:

Pro kachnise - pokud dáš přepínač do mezipolohy, automatický sytič se při zapnuté elektrice nespouští. Takže zkus dát přepínač doprostřed, pojezdit magnetem co potřebuješ a pak přepnout na plyn a zároveň začít startovat :) (možná lepší řešení než hned kuchat dráty).


21.11.07, 10:56
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
parada, zkusim :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.11.07, 11:40
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
kdoasi píše:
Nemyslím, že automatický sytič je krok zpátky :) Funguje to následovně: Zapneš zapalování, na bombě to cvakne (zapnutí sytiče), čekáš cca 4 sekundy, cvakne to znova (vypnutí sytiče). (jestli je velká zima, můžeš předchozí krok opakovat). Pak startuješ. Pokud je teplo, zapneš elektriku, ale hnedka startuješ, takže sytič se prakticky nezapne, protože jakmile se začne otáčet motor, vypne se. Když chceš sytit jednu sekundu, zapneš elektriku na jednu sekundu a pak začneš startovat, sytič se vypne.
Takže funkcionalita je stejná jako manuální sytič, akorát se všechno ovládá jenom klíčkem v zapalování :wink:

Pro kachnise - pokud dáš přepínač do mezipolohy, automatický sytič se při zapnuté elektrice nespouští. Takže zkus dát přepínač doprostřed, pojezdit magnetem co potřebuješ a pak přepnout na plyn a zároveň začít startovat :) (možná lepší řešení než hned kuchat dráty).


vlastne naučiť sa to používať....

nepodpisoval papier pri odovzdaní o poučení a obsluhe?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.11.07, 12:22
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
vlastne naučiť sa to používať....
nepodpisoval papier pri odovzdaní o poučení a obsluhe?

jak to jako myslis??? myslis ze sem uplne blby a neumim pouzivat LPG??

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


Naposledy upravil Kachnis dne 21.11.07, 12:44, celkově upraveno 1



21.11.07, 12:31
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Ne, jde o to naučit se používat ten automat, vědět co dělá a nedělá a podle toho přizpůsobit start. Já jsem rád za manuální, je pro mě daleko přijatelnější.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


21.11.07, 12:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
musim to teda vychytat :) taky nemam rad ty automaticky veci...do vseho kecaj a nepremejslej :(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


21.11.07, 12:44
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz