Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Weber Dvojitý.Karbec. Zkušenosti.Montáž. 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Příspěvek 
Jsem schopen uvažovat i o jiné značce...Jaká auto by jste mi doporučili ať to zas není nějak líné, a hlavně bezporuchové!!!!! :!: Ten Golf se mi celkem líbý...! Ale o něco drahší,,,no...nevím jak je to z dílama...!!atd..! :cry:

_________________
Škoda Favorit 135 B 40Kw (1994)


20.11.07, 18:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Nevím, co je na 1,6 feldě špatnýho, snad jen to, že přední náprava odchází tak v průměru o 25% životnosti dřív, jinak snad ani žádný muchy oproti 1,3 nemá a na golfa sou ND v cenově přijatelné relaci ne o moc převyšující ceny ND na fildu. Bezporuchový auto neexistuje, takový asi nekoupíš, rozhodně ale neprohloupíš, když koupíš něco od VW, tak mezi rokem 95-00.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


20.11.07, 18:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
vw mezi 95-00 ? tak to bych se vyhnul passatu, vidím to u kamaráda, to se sere jedno za druhým, to je pořád nějaký ramínko, čep a podobné nesmysly na nápravě, a když se přestane klepat náprava, tak začne jebat alektrika, zámky, nesmyslný signály od pytlů apod..... jinak motor 1.9 TDi 66kW šlape jako hodinky


20.11.07, 18:40
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Passata máme jako služebák, 1,9 TD B3, nahrkáme s ním okolo 40.000 - 50.000 km ročně, běžně s ním roztahujem avie a nemůžu na něj říct půl slova, takovej držák sem eště neviděl, tady ty modely zlobí většinou po raně na levej A sloupek, je tam hlavní svazek a ten se skoro vždy prodře a pak to dělá nevysvětlitelný psí kusy, třeba VW golf III, 1,9 TDi, po slabé raně na A sloupek, za jízdy si sám otvírá nebo zavírá okna, občas zdechne celá elektrika a naběhne až po vypnutí světel, zrovna se v tom rýpu a je tam cvaklej svazek.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


20.11.07, 18:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Nejjednodušší vys měl nechat si očipovat ŘJ od Cimbu, slibují snad až 62kW z MPi Felicie 136ky (50kW), chtějí za to 3500 akorát abys to využil musel by jsi ten motor víc točit....každopádně se přikláním k názoru že jestli se chceš projet tak si kup nějaké zahraniční auto o obsahu 1,6-1,8 a víc, v tom se svezeš líp jestli teda tak toužíš po tom jezdit jak prase :D jenom bacha ať se nezabiješ


20.11.07, 18:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Čipovat seriovou jednotku je blbost, protože tam neni nárůst skoro žádnej. Zeptejte se Cimba sám vám řekne, že pokud si do toho nedáš úplně jinej počítač (Euro x) tak z toho nic neuděláš. A ten počítač stojí hrozný peníze. Určitě je dobrá volba ty webery s přímým sáním. Jen ten odkaz od tebe se mi nějak nezdá. Podívej sem tady jsou o dost levnější http://www.engitec.cz/index.php?action= ... xt=&page=1
Takže ti radim vyhoď z toho počítač a naper tam ty webery, ovačkuj to vysokozdvihovou vačkou (označení si nepamatuju), dej svody 4>1 a uvidíš jak se bude motor vyplachovat. Jen ty karby pořádně odlaď a uvidíš ten řev.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


20.11.07, 19:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
No jestli degradovat systém MPi na karburátor, to už rovnou ten motor i s řízením prodat a vyladit si favorit motor, kterej už de za nějakých 30.000 poladit tak, že to de poznat, když na to máš aspoň minimální zázemí a vercajk, jestli seš z paneláku, nebo sídliště, tak o tom moc neuvažuj, páč se nedoplatíš a stejně ti to všiváci na parkovišti zničí.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


20.11.07, 19:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Lepší degradovat MPi, než dávat další peníze navíc za Fávo motor, ze kterýho stejně to sání a karb sundáš a budeš na tom v podstatě stejně.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


20.11.07, 19:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Nezapomeň překopat celý zapalování, palivovej systém, přikoupit spoustu dílů, MPi to má jaksi jiný, proto se mi zdá lepší zachovat funkční celek z MPi, kterej se dá prodat a nahradit o dost levnějším motorem z favorita, kterej se dá za peníze z prodeje MPi zgenerálkovat a za peníze určený k tunění MPička ho poladit k obrazu svému.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


20.11.07, 19:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Speeder píše:
Čipovat seriovou jednotku je blbost, protože tam neni nárůst skoro žádnej. Zeptejte se Cimba sám vám řekne, že pokud si do toho nedáš úplně jinej počítač (Euro x) tak z toho nic neuděláš. A ten počítač stojí hrozný peníze. Určitě je dobrá volba ty webery s přímým sáním. Jen ten odkaz od tebe se mi nějak nezdá. Podívej sem tady jsou o dost levnější http://www.engitec.cz/index.php?action= ... xt=&page=1
Takže ti radim vyhoď z toho počítač a naper tam ty webery, ovačkuj to vysokozdvihovou vačkou (označení si nepamatuju), dej svody 4>1 a uvidíš jak se bude motor vyplachovat. Jen ty karby pořádně odlaď a uvidíš ten řev.


není pravda co řikáš, a už vůbec ti to nemohl říct sám Janda protože v tu chvíli by šel sám proti sobě a taky by řikal každýmu člověku něco jinýho. Nárust není žádnej? proč by ti to řikal když má odladěný jednotky na 1,3 feldy z brzdy s nárustem od 2kW (BMM 40kW) až po nějakejch 11,5kW(MPi 50kW) A zkus se svézt v obyč MPi a po čipu, je z toho uplně jiný auto, a když to hodíš někde nezávysle na brzdu tak tam ten slibovanej výkon opravdu je. Co by jsi jinak po Jandoj chtěl aby ti na seriovým autě ladil když potřebuje zachovat stejnou životnost a stejnou žíznivost motoru.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.11.07, 20:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Nepochopil jsi přesně co jsem tím myslel. Chtěl jsem tim říci, že seriová jednotka toho moc nedovoluje a neudělá s tím ani pan Janda nic, i když programy má velice dobrý. Sám ti řekne, že se seriovým motorem a jednotkou nic neudělá, jen ho líp přizpůsobí. Do provozu je takováhle optimalizace dobrá, ale když si chceš zazávodit, ty webery ti daji víc možností.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


20.11.07, 20:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Speeder píše:
Nepochopil jsi přesně co jsem tím myslel. Chtěl jsem tim říci, že seriová jednotka toho moc nedovoluje a neudělá s tím ani pan Janda nic, i když programy má velice dobrý. Sám ti řekne, že se seriovým motorem a jednotkou nic neudělá, jen ho líp přizpůsobí. Do provozu je takováhle optimalizace dobrá, ale když si chceš zazávodit, ty webery ti daji víc možností.


Jo takhle no tak to potom jo to je jasný, ale Bladecek předpokládám víc jezdí za jiným běžným účelem než třeba někde na závody atd.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.11.07, 20:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
DRYVER píše:
Ondras83 píše:
chlapi nevim, ale karbec se dá sehnat za 5000 a to sání za 3000, ale každopádně, to cos tady psal je absolutní kravina...


To je mozny, ale ja bral ty ceny co jsou napsane v tech odkazech jak je sem daval ... To stou kravinou patri me nebo ne??

OK...ne to nebylo na tebe :D:D:D to bylo na Bladecka....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.11.07, 22:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
hele chlapi a nevíte kolik max dosáhne z 1,3 BMM 50 kW a hlavně za kolik ?? dyštak pls odkaz...díky moc :D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.11.07, 22:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Ondras83 píše:
hele chlapi a nevíte kolik max dosáhne z 1,3 BMM 50 kW a hlavně za kolik ?? dyštak pls odkaz...díky moc :D

v tomhle tě limitujou hlavně 3 věci: peníze, jak dlouho to má vydržet a co všechno z té mpi musí zůstat...teoreticky to může skončit u motoru biturbo na nitrometan, co jede 15 minut a pak je ko, ale neznám blázna co by to zkoušel postavit :D ...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


20.11.07, 22:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz