Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 14:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Vačka 
Autor Zpráva

Příspěvky: 7
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Vačka
Mam taky skromny dotas když davam do motoru (z favorita) sportovni vačku měni se nějak vule ventilu nebo zustava stejna :?: dik za připadne odpovědi


20.11.07, 19:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Vačka
TommyRS píše:
Mam taky skromny dotas když davam do motoru (z favorita) sportovni vačku měni se nějak vule ventilu nebo zustava stejna :?: dik za připadne odpovědi


jakou sportovní vačku? Co to je? sportovní může být jaká koliv. jinak co mám vyzkoušené a co jsem postřehnul v životě tak do 280/280 seriové vůle a vejš už potom co je k vačce napsaný nebo experimentovat. Já jsem dal na svůj Fávo motor 280 a na seriový vůle to bylo normální ale pak jsem zkusil použít ventilovou vůly z úpravy Sprint pro Fávo (0,45 při provozní teplotě)a i když proti seriovejk byl za provozní teploty rozdíl jen 0,10 tak to na těch 0,45 bylo uplně jiný auto.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


Naposledy upravil Kristensen dne 20.11.07, 19:12, celkově upraveno 1



20.11.07, 19:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Každá vačka vyžaduje zpravidla jinou vůli. "sportovnější" vačka potřebuje větší vůli.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


20.11.07, 19:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
Nevim jak u aut, u našeho závodního motoru na požární sport obsah 1800ccm nám náš úpravce řekl že jsou vůle za TEPLA "PROVOZNÍ TEPLOTA" 0,25 sání 0,30 vífuk dost mě to zarazilo ale je to tak :o http://www.ceknito.sk/video/55571

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


20.11.07, 20:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
David píše:
Nevim jak u aut, u našeho závodního motoru na požární sport obsah 1800ccm nám náš úpravce řekl že jsou vůle za TEPLA "PROVOZNÍ TEPLOTA" 0,25 sání 0,30 vífuk dost mě to zarazilo ale je to tak :o http://www.ceknito.sk/video/55571


u vás je to ale něco jinýho vy jedete pořád na stejný točky ne? Akorát při zvětšení zátěže poklesnou ale hned se srovnaj ne?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.11.07, 20:09
Profil

Příspěvky: 7
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Re: Vačka
jo mam tam taky 280/280 prvni sem tam měl vuli 30/35 ale zdalo se mi to nějake divne tak sem skusil originalni vuli a byloto to same. skusim těch 0,45 při provozni teplotě dik za pomoc. Mam ještě jeden problem smojim fazolem furt se hřeje. když mu moc nedavam po plynu tak se drži teplota v normě ale jak mu šlapnu po plynu hned začne vařit a přestane topit. mam tam vic uprav např. odlechčeny setrvak na vahu 5kg, zminěnou vačku, klikovku vložky pisty s felicie, a sniženou hlavu. a ani mi nepomohlo skoridovat teplotu dvouma větraky na chladiči a vyndanim termostatu. navic nema takovy vykon jak bych čekal. Nemate někdo napat čim by to mohlo byt ja už na tom dumam pěkně dlouho a nemužu na to přijid.


20.11.07, 20:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No já teda nechci strašit ale pokud mu naložíš a máš vyndanej i termostat a přestane to topit a začne vařit tak to je jak na těsnění nebo hlavu, že prostě ta voda někde zmizí nebo se vymění ve válci za vzduch. No ještě zkusit chladič oleje ale když máš dva ventilátory a nepomůže to.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


Naposledy upravil Kristensen dne 20.11.07, 20:47, celkově upraveno 1



20.11.07, 20:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
vyndáním termostatu nic nevyřešíš pokud ten funguje. Buď může být ucpaná některá hadička (ráda bejvá ta tenká od skříně termostatu) nebo pak těsnění hlavy.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


20.11.07, 20:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
To už je trošku přeháňka myslet si, že jednoduše nestíhá chladič vody a že je eště třeba chladit olej.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


20.11.07, 20:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Vačka
no tak to tipuju na těsněni pod hlavou nebo praskla hlava. ikdyž to moc nechapu těsněni je nove a hlava byla skoušena jestli neni praskla. :idea: ted mě tak napadlo že by to mohlo byt přesahem vložek :idea:


20.11.07, 20:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Speeder píše:
To už je trošku přeháňka myslet si, že jednoduše nestíhá chladič vody a že je eště třeba chladit olej.


Jo divíš se ale i to je možný, kamarád měl kilo s fávem, jeden náporovej chladič ve předu a druhej vzadu místo původního, oba s ventilátorama na čidlo + manuální spuštění, nakonec dal dva olejáky každej do jedný boční kapsy, ropovod jako blázen ale byl klid. Sice to lezlo pořád na nějakejch 95 ale dokázal to už dochladit.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.11.07, 20:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
seriovej motor jo?

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


20.11.07, 21:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Kristensen píše:
Speeder píše:
To už je trošku přeháňka myslet si, že jednoduše nestíhá chladič vody a že je eště třeba chladit olej.


Jo divíš se ale i to je možný, kamarád měl kilo s fávem, jeden náporovej chladič ve předu a druhej vzadu místo původního, oba s ventilátorama na čidlo + manuální spuštění, nakonec dal dva olejáky každej do jedný boční kapsy, ropovod jako blázen ale byl klid. Sice to lezlo pořád na nějakejch 95 ale dokázal to už dochladit.




i chlazenim oleje to de ale v mem připadě se obavam že by to nepomohlo


20.11.07, 21:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No, seriovej možná tak blok vložky a základní odlitek hlavy :lol: Ne byl to fávo motor, kterej měl sice origo ale leštěnou kliku a ojnice jediný co v něm bylo hodně jinýho tak T písty protože origo mu pořád vesele po jednom praskaly u pístního čepu, hlavu z feldy MPi a ještě zvětšovaný ventily, odlechčenej setrvák, dva karbce Deorthy, zvýšenej tlak mazání a vačka 320/320, možná ještě nějaký ptákoviny ale to už je nějakej pátek. jen mě utkvěl v hlavě právě s tím chlazením, divil jsem se tomu stejně jako ty, on tenkráte byl u mě právě pro ten druhej olejovej chladič, uplně na začátku když mu praskaly písty tak měl jen jeden vodní chladič, tak přidal druhej, pak se nasral dal tam T, tak to přestalo praskat ale vařilo to vesele dál. Stačilo jet na plnej kotel z Litomyšle do Svitav a moch si dát výborný čerstvý párky, tak dal ten oleják a už to vydželo nevařit tam a zpátky no když přidal ten druhej oleják, tak to jel asi 5x a nic to neďálo, od tej doby jsem ho neviděl. :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.11.07, 21:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Nojo, ale to je potom jasný, že na to výkon chladiče nestačí. Bavíme se o lehce upraveném motoru.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


20.11.07, 21:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz