Autor |
Zpráva |
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jo, musel bys natáhnout zepředu drát a připojit to přes vypínač. Prvně to zkus při teplým motoru odpojit, jestli se to zlepší.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
20.11.07, 15:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Martin píše: Jo, musel bys natáhnout zepředu drát a připojit to přes vypínač. Prvně to zkus při teplým motoru odpojit, jestli se to zlepší.
vykašli sa na to, najskôr máš všetko zapojené dobre, nastav si ten voľnobeh...
a pri zapnutí zapaľovania sa ventil v nádrži aj pred filtrom zapína súčastne, a štartuj pri teplom motore bez plynu, alebo veľmi mierne, ale nastav si ten voľnobeh, keď má motor na voľnobeh málo plynu (chudobnú zmes) ako to chceš teplé natočiť na chudobno daj mu čo potrebuje...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.11.07, 16:07 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Podle popisu mam stejny BRC system jako kachnis. Pokud za tepla pockam, az dvakrat cvakne sytic, tak to startuje spatne. Teply motor startuju na plyn okamzite (zapnout elektriku a hned startovat, necekat na cvakani).
|
21.11.07, 00:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kdoasi píše: Podle popisu mam stejny BRC system jako kachnis. Pokud za tepla pockam, az dvakrat cvakne sytic, tak to startuje spatne. Teply motor startuju na plyn okamzite (zapnout elektriku a hned startovat, necekat na cvakani).
povedz mi čo dvakrát cvakne
obohacovač LPG je pri podtlakových (vákuových) systémoch manuálny, to je to červené tlačítko vedľa prepínača LPG/BA (ak nevymysleli niečo nové), pred studeným štartom mu do sania fukneš plynu (musíš časom prísť koľko), je to tá cievka na splyňovači pri napätí pritiahne kotvu a potlačí hlavnú membránu a plynné LPG natlačí do sania, potom si motor podtlakom ťahá LPG sám podľa potreby.
povedz mi čo tam cvaká po zapnutí zapaľovania má zopnúť iba multifunkčný ventil v nádrži a ventil pri motore ktorý je súčasťou filtra LPG...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.11.07, 07:53 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Právě, že novější systém BRC má ten sytič automatický, takže ani u řidiče není to tlačítko, ale automaticky po zapnutí zapalování to na X sekund pustí plyn. Proto jsem Kachnisovi psal, aby zkusil při teplém motoru ten sytič odpojit, protože si myslím, že mu to zbytečně přesytí a pak to musí ten motor dlouho vydýchávat. Já když startuji teplý, tak taky nesytím. Pokud by to pomohlo, šlo by to vyřešit tím drátem nataženým dopředu a ten automat by si pouštěl jen při studeném motoru.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.11.07, 08:08 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Martin píše: Právě, že novější systém BRC má ten sytič automatický, takže ani u řidiče není to tlačítko, ale automaticky po zapnutí zapalování to na X sekund pustí plyn. Proto jsem Kachnisovi psal, aby zkusil při teplém motoru ten sytič odpojit, protože si myslím, že mu to zbytečně přesytí a pak to musí ten motor dlouho vydýchávat. Já když startuji teplý, tak taky nesytím. Pokud by to pomohlo, šlo by to vyřešit tím drátem nataženým dopředu a ten automat by si pouštěl jen při studeném motoru.
potom to odporúčam prerobiť na manuál, tú automatiku odpojiť, za tepla ten motor zahltiš a to je nežiadúce, alebo na to daj tepelné čidlo pred tú cievku na reduktore ktoré sa pri napr 50° rozopne a nebude sýtiť... to by bola zachovaná automatika, ale pri teplom motore by to bolo neaktívne ale nadalej automatické...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.11.07, 08:21 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Přesně to jsem se tu snažil celou dobu popsat. Mě ten inovující krok s automatickým sytičem přijde jako krok zpátky. Je to sice zvýšení komfortu pro nezasvěceného uživatele, ale lidem, co to mu rozumí, to přidělává jen starosti.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.11.07, 08:38 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Možná, že by úplně sačilo startovat hned, jak se tu o tom zmiňuje i kdoasi. Nedokáži ale usoudit, jak by se to chovalo, nejspíš to chytne, sytič tomu pustí plyn a buď to bude tak přesycené, že to hned zase chcípne, nebo to ten motor ustojí a rozběhne se. Zkus to, bylo by to nejjednodušší řešení.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.11.07, 08:41 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
vecer jsem to zkusil..ale u e nejde nastartovat hned , jak vite, startuju magnetem, takze zapnu klicek, vezmu magnet a startuju...vcera sem to zkousel tak, ze levou rukou sem zapnul klicek a pravou hned prilozil magnet a baflo to hned...ale takhle to nejde delat,zlomil bych se napul...zkusim polaborovat s tim syticem..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
21.11.07, 09:19 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Nemyslím, že automatický sytič je krok zpátky Funguje to následovně: Zapneš zapalování, na bombě to cvakne (zapnutí sytiče), čekáš cca 4 sekundy, cvakne to znova (vypnutí sytiče). (jestli je velká zima, můžeš předchozí krok opakovat). Pak startuješ. Pokud je teplo, zapneš elektriku, ale hnedka startuješ, takže sytič se prakticky nezapne, protože jakmile se začne otáčet motor, vypne se. Když chceš sytit jednu sekundu, zapneš elektriku na jednu sekundu a pak začneš startovat, sytič se vypne.
Takže funkcionalita je stejná jako manuální sytič, akorát se všechno ovládá jenom klíčkem v zapalování
Pro kachnise - pokud dáš přepínač do mezipolohy, automatický sytič se při zapnuté elektrice nespouští. Takže zkus dát přepínač doprostřed, pojezdit magnetem co potřebuješ a pak přepnout na plyn a zároveň začít startovat (možná lepší řešení než hned kuchat dráty).
|
21.11.07, 10:56 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
parada, zkusim
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
21.11.07, 11:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kdoasi píše: Nemyslím, že automatický sytič je krok zpátky Funguje to následovně: Zapneš zapalování, na bombě to cvakne (zapnutí sytiče), čekáš cca 4 sekundy, cvakne to znova (vypnutí sytiče). (jestli je velká zima, můžeš předchozí krok opakovat). Pak startuješ. Pokud je teplo, zapneš elektriku, ale hnedka startuješ, takže sytič se prakticky nezapne, protože jakmile se začne otáčet motor, vypne se. Když chceš sytit jednu sekundu, zapneš elektriku na jednu sekundu a pak začneš startovat, sytič se vypne. Takže funkcionalita je stejná jako manuální sytič, akorát se všechno ovládá jenom klíčkem v zapalování Pro kachnise - pokud dáš přepínač do mezipolohy, automatický sytič se při zapnuté elektrice nespouští. Takže zkus dát přepínač doprostřed, pojezdit magnetem co potřebuješ a pak přepnout na plyn a zároveň začít startovat (možná lepší řešení než hned kuchat dráty).
vlastne naučiť sa to používať....
nepodpisoval papier pri odovzdaní o poučení a obsluhe?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.11.07, 12:22 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
vlastne naučiť sa to používať....
nepodpisoval papier pri odovzdaní o poučení a obsluhe?
jak to jako myslis??? myslis ze sem uplne blby a neumim pouzivat LPG??
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
Naposledy upravil Kachnis dne 21.11.07, 12:44, celkově upraveno 1
|
21.11.07, 12:31 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Ne, jde o to naučit se používat ten automat, vědět co dělá a nedělá a podle toho přizpůsobit start. Já jsem rád za manuální, je pro mě daleko přijatelnější.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.11.07, 12:39 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
musim to teda vychytat taky nemam rad ty automaticky veci...do vseho kecaj a nepremejslej
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
21.11.07, 12:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|