Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 18:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Voda v oleji 
Autor Zpráva

Příspěvky: 20
Příspěvek Voda v oleji
Ahoj lidi, mám docela problém, začala mi u formana téct chladící kapalina do oleje. Vyměnil jsem těsnění pod hlavou (nebylo nic moc, ale úplně špatné se mi taky nezdálo), ale moc to nepomohlo, voda mi do oleje teče pořád. Nevíte někdo kudy by se tam ta mrcha mohla dostat? Nebo jsem snad něco pokazil při té výměně a budu to muset vyměnit znovu?


6.7.06, 12:52
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 162
Příspěvek 
Zdarec..mas asi trochu problem z hlavou valcu...bude nejspis praskla....to poznas ze pri zahratym..jenom pri zahratym motoru utika komresni tlak do expanzni nadoby na chladici kapalinu....to asi výmena tesneni nopomuze...a nebo mas hlavu krivou....???


6.7.06, 13:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja by som to skôr videl na prepálenú niektorú vložku valca, alebo dosadacie medené podložky pod valcami, ale nevylučujem aj krivú, alebo prasknutú klavu.


6.7.06, 14:28
Profil

Příspěvky: 109
Bydliště: Běstovice
Příspěvek 
no hele je vic moznosti. Bud jsi mohl zmrsit tesneni coz si nemyslim. Pak muze bejt kriva nebo praskla hlava a nebo taky muzes mit v hlave spatnou mrazovku a muze ti tam tudy tect voda. a nebo teda mas maly presahy na vlozkach coz si taky zrovna nemyslim.

_________________
Skoda rapid


6.7.06, 14:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
máš utopenou vložku valce sundej hlavu a skontroluj jestli jsou všechny vložky ve stejné rovině.

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


6.7.06, 15:49
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 20
Příspěvek 
Kdyby byla utopená vložka, tak by měla jít voda spíš do spalovacího prostoru, nebo ne? I tak dík za rady, ty vložky rozhodně zkontroluju a když tak nechám přefrézovat i tu hlavu. Dík.


6.7.06, 17:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ak je prasknutá hlava, zväčša sa spaliny dostávajú do vody, alebo oleja, presah vložiek sa má kontrolovať pri každej výmene tesnenia, takže som predpokladal že sú v poriadku, takisto ak je hlava dole, chce to dôkladnú kontrolu...
s toho mi vyšla prepálaná vložka, alebo ten medený krúžok, čo sa dosť často na Favoritoch stáva na 4. valci, tam je slabý obtok vody čo spôsobuje nedostatočné odvádzanie tepla, a keď sa k tomu pripočíta nesprávna chladiaca zmes, napr. klasický Fridex je nevhodný...


6.7.06, 18:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
Co pořád máte stou prasklou hlavou vyděl jsem to jen 1 a to na 120 tam je lytinová a to se stalo jen když se jelo bez vody až se hlava tak brutálně ohřála a každej vý že se lynina při ohřání rozpíná až nakonec praskne. Ale favorit má hliníkovou hlavu a ješně jsem neviděl u favorita nebo felicie prasklou hlavu a to mně už prošlo pár aut pod rukama.

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


6.7.06, 19:23
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 20
Příspěvek 
Tak jsem tu hlavu sundal a těsnění vypadalo dobře, ten silokonový nebo jaký červený pásek byl neporušený a nevypadalo to že by pod těsněním něco teklo. Hlava vypadá taky O.K. takže asi vyndám ty vložky a uvidíme.


6.7.06, 19:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
než je vytahnež tak vem ocelový pravítko a hranou ho polož na všechny vložky musejí být ve stejné rovině

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


6.7.06, 20:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit.Mám obdobný problém v moje Š 120 r.v. 1988 taky míchá chladící kapalinu do oleje a to dost výrazným způsobem.Nejprve to dělala trochu, tak jsem vyměnil těsnění pod hlavou a začla ještě víc, tak jsem to udělal ještě jednou a mnohem důkladněji.Ani to nepomohlo.Zbývá tedy buď že je prasklá hlava, nebo prasklý blok motoru někde mezi vodní a olejovou částí.Je nějaká finta, jak jednu z těch variant vyloučit?Nerad bych dal novou hlavu a bezvýsledně....Jo a ještě drobnost.Můžu dát na Š120L hlavu z 120 GLS? Pája


22.7.06, 10:00
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
pajavlk píše:
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit.Mám obdobný problém v moje Š 120 r.v. 1988 taky míchá chladící kapalinu do oleje a to dost výrazným způsobem.Nejprve to dělala trochu, tak jsem vyměnil těsnění pod hlavou a začla ještě víc, tak jsem to udělal ještě jednou a mnohem důkladněji.Ani to nepomohlo.Zbývá tedy buď že je prasklá hlava, nebo prasklý blok motoru někde mezi vodní a olejovou částí.Je nějaká finta, jak jednu z těch variant vyloučit?Nerad bych dal novou hlavu a bezvýsledně....Jo a ještě drobnost.Můžu dát na Š120L hlavu z 120 GLS? Pája


Nemusi byt praskla hlava, muze byt jen zkroucena :) nech si ji nekde srovnat.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


22.7.06, 10:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
A co když mám ty vložky v rovině s tou dosedací plochou?Utopený nejsou, ale s přesahem taky ne a když tak opravdu málo.Kolik mají být 3 setiny?


22.7.06, 10:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Matthes píše:
pajavlk píše:
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit.Mám obdobný problém v moje Š 120 r.v. 1988 taky míchá chladící kapalinu do oleje a to dost výrazným způsobem.Nejprve to dělala trochu, tak jsem vyměnil těsnění pod hlavou a začla ještě víc, tak jsem to udělal ještě jednou a mnohem důkladněji.Ani to nepomohlo.Zbývá tedy buď že je prasklá hlava, nebo prasklý blok motoru někde mezi vodní a olejovou částí.Je nějaká finta, jak jednu z těch variant vyloučit?Nerad bych dal novou hlavu a bezvýsledně....Jo a ještě drobnost.Můžu dát na Š120L hlavu z 120 GLS? Pája


Nemusi byt praskla hlava, muze byt jen zkroucena :) nech si ji nekde srovnat.


Můžu mít celkem levně hlavu po GO, ale hlavně aby to nebylo zbytečné....


22.7.06, 10:08
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jirka Mach pise ze maj byt vystouply 0,12 a 0,16 mm

Kazdopadne jde o to ze musi byt vsechny stejne vystouple. Zarovnane s blokem nesmi byt, to by se tam nerozplacly ty kovovy krouzky v tesneni pod hlavu.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


22.7.06, 10:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz