Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 06:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 LPG - Škoda 130 - nestabilní volnoběh 
Autor Zpráva

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek LPG - Škoda 130 - nestabilní volnoběh
Zdravím vás. Mám takový problém s LPG ve Škodě 130, auto jezdí i startuje dobře. Ale má takové výkyvy na LPG, že občas špatně drží volnoběh, až má snahu chcípat.Děje se to téměř vždy, když vyřadím. Otáčky klesnou až tak na 200. Vše je dobře seřízené, zrepasoval jsem celý reduktor, nové membrány apod, ale tato závada se neodstranila. Jedná se o podtlakové Lovato. Většinou pomůže ve volnoběhu motor rázně proplynovat a pak už to drží svých správných 850-900 ot. Karburátor je ok a nikde to dle ohledání nepřisává, zapalování je taky v pořádku, všechny hadice jsou také těsné. Díky všem za rady.


23.11.07, 20:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A na benzín to nedělá?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.11.07, 20:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Ne,na benzín to drží volnoběh stabilně na 800 ot. Myslel jsem, že to bude reduktorem na plyn, ale po důkladém vyčištění a výměně celé sady membrán, pístků a filtru je to to sámé.


23.11.07, 23:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Já něco podobnýho řešil přesně před rokem. Taky mám lovato a na volnoběh má prostě málo otáček a víc to nejde zvednout. Ty otáčky jsou nízký na teplým motoru, ale za studena je to extrém. Je zajímavý, že teď v zimě je to lepší, možná to trochu bude automatickým sytičem. Když nastartuju studený auto na benzín a pak přepnu na lpg, tak je všechno v pohodě. Když na plyn, tak je nízkej volnoběh a potvora než se trochu ohřeje chcípá, taky se tváří jako by šla na tři hrnky. Takže já dal dohromady komplet eliktriku, dal těsnění pod hlavu, zabrousil ventily a je to pořád stejný. Jeden mechanik mi říkal, že to prostě plyn dělá, takže studený auto startuju na benzín a pak přepínám a mám klid.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


24.11.07, 07:50
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Dnes zjistil, že ten problém s nestabilním volnoběhem mám opravdu i na benzín. Pokud vyřadím tak ve 2500ot a výše, volnoběh klesne cca na 200ot a u benzínu to většinou rovnou chcípne. U benzínu stačí opět, když vyřadím, motor proplynovat (vyřadit s meziplynem) a volnoběh to drží dobře. Dělá to vždy i ohřáté na provozní teplotu. Nevíte někdo, čím to je? Karburátor? Zapalování mám z favorita, zdá se ok, předstih seřízen.Díky moc za rady.


1.12.07, 16:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Zkontroloval bych jestli jde volně lanko plynu, jestli má správnou vůli, jestli ti nechybí ta větší pružina zepředu a menší zezadu karburátoru co zavírají klapku prvního stupně, jestli se nezasekávají klapky hlavně kolem nulové polohy. Potom bych šel po karburátoru - vyčistit, zkontrolovat rovnost víka.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


1.12.07, 17:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
bosator píše:
Dnes zjistil, že ten problém s nestabilním volnoběhem mám opravdu i na benzín. Pokud vyřadím tak ve 2500ot a výše, volnoběh klesne cca na 200ot a u benzínu to většinou rovnou chcípne. U benzínu stačí opět, když vyřadím, motor proplynovat (vyřadit s meziplynem) a volnoběh to drží dobře. Dělá to vždy i ohřáté na provozní teplotu. Nevíte někdo, čím to je? Karburátor? Zapalování mám z favorita, zdá se ok, předstih seřízen.Díky moc za rady.


máš volný odpojovač volnoběhu ta tlustá cívka na karbecu, přitáhni a je po problému nebo jak šteluješ vzduch tak ta gumička netěsní nebo tam není, ale bude to ta volná cívka miloš


1.12.07, 17:45
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Tak jsem včera rozebral svůj zánovní karburátor (má za sebou celkem nějakých 27000 km). Vše dobré a těsné, těsnění, gumičky ok. Odpojovač volnoběhu byl také dobře utažen, zdál se že i funguje tak jak má. Ale pro jistotu a díky Milošově radě jsem zkusil ještě jiný odpojovač se zajišťovací podložku. A tímto se to opravdu vyřešilo, nejspíš to tudy někde opravdu přisávalo. Takže velmi děkuji Milošovi za radu, bez ní by mi to dalo určitě zabrat mnohem víc, protože se tohle zdálo na pohled vpořádku.


2.12.07, 21:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz