|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Klásek
Příspěvky: 15
|
Tak jsem to študoval, tak to hrdlo je dvouplášťový, ale nepodařilo se mi to vyčistit ani prošťouchnout. Tak jsem tam vyvrtal 10 díru.
Ale je tam teda docela frio. V garáži by bylo líp, ale tam mám zazimovanýho Moskviče 408/I .
Tak zítra dám vědět jestli to pomohlo. Zatím díky za váš čas a rady.
|
26.11.07, 20:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Kristensen píše: Kalista píše: To je tak od výroby děda to teď nedávno vyhazoval taky jsem na to čuměl jak puk. Od výroby???? to se mě nějak nezdá. Jinak já na renaultu to mám až za klapkou, přímo do sacího potrubí tak mě jí to aspoň nezasírá
Schválně se ještě podívám jestli tam ještě je no uvidíme.
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
26.11.07, 22:28 |
|
|
Klásek
Příspěvky: 15
|
Tak to bylo ono, olej už nestříká. Koukal jsem se i na víko z vytaženého motoru a je to stejný, hrdlo je dvouplášťové. Takže díky.
Měl bych ještě nějaké otázky. Dá se poznat laicky podle vzhledu motor ze 105 od 120? A ještě na tom motoru co jsem tam dal byl starý typ rozdělovače a spojky, tak by mně zajímalo jestli to jde bez problému vyměnit?
|
27.11.07, 19:38 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Klásek píše: Tak to bylo ono, olej už nestříká. Koukal jsem se i na víko z vytaženého motoru a je to stejný, hrdlo je dvouplášťové. Takže díky. Měl bych ještě nějaké otázky. Dá se poznat laicky podle vzhledu motor ze 105 od 120? A ještě na tom motoru co jsem tam dal byl starý typ rozdělovače a spojky, tak by mně zajímalo jestli to jde bez problému vyměnit?
rozdělovače jdou přehodit v poho, spojky, jsou horší buď máž štěstí a máš jednu z mála třípackovou 190 a tam stačí opravdu přehodit jen přítlačák a ložisko nebo máš tu častější variantu, třípackovej přítlačák 180 a tam musíš přehodit i setrvák což může být problem protože každej setrvák je vyváženej s klikou a každej jinak takže když použiješ z jinýho motoru samotnej setrvák tak to může dělat neplechu. Motor může jen houpat (v lepším případě) pak může v určitej otáčkách vibrovat (to už není na dlouhou životnost) a nebo taky se může stát že to bude váhově tak rozhozený že ti za 20 000 km prdne klika.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.11.07, 19:45 |
|
|
Klásek
Příspěvky: 15
|
Dobrá díky.
A ještě rozpoznání těch motorů.
|
27.11.07, 19:52 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Klásek píše: Dobrá díky. A ještě rozpoznání těch motorů.
u čísla motoru na nálitku u vodní pumpy je před číslem motoru *2/<číslo motoru> ... to je 120. Co je tam u 105 si už bohužel nevzpomínám, je to dlouho co sem nějakej 105 motor viděl...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.11.07, 23:26 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
120 je xxxxxx/2
105 je xxxxxx/1
A dá se to rozlišit jště barvou slepice na hlavě mezi svíčkami, 105 jí má černou a 120 žlutou
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.11.07, 15:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 70 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|