Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 10:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 1,9 D dojmy a zkušenosti 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Kristensen píše:
To je blbost, tohle je hlavně specialita ropáků určitě těch novších SDi a TDi atd protože se s nima nedá brzdit levou nohou do plynu, felda 1,3 a 1,6 nevypíná palivo brzdou, dělá to jen ropa ale nevim právě jestli felda D. ale 1,3 a 1,6 určitě ne, protože jsem několikrát zahřejval brzdy na obou přes plnej plyn a levou nohu na brzdě. Ani muj R to nedělá protože bych si jinak v zimě rozbil hubu když brzdím do plynu. Ne 1,3 a 1,6 určitě ne.


Felicie benzin to nevim jestli odpojuje - nezkousel sem to, ale na te fabii 1,4 to vim 100% ze pri seslapnuti odpoji palivo. Sam sem se o tom presvedcil kdyz sem menil kotouce i desky a pak to jel projet chctel to zahrat brzdenim levou nohou a pod plynem

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


30.11.07, 16:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
favorit a felda BMM to nedělá, taky sem takhle zahřejval brzdy, ale právě někdo psal že MPI to dělá...neim, někdy to musim zkusit u dědový :D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.11.07, 17:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Co ja viem tak 1.3 aj 1.6 nema nijaku elektroniku snimajucu polohu, alebo podtlak v brzdovom systeme. Funguje to tak, ze pokial mas otacky nad 1300 a netlacis na plyn tak RJ automaticky odpaja vsrekovac(e) ked otacky poklesnu, RJ sa ich snazi udrzat na cca 800-1000. Tak je to aj popisane v knizkach a odskusane v praxi. Ma to tak riesene aj dieslove Volvo (motor renault) Myslim si ze pri felde 1,9 to bude podobne.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


1.12.07, 14:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 276
Bydliště: Karvinsko
Příspěvek 
tak jsem to zkousel a 100% brzdovy pedal nema vliv.... Kdyz mi "Drak" pomuze se zapojenim te kontrolky na cerpadle, tak budu moc vdecny! :)

Napr v Oplu kdyz jednu na neutral tak mam spotrebu aktualni 1,1l/km, kdyz tam hodim kvalt a motor ma nad tech 1300ot/min tak je aktualni spotreba 0,00l/km, kez by to delala i ta Filda v rope :wink:


1.12.07, 22:56
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Na tom nic není, stačí, když si natáhneš od čerpadla drát někam do kabiny, na čerpadle ho zapojíš na ventil volnoběhu, je to takovej váleček v průměru asi 2 cm, měl by být na 24 klíč a umístěnej někde nad vstřikovacíma trubkama a v kabině ho napojíš na odpor asi 680R, z odporu na ledku a druhej pin ledky ukostříš, zapneš klíček a měla by se rozsvítit, když bude tma, tak prohodíš piny na ledce.
Kdykoliv dojde k odpojení čerpadla, ať už klíčkem, nebo ŘJ, tak ledka musí zhasnout.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


2.12.07, 10:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Na tom nic není, stačí, když si natáhneš od čerpadla drát někam do kabiny, na čerpadle ho zapojíš na ventil volnoběhu, je to takovej váleček v průměru asi 2 cm, měl by být na 24 klíč a umístěnej někde nad vstřikovacíma trubkama a v kabině ho napojíš na odpor asi 680R, z odporu na ledku a druhej pin ledky ukostříš, zapneš klíček a měla by se rozsvítit, když bude tma, tak prohodíš piny na ledce.
Kdykoliv dojde k odpojení čerpadla, ať už klíčkem, nebo ŘJ, tak ledka musí zhasnout.


draku nechcu kecat, ale naftu 1.9 ficka odpojuje jinak, když máš klíček bez ima tak na odpojovač nafty přivedeš napětí a nenatočíš to, nemám to ale odskoušeno to mi vyprávěl jeden elektrikář, pak není čerpadlo jak čerpadlo mám 97 a ještě 96 a čerpadla jsou jiné, na mé je třeba odpojovač v hlavě a na té 96 je z boku v čerpadle tu 96 jsem nedávno koupil trochu klepe motor, olej je tam jak krém na boty tak uvidí jestli to nepřestane po výměně oleje a nalití sračky tak mě klepne, klepec je pořád stejný nezávislý na tlaku oleje tak to bude asi píst umí klepat v horní úvrati že je vychozená vložka miloš


2.12.07, 12:14
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Mildo, všechny rotačky mají odpojovač nafty, jinak je není možný kulturně zdechnout, imo v klíčku si hraje s ventilem počátku vstřiku a imo v alarmu si hraje s odpojovacím ventilem, můžu ti poslat DP, kde je to rozepsaný.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


2.12.07, 14:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Mildo, všechny rotačky mají odpojovač nafty, jinak je není možný kulturně zdechnout, imo v klíčku si hraje s ventilem počátku vstřiku a imo v alarmu si hraje s odpojovacím ventilem, můžu ti poslat DP, kde je to rozepsaný.


asi to tak nějak bude já jsem nad tím nebádal a v autocentru servis škoda o tom neví nic, protože maji v postupu při podezření na čerpadlo odeslat do zlína a tím to pro ně hasne, a draku jestli k tomu máš knížku tak na co slouží ten bazmek nahoře, je to tuším snímač zatížení, jak jsem tu snad v lednu psal že mi klepe motor a při přidání přestane a pak zase klepal, roman nebo david mi poradil stím pohnout tak jsem to posunul na třikrát o milimetřík tuším doprava a bylo doklepáno, ale nevíme co to ovládá jestli počátek nebo dávku je to bazmek nahoře jak přidáváš plyn na dva šroubky jelítka a vedou z toho tři drátky miloš


2.12.07, 17:16
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a navíc draku nevím proč klepe naftový motor jestli je to malá dodávka nebo špatný počátek, nebavím se o kovu a vstřiku, takový vstřik umí klepat že by se motor rozletěl, já jsem měl perfektní knížku rukověť pro řidiče z roku 1952 a tam bylo snad všechno třeba otázka: motor nechce vskočit příčina : ...... tam jsem se i naučil samosvorný diferák nebo brzděný diferák, a když jsem se o tom bavil s jirkou čechem tak mi řekl že nechápe jestli jsem tak blbej nebo navedenej, no knihu nemám a tak mi i něco vypadlo miloš


2.12.07, 17:35
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
a navíc draku nevím proč klepe naftový motor jestli je to malá dodávka nebo špatný počátek, nebavím se o kovu a vstřiku, takový vstřik umí klepat že by se motor rozletěl, já jsem měl perfektní knížku rukověť pro řidiče z roku 1952 a tam bylo snad všechno třeba otázka: motor nechce vskočit příčina : ...... tam jsem se i naučil samosvorný diferák nebo brzděný diferák, a když jsem se o tom bavil s jirkou čechem tak mi řekl že nechápe jestli jsem tak blbej nebo navedenej, no knihu nemám a tak mi i něco vypadlo miloš


Jj Miloši, dobrá kniha :D

Obrázek

Ale lepší jsou příručky ze začátku 20. století co mám taky :lol:

Tam je třeba psáno : Pokud není zajištěn dobrý výhled z vozu zejména pro řidiče menších postav lze toto snadno a rychle vyřešit přicpáním sedadla suchou slámou :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.12.07, 17:44
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Šemik píše:
slovacek.milos píše:
a navíc draku nevím proč klepe naftový motor jestli je to malá dodávka nebo špatný počátek, nebavím se o kovu a vstřiku, takový vstřik umí klepat že by se motor rozletěl, já jsem měl perfektní knížku rukověť pro řidiče z roku 1952 a tam bylo snad všechno třeba otázka: motor nechce vskočit příčina : ...... tam jsem se i naučil samosvorný diferák nebo brzděný diferák, a když jsem se o tom bavil s jirkou čechem tak mi řekl že nechápe jestli jsem tak blbej nebo navedenej, no knihu nemám a tak mi i něco vypadlo miloš


Jj Miloši, dobrá kniha :D

Obrázek

Ale lepší jsou příručky ze začátku 20. století co mám taky :lol:

Tam je třeba psáno : Pokud není zajištěn dobrý výhled z vozu zejména pro řidiče menších postav lze toto snadno a rychle vyřešit přicpáním sedadla suchou slámou :lol:


já tam mám i dopravní značky, nebo že ve voze musí mít jedna osoba vůdčí list (která třeba ani neuměla řídit a řidil někdo druhý)dopravní inspektor může vypíti jen toliko alkoholu aby to nebylo znát na jeho chůzi a pohybovat se nesmí krokem rychlým a ani pomalým nýbrž krokem rozvážným, kouření se zapovídá a podobně, no válím se někdy smíchy jak to čtu miloš


2.12.07, 17:57
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Ten neřád nahoře je snímač zatížení a měl by regulovat předvstřik, není to tam mechanicky podtlakem, ale elektronicky od ŘJ, nafťák ti klepe když je velkej předvstřik, to dokáže mlátit jak palička na maso do plechu, teď se zrovna peru s Tectorem na Ivecu, mám motor po GO a nejsu schopnej nastavit kulturní chod, buď to hulí jak sentinel a nejde do otáček, nebo to klepe jak na kovadlinu, ale zas to nemá výkon, dva válce mi vůbec nereagujou na povolení vstřiku, no hrůza, asi to čerpadlo vyhodím a sejdeme se ve zlobicích.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


2.12.07, 18:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Ten neřád nahoře je snímač zatížení a měl by regulovat předvstřik, není to tam mechanicky podtlakem, ale elektronicky od ŘJ, nafťák ti klepe když je velkej předvstřik, to dokáže mlátit jak palička na maso do plechu, teď se zrovna peru s Tectorem na Ivecu, mám motor po GO a nejsu schopnej nastavit kulturní chod, buď to hulí jak sentinel a nejde do otáček, nebo to klepe jak na kovadlinu, ale zas to nemá výkon, dva válce mi vůbec nereagujou na povolení vstřiku, no hrůza, asi to čerpadlo vyhodím a sejdeme se ve zlobicích.


jo ten mladý v tom pokračuje valí navíc diagnostiku a osciloskop, za ty prachy zatím super, domluvíš se i na dobírky že tam nemusíš jezdit, měl jsem i reklamaci zdarma ihned odstranil, nou problém, jestli chceš mobil zašlu, jestli máš lucas tak to mlůže dělat i vstřik některé čerpadlo lucas jsou na vadném vstřiku tak závidlé že jsou OK a nenatočíš to a ten zátěžák to jsem si myslel že je to jak předstih u benálu že ti jakože klepou ventily, ale zase mně tu jeden zvyklal že je to vstřikem, já jsem to měl i fordu klepalo kouřilo při přidání OK no ten zátěžák vůbec nereagoval, tak jsem tomu majiteli vysvětlil kam má jet a co koupit, on jel na vrakec koupil za pětku celé čerpadlo a ten zátěžák zas nic neříkal izolace rozpadlá žádný odpor se neměnil, no velice se na mě zlobil co chudák musel vrazit do auta které dostal od rodičů a je to k ničemu no snad už nikdy nepřijede miloš


2.12.07, 19:21
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Na tom motoru sem dělal kompletní GO, i se vstřikama, akorát čerpadlo si majitel nepřál, dobře mu tak, volovi. jinak je to bosch.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


2.12.07, 19:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
několikrát se řešilo pískání řemene, tak postup je výměna řemene a kladky, pokud to nepomůže tak i výměna řemenice na klikovce, mám i další metodu po výměně řemene pokud to nepomůže tak je spray na řemeny, ale chytne to jiný zvuk a taky grafitka vazelina a to hodně ona vyschne a jede to OK, žádné pískání, kdo si to zkusí napište miloš


21.12.07, 19:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz