Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 16:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
 Nejrozsáhlejší úpravy závodního motoru... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
Stipl píše:
To je o tom kdo a jak daleko dokáže zajít!ale znm týpka ten má audinku tedkom nevím jakou přesně a ptal sem se ho co tam má přesně za upravy a borec říkal jenom turbo pár chladičů písty vyfuk a vetil plus nějaký good soft!a kolik ti to dává ptal sem se!.. a jenom 500PS mi odpověděl.to mám jako reklamní trhák jinak doma mám i něco lepšího!


dokud neuvidím neuvěřím :D ještě napiš že to bylo 2,0 a jdu se picnout :D

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


29.11.07, 20:20
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Radic píše:
Stipl píše:
To je o tom kdo a jak daleko dokáže zajít!ale znm týpka ten má audinku tedkom nevím jakou přesně a ptal sem se ho co tam má přesně za upravy a borec říkal jenom turbo pár chladičů písty vyfuk a vetil plus nějaký good soft!a kolik ti to dává ptal sem se!.. a jenom 500PS mi odpověděl.to mám jako reklamní trhák jinak doma mám i něco lepšího!


dokud neuvidím neuvěřím :D ještě napiš že to bylo 2,0 a jdu se picnout :D

klídek...to je přesně typ toho kámoše co sem vo něm psal, že je hrozně rozumnej a přitom kecá kraviny....nemyslim Stipl (ikdyž neim) ale ten majitel tý audiny :lol: :lol: :lol: takže neřešit... :lol: :lol: :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.11.07, 20:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
to MARTIN 007 :
1. bmw 530
2. ja
3. 525
4. 525


to all : vratme sa spat k zaujmavej teme

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


30.11.07, 19:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Gemini píše:
to MARTIN 007 :
1. bmw 530
2. ja
3. 525
4. 525


to all : vratme sa spat k zaujmavej teme


Já ci taky na srazy... :lol: :lol: :lol: kerej tam byl motor ta 1.4ka ??? upravy ???

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


30.11.07, 19:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 35
Příspěvek 
Takže zpátky k těm upravam co třeba pak nějakej vyfuk?dobře naladěný vyfuk taky dělá svoje a co turbo?sem někde viděl i felicii turbo!nestojí to za zkoušku?


30.11.07, 22:35
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
felda turbo existuje, je to 1,6kovy motor, ale co to bolo prace kym to dali dokopy, a nema to veru nejaky extremny vykon

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


30.11.07, 22:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
deekay píše:
felda turbo existuje, je to 1,6kovy motor, ale co to bolo prace kym to dali dokopy, a nema to veru nejaky extremny vykon

tak to se hochu pleteš....zrovna u vás na slovensku nějaký týpci udělali 1,3 MPI fildu s turbem...prej to do kopce jelo na 2500rpm asi 130....nevim no...ale hodně měli, nebo možná maj problémy s tlakem a kompresí....neim co tam měli za převodovku....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.11.07, 23:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Převodovka nejspíš z dehtožrouta, ale s tou kompresí...na tyhle motory by to chtělo Rootsův kompresor....


1.12.07, 02:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Stipl píše:
Takže zpátky k těm upravam co třeba pak nějakej vyfuk?dobře naladěný vyfuk taky dělá svoje a co turbo?sem někde viděl i felicii turbo!nestojí to za zkoušku?

Jenom takovej blbej rejpanec: co udělá turbo s životností 3x uložené kliky? JInak to o těch turbofeldách sem čet, obě ze slovenska, 1,3 i 1,6, nešlo jim to ani odbrzdit, dynojet hlásil prokluz i na 5ku...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


1.12.07, 14:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Gemini píše:
to MARTIN 007 :
1. bmw 530
2. ja
3. 525
4. 525


to all : vratme sa spat k zaujmavej teme


Já ci taky na srazy... :lol: :lol: :lol: kerej tam byl motor ta 1.4ka ??? upravy ???


klasika, objem, hlava, vacka, vyfuk, karbik..... 90 PS , 100 Nm pri 6000 ot ;)

vyfukov sa da pouzit vela typov, zakladne su dve skupiny, zvody 4-2-1 a 4-1......tie 4-1 su tzv RSove zvody, boli predovsetkym naladene na vysokootackove motory (7-8500 rpm) , spodok bol hluchy, ovela lepsie su zvody 4-2-1 ktore zabezpecuju protitlak aj pri nizzsich otackach a maju uplne iny priebeh krutiaceho momentu, cize do vacky 290/290 by som pouzil system 4-2-1 ....... ci s tlmicom alebo bez je na vas.....


turbo : ako experiment ano, za zavody je to otazne (koeficient preplnovania 1.7 x objem) potom radi auto do vyssich tried......ale s lahkou skodovkou sa aj tam daju zamiesat karty

3x uloz kluka, to je problem......aj ked som este nevidel zlomenu kluku od turba, kluka vibruje vo viacerych smeroch a zmeni sa os voci ojnici, ta sa ohne, zlomi, vystreli blokom von........

OHV sa da prifuknut nizsim tlakom, vaj viac ale to je uz o zivotnosti......

aby 1.3 felda preklzovala....hmmmm neviem, ale viem ze vykon zmerali potom aj na 1.6 ktora mala 150k

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


1.12.07, 16:00
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 35
Příspěvek 
potom jedině že by se nechala udělat klika na požadovaný výkon!pár kolegu z jineho fora maji takovou zkušenost.že si nechali udělat kliku na 600PS a prodejce jim řekl že to je klika na největší kotel!že do notŕmálního auta at ji nedávaj že je to jenom na kotel!a myslím že by se dobře hodila k nějakým kovaným pístům!potom větí vstřiky řídící jednotku k tomu a myslím že by to fičelo!


2.12.07, 13:38
Profil

Příspěvky: 35
Příspěvek 
potom k tomu upravy co říkal tady kolega!osvědčená klasika!objem hlava vyfuk!


2.12.07, 13:39
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Ondras83 píše:
deekay píše:
felda turbo existuje, je to 1,6kovy motor, ale co to bolo prace kym to dali dokopy, a nema to veru nejaky extremny vykon

tak to se hochu pleteš....zrovna u vás na slovensku nějaký týpci udělali 1,3 MPI fildu s turbem...prej to do kopce jelo na 2500rpm asi 130....nevim no...ale hodně měli, nebo možná maj problémy s tlakem a kompresí....neim co tam měli za převodovku....


no, nepletiem :D
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442

to ze existuje 1,3 neznamena ze neexistuje 1,6, vyrokova logika ti nic nehovori? :lol:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=359
tych problemov tam je viac ako dost a neviem ci sa im to podarilo vobec dotiahnut do konca, toto som cital asi pred 3 rokmi...
hochu :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


2.12.07, 14:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
deekay píše:
Ondras83 píše:
deekay píše:
felda turbo existuje, je to 1,6kovy motor, ale co to bolo prace kym to dali dokopy, a nema to veru nejaky extremny vykon

tak to se hochu pleteš....zrovna u vás na slovensku nějaký týpci udělali 1,3 MPI fildu s turbem...prej to do kopce jelo na 2500rpm asi 130....nevim no...ale hodně měli, nebo možná maj problémy s tlakem a kompresí....neim co tam měli za převodovku....


no, nepletiem :D
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442

to ze existuje 1,3 neznamena ze neexistuje 1,6, vyrokova logika ti nic nehovori? :lol:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=359
tych problemov tam je viac ako dost a neviem ci sa im to podarilo vobec dotiahnut do konca, toto som cital asi pred 3 rokmi...
hochu :D

sorry ne :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


2.12.07, 16:36
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
http://skoda.panda.cz/auto.php3?id=18

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.12.07, 17:16
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz