Autor |
Zpráva |
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
LPG na 120L
poraďte mi, jakej by mel bejt kompresní poměr pro LPG?
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
4.12.07, 11:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: LPG na 120L
tak 10 az 11 je takovej normalni... ja mam 10 a celkem spokojenost ale u 120L to znamena stahnout hlavu o vic jak 1mm ...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.12.07, 12:28 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
Myslim ze tyhle upravy jsou trochu "navic" u techto aut, vetsinou to chce pak upravit jeste dalsi veci a to jde dost do penez. Proste bych jen zvysil predstih, poradne seridil a jezdil...
_________________ VAZ 2109
|
4.12.07, 14:02 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
je ale rozhodne lepsi mit pro hafooktanovy palivo vetsi tlaky,aby si tech hafo oktanu vyuzil... u120ky sniz hlavu o 1mm, zabrus ventily ,vymen vn kabely, svicky,kladivka,kondik a jezdi... misto specialu na starty pouzivej natural 95 s aditivama a mas pokoj... special se stejne prestane vyrabet...
jo jeste nezapomen po snizeni hlavy pouzivat misto N 15 YC svicky N14 YC a nenech si nakecat ze je to k prdu...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.12.07, 14:13 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Se vším souhlasím, jen tohle:
kachnis píše: ... zabrus ventily ... nedělej, jinak neudržíš ventily v hlavě, strašně rychle se potom zaklepávají. Vím o čem mluvím, musel jsem kvůli tomu měnit hlavu:
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
4.12.07, 14:35 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
inu dobra, S tema ventilama ma asi martin pravdu, ja serizuju ventily kazdy 2000km, uz vim proc jinak hlava 105 na 120 motoru je taky dobry reseni, nemusis ji snizovat
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.12.07, 14:47 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Já jsem ventily v posledních měsících bývalé hlavy seřizoval co 500km, to bylo asi po 14 dnech. Teď jsem na ně nešáhnul už od jara (tipuji tak 8tkm), jen jednou jsem nevěřícně pod víko vlezl, ale vůle byly tak jak mají být.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
4.12.07, 15:04 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
sutečně je tak nutné snižovat hlavu? zítra jdu montovat lpg...mám naprosto sériovou 125 L.... na běžné ježdění..
|
4.12.07, 18:00 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Není, nech to jak to je, taky jezdíme LPG u dvou aut a motor je série. Hlava se snižuje jen jako úprava, protože LPG snese větší kompresi než benzín 91.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
4.12.07, 19:14 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
supr, tak to je v poho:) už se na to moc těším, konečně budu jezdit levně! a po roce ježdění se mi investice vrátí:)
|
4.12.07, 19:17 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
to me se vrati uz za 7 mesicu
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
5.12.07, 11:08 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
ventily jem já ani taťka nikdy nezabrušovali, a hlava vždycky dopadla stejně jako ta na fotkách... až na jednu s upravenejma sedlama ventilů - ta praskla... takže dát vyztužený sedla a zabrousit ventily...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
5.12.07, 14:07 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
hlavne sehnat nekoho kdo to dela
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
5.12.07, 14:58 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Těch firem co to dělají jsem našel více, ceny byly od 2000Kč. Ono když je hlava dobře zajetá na olovo, tak vydrží, viz obě naše auta.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
5.12.07, 15:23 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
taky to zalezi na stylu jizdy...pokud ji nakladas, zaklepou se i olovnaty ventily
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
5.12.07, 15:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|