Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 LPG na 120L 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek LPG na 120L
poraďte mi, jakej by mel bejt kompresní poměr pro LPG?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


4.12.07, 11:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: LPG na 120L
tak 10 az 11 je takovej normalni... ja mam 10 a celkem spokojenost :) ale u 120L to znamena stahnout hlavu o vic jak 1mm ...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


4.12.07, 12:28
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
Myslim ze tyhle upravy jsou trochu "navic" u techto aut, vetsinou to chce pak upravit jeste dalsi veci a to jde dost do penez. Proste bych jen zvysil predstih, poradne seridil a jezdil... 8)

_________________
VAZ 2109


4.12.07, 14:02
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
je ale rozhodne lepsi mit pro hafooktanovy palivo vetsi tlaky,aby si tech hafo oktanu vyuzil... u120ky sniz hlavu o 1mm, zabrus ventily ,vymen vn kabely, svicky,kladivka,kondik a jezdi... misto specialu na starty pouzivej natural 95 s aditivama a mas pokoj... special se stejne prestane vyrabet...

jo jeste nezapomen po snizeni hlavy pouzivat misto N 15 YC svicky N14 YC a nenech si nakecat ze je to k prdu...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


4.12.07, 14:13
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Se vším souhlasím, jen tohle:
kachnis píše:
... zabrus ventily ...

nedělej, jinak neudržíš ventily v hlavě, strašně rychle se potom zaklepávají. Vím o čem mluvím, musel jsem kvůli tomu měnit hlavu:

Martin píše:
Tak jsem se konečně dokopal k tomu, abych upravil fotky, tak je sem dám (jsou klikací).

Tady je hlava, co byla na autě a podle všeho je ze 105-tky. Jsou vidět silně zaklepaná výfuková sedla.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

A tady je to potrubí co jsem se pokusil upravovat:

Obrázek Obrázek

Jinak jsme to střílení do sání a špatný chod svedli na hlavu, takže šla dolů a teď scháníme nějakou zachovalou ze 120. Tak tam potom zkusím dát i toto potrubí a uvidím, jak to bude vypadat.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.12.07, 14:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
inu dobra, S tema ventilama ma asi martin pravdu, ja serizuju ventily kazdy 2000km, uz vim proc :) jinak hlava 105 na 120 motoru je taky dobry reseni, nemusis ji snizovat :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


4.12.07, 14:47
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Já jsem ventily v posledních měsících bývalé hlavy seřizoval co 500km, to bylo asi po 14 dnech. Teď jsem na ně nešáhnul už od jara (tipuji tak 8tkm), jen jednou jsem nevěřícně pod víko vlezl, ale vůle byly tak jak mají být. :lol:

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.12.07, 15:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
sutečně je tak nutné snižovat hlavu? zítra jdu montovat lpg...mám naprosto sériovou 125 L.... na běžné ježdění..


4.12.07, 18:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Není, nech to jak to je, taky jezdíme LPG u dvou aut a motor je série. Hlava se snižuje jen jako úprava, protože LPG snese větší kompresi než benzín 91.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.12.07, 19:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
supr, tak to je v poho:) už se na to moc těším, konečně budu jezdit levně! a po roce ježdění se mi investice vrátí:)


4.12.07, 19:17
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
to me se vrati uz za 7 mesicu :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


5.12.07, 11:08
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
ventily jem já ani taťka nikdy nezabrušovali, a hlava vždycky dopadla stejně jako ta na fotkách... až na jednu s upravenejma sedlama ventilů - ta praskla... takže dát vyztužený sedla a zabrousit ventily...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


5.12.07, 14:07
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
hlavne sehnat nekoho kdo to dela :(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


5.12.07, 14:58
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Těch firem co to dělají jsem našel více, ceny byly od 2000Kč. Ono když je hlava dobře zajetá na olovo, tak vydrží, viz obě naše auta.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


5.12.07, 15:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
taky to zalezi na stylu jizdy...pokud ji nakladas, zaklepou se i olovnaty ventily :(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


5.12.07, 15:27
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz