Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 14:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
 Nejrozsáhlejší úpravy závodního motoru... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Sadra17 píše:
http://skoda.panda.cz/auto.php3?id=18

Zkrácený tlumiče? Uřezaný pružiny? Ztmavený zadní světla? Tmavý fólie na všech oknech? A ani jedna fotka...připadá mi to jako náramná horstfuchsovina...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


2.12.07, 21:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ked chcete o turbach viac, kuk tu http://www.motortech.sk/motortech.htm

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


2.12.07, 21:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Stipl píše:
já sem zastáncem že se dá postavit i dobré ostré auto s trochou peněz!určitě se to netýká takových věci že si doma udělám sám váčku nebo pod.ale já si myslím že hodně věcí de udělat doma!Pracuju jako automechanik ve škodovce a muj kolega jak sem se ho zeptal ve kterým autě zažil nejostřejší jízdu tak bez váhání odpověděl ,,V mojim byvalym Rapidu"!!! Pak sem z něj dostal že tam nechal udělat větší výbrus snížil hlavu větší ventily vše vyleštil vybrusil odlehčil setrvačník závodní spojku a vzadu kotoučové brzdy + kapalinovou ruční brzdu!tedkom nevím jestli nechal i ořezat kliku a měl tam ty písty T suchou klikovou skřín,Na míru udělaný výfuk podle knížky o dobových závodních 130!široký kola vzadu s nazutými slicky svíčky dobrý olej.Neměl ani altík zadní sedačky nic jen sedlo spolujezdce.No a říkal že to jezdilo jedna básen!ale říkal že se u škodovky musíš řídit pravidlem ..čím víc koní tím větší brzdná síla!jinak že to je smrt!No podívej se dám pár příkladu byli ste někdo na sprintech v Kopřivnici na tuning srazu?jestli jo tak mi dáte za pravdu že tam škodověnka 100 s motorem z tatry3.0 V6 dala nabroušenou oktávku která neměla k závodákům daleko!Ta oktávka měla určitě větší turbo aspon co sem vyčetl někde rozhovor majitele!řídící jednotka pro turbo!klec vykuchaný interíer a naboušený motor!4X4 a škodovka si s ním pohrála jedna básen! tot je muj nazor že i ze škodovky se dá udělat cokoliv a porazit cokoliv!a nemusíte vlastnit ropnou společnost!stačí být šikovný a zajímat se o ty auta nebo s nimi pracovat! :twisted:


:shock: :shock: :shock: No ano bez alternátoru je to auto na pár km...A zrovna dnes,kdy se musí i ve dne svítit... je to brus k ničemu.Leda tak na kopec.Každej 4-5tikůň dobrej,co? :lol: A za další...Prosimtě???? :shock: :shock: A co je to nabroušená Octávka???Tunning???A jakou hmotnost má v poměru ta Š 100 k Octávii a jakej objem motoru a s turbem nepočítaje a jakou ta Octávia....???A kdo ladil to Octávii a kdo tu Tatru...Někdy se na tom tunningu sejdou neporovnatelný věci... :?: :!: :!:


2.12.07, 22:23
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Nejrozsáhlejší úpravy závodního motoru...
Ondras83 píše:
Takže, chci tady napsat nejrozsáhlejší úpravy závodních motorů 1,3 respektive 1,5....
začneme od hlavy....takže budu volit 2xWEBER 45 DCOE, taky je možnost 8 bodového vstřikování,
HLAVA
hned za karbcema je leštěný sání, který je slícovaný s kanálama hlavy
kanály vyleštěný, zvětšený na požadovanej průměr, slícovaný, upravený vodítka (zkrácený)
kanály na vejfuk vyleštěný, slícovaný, zvětšený a pokračujou sportovníma svodama a celej sportovní vejfuk
ventily sou větší, upravený, vyleštěný a 100% zabroušený
upravenej spalovací prostor, vyleštěnej
hlava snížená nebo sníženej blok, místo těsnění použijeme těsnění+měděný kroužky...dostáváme se na blok
BLOK
obsah motoru 1,5
vrtání a zdvih 78mm
T-písty
vyleštěný, odlehčený a tvrdý ojnice, vyleštěná závodní klika
ostrá vačka
hliníkový tyčky ventilů
závodní vana (kvůli přelejvání oleje v zatáčkách)
odlehčený ojniční čepy
odlehčenej setrvák, řemenice

k takto upravenýmu motoru musí bejt samozřejmě chladič oleje, upravený sání a závodní vejfuk....pokud počítáme se vstřikováním, bude se samozřejmě používat závodní ECU

výkon takovýho motoru je přes 150 koní...kdybych na něco zapoměl tak mě prosím doplntě...právě proto sem to sem psal, jestli sem na něco nezapoměl....




Ondro...Hele nebuď si tak jist těmi 150 koňmi....Je to jen teoretické...Mužeš tam najít i víc ale počítej raději méně....Udělej tu patnáctku,Udělej v tom vše co uznáš za vhodný...Na suchou skříň se vybodni,není nutná....hystorie mluví o faktu........klika podle financí....Vačku dělá kde kdo...Hlavně né kotěhulky...


2.12.07, 23:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
patrik-hp: Tohle by teoreticky šlo řešit malým motorkem z křoviňáku nebo motorové pily - 30ccm/2kW váha kolem 2-3kg + nějaký převod aby to pohánělo altík a vodní pumpu, tím pádem bys mohl shodit řemenici z kliky a suma sumárum to máš tak 4kg pohyblivé hmoty dolů. což už by dělalo sakra rozdíl. :D :D

Stipl: Co to je za motor Tatra V6 3,0? Ne náhodou 3,5 V8? To co píšeš mi na Tatru moc nesedí.


Naposledy upravil cyz dne 3.12.07, 01:05, celkově upraveno 1



2.12.07, 23:12
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
cyz píše:
Deekay: Tohle by teoreticky šlo řešit malým motorkem z křoviňáku nebo motorové pily - 30ccm/2kW váha kolem 2-3kg + nějaký převod aby to pohánělo altík a vodní pumpu, tím pádem bys mohl shodit řemenici z kliky a suma sumárum to máš tak 4kg pohyblivé hmoty dolů. což už by dělalo sakra rozdíl. :D :D

Stipl: Co to je za motor Tatra V6 3,0? Ne náhodou 3,5 V8? To co píšeš mi na Tatru moc nesedí.



:lol: :D :D :D


2.12.07, 23:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
patrik-hp píše:
cyz píše:
Deekay: Tohle by teoreticky šlo řešit malým motorkem z křoviňáku nebo motorové pily - 30ccm/2kW váha kolem 2-3kg + nějaký převod aby to pohánělo altík a vodní pumpu, tím pádem bys mohl shodit řemenici z kliky a suma sumárum to máš tak 4kg pohyblivé hmoty dolů. což už by dělalo sakra rozdíl. :D :D

Stipl: Co to je za motor Tatra V6 3,0? Ne náhodou 3,5 V8? To co píšeš mi na Tatru moc nesedí.



:lol: :D :D :D


No co - proč ne....když můžou mít pomocnou energetickou jednotku letadla.... :D


3.12.07, 01:06
Profil ICQ

Příspěvky: 85
Bydliště: Košice
Příspěvek 
deekay píše:
felda turbo existuje, je to 1,6kovy motor, ale co to bolo prace kym to dali dokopy, a nema to veru nejaky extremny vykon

co je podla Teba extremny vykon? ta 1.6 s turbom co robili v Motortechu ma 150 koni. :)


3.12.07, 09:29
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Cvoky píše:
deekay píše:
felda turbo existuje, je to 1,6kovy motor, ale co to bolo prace kym to dali dokopy, a nema to veru nejaky extremny vykon

co je podla Teba extremny vykon? ta 1.6 s turbom co robili v Motortechu ma 150 koni. :)


ked som cital o tejto felde v skorsom clanku tak to veru nemalo este 150 koni a ONI uvadzali ze to nie je tak vela ale motor ma lepsi pribeh.
v dobe ked som to sledoval tak to nemali dokoncene, sory ze necitam uuuplne vsetky clanky na nete ktore sa tykaju tej istej temy :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


3.12.07, 16:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
cyz píše:
patrik-hp píše:
cyz píše:
Deekay: Tohle by teoreticky šlo řešit malým motorkem z křoviňáku nebo motorové pily - 30ccm/2kW váha kolem 2-3kg + nějaký převod aby to pohánělo altík a vodní pumpu, tím pádem bys mohl shodit řemenici z kliky a suma sumárum to máš tak 4kg pohyblivé hmoty dolů. což už by dělalo sakra rozdíl. :D :D

Stipl: Co to je za motor Tatra V6 3,0? Ne náhodou 3,5 V8? To co píšeš mi na Tatru moc nesedí.



:lol: :D :D :D


No co - proč ne....když můžou mít pomocnou energetickou jednotku letadla.... :D


No když už hledat takhe složitě výkon....proč né? :lol: Ale startovat nejdřív sekačku a pak teprve hlavní motor,se mi zdá přesně tak účelný,jako odstranění alternátoru...jestli chce někdo extrém,jako že o něm tu zmínka není od Ondry hlavně,tak se nebavme o provozu vozidla....Extrém v tomto případě je a to pouze pokus,kterej nevydrží víc než těch 1000m...plnýho roštu....dyť se dá zničit vše tak jednoduše....a bezúčelně....A nemusíš ho vůbec ladit sekačkama....existují už po desítky let jiné způsoby...Ale to pak není motorařina,ale východisko z nouze...


3.12.07, 18:47
Profil

Příspěvky: 35
Příspěvek 
For Patrik-Hp.
Tak k té oktávce majitel dal hodně do te oktavky měl tam naladěny soft firmu neznám nechal si nainstalovat i větší turbo s řídící jendotkou apod vychtávky.říkal že výkon se pohybuje okolo 300 koní neměl uvnitř nic jen rám což je 30 kilo.Jinak všehcno pryč jenom sedák řidiče.Jak si to zase vemeš tak měl pohon všech kol kdežto ta 100 zase měla zadní náhon.A neměla turbo nic nevím kdo to seřizoval ale nevím jestli toho de o moc víc naladit oproti oktávce.Je to těžko říct a rozhodně se hádat nebudu ale kdybys ty vrazil takové keše do oktávky a měl ji jak on tak by sis nad tou 100 o 20 let starší prohru určitě nepředstavoval.Ale jelikož ta váha u 100 bylo určitě nižší vyhrál.Jinak si ymslím že výkonvě byl níž než oktávka!já fandil oktávce.Hodně sem mu věřil a vítěžství si myslím každý z diváku připisoval jemu a ne 100 ale to není vše!Jinak tímdle sem chtěl říct že i staré auto s šikovným skombinováním a doladěním taky dělá velký divy i když nemá 300 koní na papíru z brzdy! :twisted:


4.12.07, 18:41
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Stipl píše:
For Patrik-Hp.
Tak k té oktávce majitel dal hodně do te oktavky měl tam naladěny soft firmu neznám nechal si nainstalovat i větší turbo s řídící jendotkou apod vychtávky.říkal že výkon se pohybuje okolo 300 koní neměl uvnitř nic jen rám což je 30 kilo.Jinak všehcno pryč jenom sedák řidiče.Jak si to zase vemeš tak měl pohon všech kol kdežto ta 100 zase měla zadní náhon.A neměla turbo nic nevím kdo to seřizoval ale nevím jestli toho de o moc víc naladit oproti oktávce.Je to těžko říct a rozhodně se hádat nebudu ale kdybys ty vrazil takové keše do oktávky a měl ji jak on tak by sis nad tou 100 o 20 let starší prohru určitě nepředstavoval.Ale jelikož ta váha u 100 bylo určitě nižší vyhrál.Jinak si ymslím že výkonvě byl níž než oktávka!já fandil oktávce.Hodně sem mu věřil a vítěžství si myslím každý z diváku připisoval jemu a ne 100 ale to není vše!Jinak tímdle sem chtěl říct že i staré auto s šikovným skombinováním a doladěním taky dělá velký divy i když nemá 300 koní na papíru z brzdy! :twisted:



Ale jo....Chápu tě...Je fakt,že možností jak co kam narvat je v tunningu skoro samozřejmost a proto je to tunning ...Až na vyjímky... a pak ten s tim svým laděnym je nějak handykepován...Hlavně ten co má prachy má možnosti,ale někdy to neplatí a pak je vykulenej,že ho spraží něco o dvacet třicet let mladšího..A to se mi líbí....Páč ten co ty prachy má,nemá zase vědomosti a tak platí za něco,čemu nerozumí a taky si dá laťku na sprintech vysoko,že mu nakonec spadne na hlavu...např.Ale? Tu se baví jak na15tku KIT a né jak např. za pár peněz aplikovat motor Mazdy RX 7 do karoserie Felicia co má vypadat jako Kit...ale pod kastlí je něco konstrukcí německé a se štítkem šikmovokym místo vrčení čtyřválce českého a né vzdušného hlomozu Vankelu...příklad... :wink: :wink:


4.12.07, 21:34
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Stipl píše:
For Patrik-Hp.
Tak k té oktávce majitel dal hodně do te oktavky měl tam naladěny soft firmu neznám nechal si nainstalovat i větší turbo s řídící jendotkou apod vychtávky.říkal že výkon se pohybuje okolo 300 koní neměl uvnitř nic jen rám což je 30 kilo.Jinak všehcno pryč jenom sedák řidiče.Jak si to zase vemeš tak měl pohon všech kol kdežto ta 100 zase měla zadní náhon.A neměla turbo nic nevím kdo to seřizoval ale nevím jestli toho de o moc víc naladit oproti oktávce.Je to těžko říct a rozhodně se hádat nebudu ale kdybys ty vrazil takové keše do oktávky a měl ji jak on tak by sis nad tou 100 o 20 let starší prohru určitě nepředstavoval.Ale jelikož ta váha u 100 bylo určitě nižší vyhrál.Jinak si ymslím že výkonvě byl níž než oktávka!já fandil oktávce.Hodně sem mu věřil a vítěžství si myslím každý z diváku připisoval jemu a ne 100 ale to není vše!Jinak tímdle sem chtěl říct že i staré auto s šikovným skombinováním a doladěním taky dělá velký divy i když nemá 300 koní na papíru z brzdy! :twisted:



Ale jo....Chápu tě...Je fakt,že možností jak co kam narvat je v tunningu skoro samozřejmost a proto je to tunning ...Až na vyjímky... a pak ten s tim svým laděnym je nějak handykepován...Hlavně ten co má prachy má možnosti,ale někdy to neplatí a pak je vykulenej,že ho spraží něco o dvacet třicet let mladšího..A to se mi líbí....Páč ten co ty prachy má,nemá zase vědomosti a tak platí za něco,čemu nerozumí a taky si dá laťku na sprintech vysoko,že mu nakonec spadne na hlavu...např.Ale? Tu se baví jak na15tku KIT a né jak např. za pár peněz aplikovat motor Mazdy RX 7 do karoserie Felicia co má vypadat jako Kit...ale pod kastlí je něco konstrukcí německé a se štítkem šikmovokym místo vrčení čtyřválce českého a né vzdušného hlomozu Vankelu...příklad... :wink: :wink:


Staršího samozřejmě :oops: :wink: :D Pardóón :wink:


4.12.07, 21:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ten motor, co popisuju na začátku je KIT, nebo z favorita pro RAC Rally... :lol: takže ne 1000 m....to je jedno, já ten motor dělat nechci, mám doma ještě jeden favorit BMM a ten asi časem udělám no, ale potíž je v tom, že nejsou holt prachy... :cry:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


4.12.07, 22:21
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Ondras83 píše:
ten motor, co popisuju na začátku je KIT, nebo z favorita pro RAC Rally... :lol: takže ne 1000 m....to je jedno, já ten motor dělat nechci, mám doma ještě jeden favorit BMM a ten asi časem udělám no, ale potíž je v tom, že nejsou holt prachy... :cry:
tak co tady vlastne vymyslis ?


4.12.07, 22:30
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz