Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 06:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
 Nejrozsáhlejší úpravy závodního motoru... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
ten motor, co popisuju na začátku je KIT, nebo z favorita pro RAC Rally... :lol: takže ne 1000 m....to je jedno, já ten motor dělat nechci, mám doma ještě jeden favorit BMM a ten asi časem udělám no, ale potíž je v tom, že nejsou holt prachy... :cry:

nebeč a sháněj prachy :lol: http://www.atsservis.eu/?im=4644&run=1& ... &item=5558

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


7.12.07, 12:56
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
jindra píše:
Ondras83 píše:
ten motor, co popisuju na začátku je KIT, nebo z favorita pro RAC Rally... :lol: takže ne 1000 m....to je jedno, já ten motor dělat nechci, mám doma ještě jeden favorit BMM a ten asi časem udělám no, ale potíž je v tom, že nejsou holt prachy... :cry:

nebeč a sháněj prachy :lol: http://www.atsservis.eu/?im=4644&run=1& ... &item=5558



No to je hezký příklad?!..... :wink:


7.12.07, 17:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Vít Široký píše:
Ondras83 píše:
ten motor, co popisuju na začátku je KIT, nebo z favorita pro RAC Rally... :lol: takže ne 1000 m....to je jedno, já ten motor dělat nechci, mám doma ještě jeden favorit BMM a ten asi časem udělám no, ale potíž je v tom, že nejsou holt prachy... :cry:
tak co tady vlastne vymyslis ?

nevymejšlim nic, ale tenhle motor s úpravama, který sou popsaný na první stránce měli závodní favoriti na rally, pak se ten motor nastrojil i do feldy KIT CAR, ale tam byla změna v dávkování směsi (nebyl tam karbec, ale vstřikování...)...samozřejmě víc elektroniky

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.12.07, 20:10
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
tak to já mám radši závodní škodovky s karburátory


8.12.07, 17:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Vít Široký píše:
tak to já mám radši závodní škodovky s karburátory

to měl favorit...myslim pierburg (kvůli homologaci) jinak prototypy měli 2 weber DCOE 45

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


8.12.07, 18:44
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to ani nevím, možný to je, já se zajímám o staší generace MBXem a MBG počínaje a háčkovým rapidem konče. Ty ostatní se mi už jenom líbí, ale na jejich nastudování jsem zatím neměl ani čas, ani vhodnou literaturu


8.12.07, 19:33
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Vít Široký píše:
to ani nevím, možný to je, já se zajímám o staší generace MBXem a MBG počínaje a háčkovým rapidem konče. Ty ostatní se mi už jenom líbí, ale na jejich nastudování jsem zatím neměl ani čas, ani vhodnou literaturu


Jj...nejhezčí doba motorismu i 50 a 60tý a 70-80tý léta....do 94 ky...Fávem konče.


8.12.07, 19:55
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Vít Široký píše:
to ani nevím, možný to je, já se zajímám o staší generace MBXem a MBG počínaje a háčkovým rapidem konče. Ty ostatní se mi už jenom líbí, ale na jejich nastudování jsem zatím neměl ani čas, ani vhodnou literaturu


Jj...nejhezčí doba motorismu i 50 a 60tý a 70-80tý léta....do 94 ky...Fávem konče.
a to když se podíváme ještě za hranice.... http://www.youtube.com/watch?v=byK_p4GDddg
http://www.youtube.com/watch?v=Pbl8LgLXwRo


8.12.07, 20:16
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Vít Široký píše:
patrik-hp píše:
Vít Široký píše:
to ani nevím, možný to je, já se zajímám o staší generace MBXem a MBG počínaje a háčkovým rapidem konče. Ty ostatní se mi už jenom líbí, ale na jejich nastudování jsem zatím neměl ani čas, ani vhodnou literaturu


Jj...nejhezčí doba motorismu i 50 a 60tý a 70-80tý léta....do 94 ky...Fávem konče.
a to když se podíváme ještě za hranice.... http://www.youtube.com/watch?v=byK_p4GDddg
http://www.youtube.com/watch?v=Pbl8LgLXwRo


To byly Machři........Páni řidiči...A auta v nich žádný elektronický blbosti A prostě um,um,um :!: :wink:


8.12.07, 20:36
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
i ta doba byla asi jiná, škoda, že ji nepamatuju... mám dokument na dvd, jede tam některý z těch Pánů jezdců se soutěžním Capri, ono se jim tam něco pokazí, tuším poloosa nebo diferák, prostě něco na pohonu, oni to na přejezdu rozeberou, zastaví řidiče náhodně projíždějícího třílitrového Capri, on jim ochotně poskytuje součástky ze svého vozu a dostává pokyny kam má poslat účet za opravu... jestlipak by to dneska bylo možné? těžko


8.12.07, 20:42
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Vít Široký píše:
i ta doba byla asi jiná, škoda, že ji nepamatuju... mám dokument na dvd, jede tam některý z těch Pánů jezdců se soutěžním Capri, ono se jim tam něco pokazí, tuším poloosa nebo diferák, prostě něco na pohonu, oni to na přejezdu rozeberou, zastaví řidiče náhodně projíždějícího třílitrového Capri, on jim ochotně poskytuje součástky ze svého vozu a dostává pokyny kam má poslat účet za opravu... jestlipak by to dneska bylo možné? těžko


Já vnímal dobu roku cca 1983 a to ještě tyto káry jezdily...ta doba byla opravdu jiná....lepší....hezčí...žádnej namachrovanec...Žádný kombinézy jako by ti soutěžáci vyšli z oděvního salónu...Prostě normálka sem tam čmouha,pomačkané,nežehlené...Rozcuchané vlasy...Kola,Fanta v ruce...Rozdávajíce samolepy...Pohodáři.Žádný servisní plachty se stany.Nikdo se s tim nečančal...proč?vše k účelu né pro bussines a reklamu...Byla to doba jezdit pro zábavu,testovat vůz.Dnes je to pro prachy,prachy a hnusný prachy...Samá reklama a samej kravaťáckej vůl,co je sponzoruje....A běda jak ta samolepa bude jinde,než má....Taky dnes už není zápal...Proto i ve světě rádi vzpomínají na hystoriky a chtejí je vidět...Připomínají jim tu dobu závodění srdcem,vozech bez omezovačů a extrémů a o prostý laskavosti lidí,kteří u trati závodili tak trochu s nimi....Viz tvůj příklad jak si vypomoct...Dnes nepřipeadá v úvahu,....Vše je jiné...A vše vypočítané...a tajné...A běda,jak jim půjčíš svářečku....Neumí s ní...Tak ať s tim jdou do řiti... a to třeba i se sterylníma průjezdama Mitsubishi EVO.


8.12.07, 20:57
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
máš pravdu... já začal vnímat soutěže později, jsem 86' , mohlo mě být deset, dvanáct, když jsem poprvé seděl v erese... na to se nedá zapomenout a to mě asi poznamenalo na furt...

byla to přesně tahle:
Obrázek s tím zbarvením jsem pomáhal, se zalepováním si hrál táta a já podával, držel, trhal... vidíte kousek poznávací značky RKC něco.. okres Rychnov nad Kněžnou


tady jsou další fotky, ze srazu v mělníku, je to řazení do kolony před spanilou jízdou, za eresou stojí bílé, velmi velmi rychlé erko, z něj se později stala soutěžní eresa, druhá ve které jsem byl svezen, a za ním je vidět kousek oranžového erka, perfektní originál, kterým jsme s tátou, mámou a bráchou do mělníka jeli, tehdá vyhrálo soutěž o nejlepší originál, to oranžové erko a eresa v popředí totiž patřilo jednomu pánovi....
Obrázek Obrázek
ještě snad najdu nějakou


8.12.07, 21:33
Profil ICQ

Příspěvky: 74
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
Speeder píše:
Pokud se bavíme opravdu o závodních autech a motorech, ukážu tady auto jednoho kolegy z práce

Obrázek

Motor o výkonu mezi 270 - 290 koní.

Všimněte si rytiny na skle.

Jé. Pavlova brutal drag škodověnka :D To je stroj 8)


8.12.07, 21:47
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Autogen píše:
Speeder píše:
Pokud se bavíme opravdu o závodních autech a motorech, ukážu tady auto jednoho kolegy z práce

Obrázek

Motor o výkonu mezi 270 - 290 koní.

Všimněte si rytiny na skle.

Jé. Pavlova brutal drag škodověnka :D To je stroj 8)


No Autogene...Víš...Ty asi nevíš....Co má co dělat koler místo kapoty motoru....To za prvé...Za druhý co na tom autě je fabrika a závodní... :D To je tunning... :!: :!: :!:Zas a zas.... Ale to se sakra pleteš....To se závodnim nemá nic společnýho....Jestli si někdo udělá modlu,že tam narve 300 koní z Bůh ví čeho je pouze nevědomost a snaha...Která je sic vykonu hodná avšak né obdivu hodná....My se tu nebavíme o tunningu a nevyznáváme tu rádoby kutily ala garáž,ale hystorii a originál kterou ty smožná asi nezažil.Mymochodem ten tvuj kamarád nemá žádnej zázrak...Amík nebo englán aby s tim mohl komkurovat zastavil do karoserie RSy v 78 roce nevim přesně motor Chevrolet s 390 koňmi Říkali tomu kladivo...a to byla okruhová bomba co dávala na frak v Anglickém poháru na okruzích...Měla hlinkolaminátovou kastli....To co tu vidim je nějaká série a něco s vytlemenym chladičem vzduchu...Za druhý...Není žádná motorařina nafouknout motor vzduchem pomocí turbodmychadla nebo komprsoru...To je východisko z nouze...Tak že motor asi žádnej technickej zázrak.Ale nehanim ti to...asi to jede...Vrať se na zem a pošli originál :D :wink:


8.12.07, 23:21
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Vít Široký píše:
máš pravdu... já začal vnímat soutěže později, jsem 86' , mohlo mě být deset, dvanáct, když jsem poprvé seděl v erese... na to se nedá zapomenout a to mě asi poznamenalo na furt...

byla to přesně tahle:
Obrázek s tím zbarvením jsem pomáhal, se zalepováním si hrál táta a já podával, držel, trhal... vidíte kousek poznávací značky RKC něco.. okres Rychnov nad Kněžnou


tady jsou další fotky, ze srazu v mělníku, je to řazení do kolony před spanilou jízdou, za eresou stojí bílé, velmi velmi rychlé erko, z něj se později stala soutěžní eresa, druhá ve které jsem byl svezen, a za ním je vidět kousek oranžového erka, perfektní originál, kterým jsme s tátou, mámou a bráchou do mělníka jeli, tehdá vyhrálo soutěž o nejlepší originál, to oranžové erko a eresa v popředí totiž patřilo jednomu pánovi....
Obrázek Obrázek
ještě snad najdu nějakou


Toto je nádhera.....Jj...Mám kamaráda v Ledči Petra Dlouhýho...Určitě je dost znám mezi vačkáři a odlehčuje co jde...zabývá se taky úpravami motorů...Má taky jednu takovou...Jezdí s ní kopce.....Ale nevim jak...Musim se na něj někdy jít mrknout,jak brach válčí s OHVéčkem...a trochu ho pobídnout,aby nedřel pořád ty svodidla :D :lol: ...Ale né... myslím,že jezdí dobře....nevim,musim na čumendu...Krása pohleďet....P.S.Ještě musim připomenout Vítku,pokud bys znal tyto úpravce...Krejbycha,Dlouhýho,Votroubkaatd...Dají ti za pravdu tak jako já...Ta doba byla opravdu jiná a nabitá dynamikou....a pohodou....Srdcem....S nimi se o tom krásně povídá...Jsou přímými aktéry té doby :wink:


8.12.07, 23:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz