Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
tak mě napadá... nejlepší by v tomhle případě bylo asi přebouchat a převařit golfa s tímhle motorem na favorita... takovej opačnej postup než v reklamě na 206 se slonem
|
9.12.07, 22:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Samé lepší nápady...ale ta plechařina by vyšla levněji si myslim...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
9.12.07, 22:16 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ved to hovorim.
1, Vezmes auto- v mojom pripade Volvo S40
2, Vsetky nevkusne znacky nahradis stylovymi Skoda Favorit (vid moje logo)
3, Mas Favorit s vykonom a vybavou aku chces
Pravda totiz je, ze je na to teba nielen peniaze, znalosti ale hlavne cas.
Ja tiez neviem ci sa mi podari po vianociach spojazdnit Felmana.
(studujem Dizajn = malo spanku) tak tam davam len motor, prevodovku, posilovac riadenia, podvozok, napravice so stab; brzdy, elektriku, central, el. zrkadla, imo+alarm, nadrz, kompet interier aj s plastmi a dverami, airbag, celne sklo, Komplet z feldy. Odhlucnenie + vystuzit kasnu + novy lak . Vsetko toto je viac-menej primitivne. Stravil som na tom asi 150 hod. a odhadujem ze dalsich 150 este stravim.
Ty budes musiet urobit ovela viac...
Ide to, ale MAS NA TO CAS
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
10.12.07, 01:40 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Este ma napada vymenit facko za jednotkovy alebo dvojkovy Golf GTI a mas 1,8T v lahkom aute s dobrymi vlastnostami, najlepsie kabrio (jazda na ktoru sa nezabuda), alebo velmi rychle je aj jednotkove Clio williams (opravy tiez nezabudnutelne )))
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
Naposledy upravil kwiko dne 10.12.07, 16:19, celkově upraveno 1
|
10.12.07, 02:28 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Nebo si tam dej z felicie 1.6, 1.9D (teda pokud to pasuje nevím.
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
10.12.07, 15:07 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Vít Široký píše: to bych rád věděl, na co dávat do favoritu takhle silný těžký motor... s obyčejným to utíká naprosto dostatečně, stačí aby byl v pořádku, a i s tím obyčejným není problém urvat v zatáčce předek a jít po tečně ven, s těžkou 1.8 to bude mnohem mnohem dřív, obyčejný favorit váží slabou tunu, se sériovým motorem v pohodě překračuje 150kmh a podle počasí, paliva a ještě nějaké mě zatím neznámé veličiny atakuje v pohodě 180kmh. Na sériový motor je už tak dost poddimenzovaná celá podvozková soustava, jak mi tady tuhle někdo psal, v zatáčce zvedá zadní kolo jako pes když čůrá zvedá nožičku, brzdy taky nejsou stavěné na takové rychlost. S tou 1.8 v závislosti na převodovce to určitě poletí 200, a asi i víc. Stovku zastaví sériové brzdy s lehčím předkem v pohodě, ve 130 už je to horší a co by udělali ve 220 s těžkým blokem ani vědět nechci, asi by se vypařili z povrchu zemského. Motor má více než o 100% větší točivý moment a více než o 100% větší výkon. Jak takovou sílu přenést na kola opravdu nevím, ale z převodovkou stavěnou poloviční hodnoty určitě jen krátkodobě. Pak taky asi kola, chtělo by to významně větší, jinak to bude pořád hrabat... ty se tam zase nevejdou, bude potřeba překopat podběhy. Čím oblbnou jednotky taky netuším, potřebují údaje o otáčkách kol, a další a další píčoviny, bez kterých to prostě nepojede... imobilizér třeba... palubní přístroje bude třeba dát příslušné (a nebo jezdit na slepo), ty zase nebudou moc sedět do původní palubky... atd. Jestli to někdy pojede, tak to dá sakra hodně práce, bude to stát strašný prachy a po prvním svezení zjisití nešťastný majitel, že se s tím nedá jezdit, protože se to bude buď kroutit a praskat, nebo to bude tak vyztužený, že to bude jak v traktoru. Prodat to nepůjde, nikdo takovýho kočkopsa nekoupí, co s tím taky, žádnej servis to nebude umět opravit, na silnici to nemá co dělat, ani přihlásit takový auto nepůjde. Celý je to ideální způsob jak se zbavit peněz, bude to dobrý tak akorát na zrušení někde v amatérský rally, když to vůbec někdo pustí na start.
RECHT
|
10.12.07, 17:16 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|