Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 07:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Nezapíná druhý stupeň na 120ce 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 68
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Šemik píše:
A nemáš předstih sice správně nastaven, ale o válec špatně? Ale to by bylo snad ještě horší.

Jó tak tohle možný je, jak se to pozná?


11.12.07, 21:55
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Roman Machain píše:
Šemik píše:
A nemáš předstih sice správně nastaven, ale o válec špatně? Ale to by bylo snad ještě horší.

Jó tak tohle možný je, jak se to pozná?


Už od pohledu, je rozdělovač cca v té poloze v jaké byl?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.12.07, 21:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 68
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Šemik píše:
Roman Machain píše:
Šemik píše:
A nemáš předstih sice správně nastaven, ale o válec špatně? Ale to by bylo snad ještě horší.

Jó tak tohle možný je, jak se to pozná?


Už od pohledu, je rozdělovač cca v té poloze v jaké byl?

No tak to není. Je možný že o tu čtvrtotáčku by mohl být špatně. Je na to nějakej způsob jak zjistit která z těch poloh je správná? Já když jsem to nastavoval, tak jsem se pak dědy (na kterýho dám a většinou je to ok) ptal jestli nevadí že je to o tolik jinde a uvěřil jsem mu, že je to jedno. Takže není?


11.12.07, 22:01
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
co jsi dělal na tom rozdělovači? A za druhé,jde ti motor do otáček a prudce nebo plynule padá?Neškube ti,nestřílí?Jde ti plynule volnoběh a otáčky??Ono se pustit do něčeho a nevědět jak to dopadne je umění hokus pokus :wink: ....Popřípadě je mnoho příruček,jak udržovat stroj v kondici opravy svépomocí


11.12.07, 22:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
buď ti jde motor hladce rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr a nebo ti jde jak traktor d d d d d d d d d d d d d d d dd d d d d tak máš špatně rozdělovač. a pokud ti nejde druhej stupeň tak nejdřív zkoukni jestli když na vypnutím motoru šlápneš na plyn jestli ti vzadu jde klapka na doraz, ona totiž první klapka má na sobě doraz pro druhou klapku a odblokovává ho někde při tříčtvrtečním přidání plynu.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


11.12.07, 22:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 68
Bydliště: Brno
Příspěvek 
patrik-hp píše:
co jsi dělal na tom rozdělovači? A za druhé,jde ti motor do otáček a prudce nebo plynule padá?Neškube ti,nestřílí?Jde ti plynule volnoběh a otáčky??Ono se pustit do něčeho a nevědět jak to dopadne je umění hokus pokus :wink: ....Popřípadě je mnoho příruček,jak udržovat stroj v kondici opravy svépomocí

Na rozdělovači jsem vymněnil kladívko, očistil ten kontakt proti němu, nastavil předstih (možná na špatnej válec) a toť vše. Otáčky to teď jakože drží, ale kolísá to, jakoby se to vždycky "nadechlo" a pak to zas točí. Na prázdno při sešlápnutí plynu jdou otáčky v pohodě do maxima a pak hezky spadnou do volnoběhu a zase si to pěkně chrochtá s občasným "nadechnutím". Nijak přesvědčivej ten volnoběh není, ale nastavením směsi se budu pořádně zabývat hned až dořeším ten problém s výkonem. Příručky čtu, bez informací se do ničeho nepouštím. Teď jsem ale evidentně šlápl vedle.


11.12.07, 22:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 68
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Kristensen píše:
buď ti jde motor hladce rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr a nebo ti jde jak traktor d d d d d d d d d d d d d d d dd d d d d tak máš špatně rozdělovač. a pokud ti nejde druhej stupeň tak nejdřív zkoukni jestli když na vypnutím motoru šlápneš na plyn jestli ti vzadu jde klapka na doraz, ona totiž první klapka má na sobě doraz pro druhou klapku a odblokovává ho někde při tříčtvrtečním přidání plynu.

To je dobrý :D V tom případě už celkem s jistotou mám špatně rozdělovač. Ta klapka je ale v pořádku. Tím jsem si jist.


11.12.07, 22:09
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No, tak to máš asi špatně rozdělovač o válec. Vyndej VN kabely a posuň je o jeden vývod PROTI směru hodinových ručiček, to by mělo kompenzovat to posunutí o válec.

Tedy jestli je rozdělovač otočený o tu 1/4 otáčku PO směru hodinových ručiček.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.12.07, 22:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 68
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Šemik píše:
No, tak to máš asi špatně rozdělovač o válec. Vyndej VN kabely a posuň je o jeden vývod proti směru hodinových ručiček, to by mělo kompenzovat to posunutí o válec.

Jo, to udělám, ale myslím si že po směru ručiček. Mám to teď oproti původní poloze proti směru. Docela si myslím, že by to mohlo můj problém vyřešit dokonale. Až kdyby to pomohlo jen trochu tak bych teprv znova rozdělával karbec abych měnil ty těsnění. Ještě by se zeptal, když budu jako od nuly nastavovat směs, tak jak na to? Předpokládám, že nějak pevně nastavím benzín a pak už jen doladím vzduch aby to mělo správný otáčky? Jak teda nastavit ten benzín? Četl jsem z různých zdrojů různé údaje v rozmezí 1,5 - 2,5 otáčky...


11.12.07, 22:17
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Aha, čili máš rozdělovač otočený proti směru hodinových ručiček? V tom případě samozřejmě po směru ručiček ty kabely.

Ty regulační mosazné šroubky na karbecu - Malý od polohy kdy je dosednutý do sedla povol o 2.5 otáčky (360°) a ten velký o 2 otáčky (360°) :wink:

Jinak ty kontakty do rozdělovače to chtělo celé nové.. :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.12.07, 22:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 68
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Šemik píše:
Aha, čili máš rozdělovač otočený proti směru hodinových ručiček? V tom případě samozřejmě po směru ručiček ty kabely.

Ty regulační mosazné šroubky na karbecu - Malý od polohy kdy je dosednutý do sedla povol o 2.5 otáčky (360°) a ten velký o 2 otáčky (360°) :wink:

Jinak ty kontakty do rozdělovače to chtělo celé nové.. :roll:

No já jsem měl zrovna po ruce jen to kladívko, ten protikus jsem vzal pilníčkem a myslím že to bude v pohodě. Ty šrouby teda nastavím jak píšeš, jen jsi mi ještě nenapsal kterým pak jemně doladit ty otáčky? :oops:


11.12.07, 22:24
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nejdřív si udělej tohle základní nastavení. Tím velkým si pak nastavíš žádané otáčky pokud ti tyto nebudou vyhovovat a poté tím malým si nastavíš bohatost, tu nastav tak aby motor měl pěkný hladký chod :) Ideální je najít takovou polohu, že motor bude při povolení nebo utažení tohoto šroubu z této polohy měnit svůj běh k horšímu.

Šteluj samozřejmě na teplém motoru :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.12.07, 22:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 68
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Šemik píše:
Nejdřív si udělej tohle základní nastavení. Tím velkým si pak nastavíš žádané otáčky pokud ti tyto nebudou vyhovovat a poté tím malým si nastavíš bohatost, tu nastav tak aby motor měl pěkný hladký chod :) Ideální je najít takovou polohu, že motor bude při povolení nebo utažení tohoto šroubu z této polohy měnit svůj běh k horšímu.

Šteluj samozřejmě na teplém motoru :)

Tak tohle nastavení určitě provedu, ale musím informovat o dnešních novinkách, pustili jsme se do nápravy včerejší pohromy s tím, že znovu zkontrolujeme všechno a světe div se, našli jsme v rozdělovači chybku na kondenzátoru, pravděpodobně tam, byl styk s kostrou. Takže teď všechno čistíme, znovu seřizujeme, vymněňujeme a pak dám vědět jak to dopadlo...

_________________
Škoda Felicia 1,9D combi; r. v. 2001
Škoda 120 GLS; r. v. 1986


12.12.07, 10:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja sa chcem ešte spýtať ako si skúšal či ti tú druhú komoru otvára?

v prvom rade na motore bez záťaže 2 komoru neotvoríš, a bez filtra tiež nie, nakoľko membrána klapky 2 stupňa je ovládaná podtlakom nad klapkou 1 stupňa... a keď motor nezatažíš tak ide tak rýchlo do otáčok má dstatočne rýchly privod vzduchu, a bez filtra sa nad 1 klapkou nevytvorí podtlak...

za normálnych okolností sa 2komora otvára pri potlačení pedálu nad 50% aj v nižších otáčkach...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.12.07, 18:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
i na místě bez zatížení vidíš jestli se otevírá, stačí nepatrně natrhnout plyn cca na 2000rpm a pak za to táhlo na krbci pořádně vzít až na dotaz a druhá klapka stihne vyjet do cca poloviny

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


12.12.07, 18:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz