|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
florisimo
Příspěvky: 220
|
seřízení LPG Forman
Dobrý den, mám škoda Forman karburátor na plyn a nedaří se mi ho seřídit tak, aby táhl jak v nízkých tak ve vysokých otáčkách. Nějaký návod jak seřizovat plyn jsem už četl, ale vubec nevím jak postupovat, když jsou 2hadice a 2škrtící šrouby ke směšovači. Nedaří se mi nastavit optimální směs. od 1500-2500ot. jede normálně, potom jakoby přestával táhnout, ale jak překonám hranici 4000ot, dostává druhej dech a pokračuje v akceleraci. Nevíte čím by mohla být tam výkonová díra mezi 2500-4000ot.? Přijde mi že problém bude v tom, že karburátor je dvoukomorový a otvírá se druhá klapka, která to celý rozhodí. Nevíte jak seřídit ty dva šrouby na těch hadicích? To že šroubem na zplynovači se seřizuje volnoběh vím. Děkuji za odpovědi.
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
12.12.07, 20:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Mě teda vede od zplynovače ke karbu jedna hadice se šroubem. Kam ti vede ta druhá?
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
12.12.07, 20:36 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
FerdikF píše: Mě teda vede od zplynovače ke karbu jedna hadice sTe šroubem. Kam ti vede ta druhá?
No ta druhá vede taky tam. Vedou tam dvě hadice, na každé z nich je jeden šroub. Zplynovač je jako-by dvojitej-pro každou klapku zvlášt
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
12.12.07, 20:44 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
zrejme bude mať dvojkomorový mixer, aj ja som mal taký každá komora má sólo škrtiaci šroub, to je umenie nastaviť, ja som to mal tiež, ale prehodil som to...
na benzín ti to ide dobre, bez tej výkonovej diery? základ je mať všetko dobre nastavené na benzín a čistý vzduchový filter (najlepšie nový)... tak každých 5000km som ho menil ja...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.12.07, 20:46 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Co to nechat seřídit u odborníků.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
12.12.07, 20:52 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
FerdikF píše: Co to nechat seřídit u odborníků.
zkus třeba odjedeš na laně. já bych proměřil VN kabely, palec, vyčistil kontakty rozdělovače, dal nový filtr, svíčky na 0.5 mm, novou membránu druhého stupně a mebránu podtlaku a pak bych ladil , jestli máš mebrány jak překližku tak se stím nedomluvíš a taky napiš co tam máš za LPG lovato podtlak, elektrika nebo co miloš
|
12.12.07, 21:08 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
slovacek.milos píše: FerdikF píše: Co to nechat seřídit u odborníků. zkus třeba odjedeš na laně. já bych proměřil VN kabely, palec, vyčistil kontakty rozdělovače, dal nový filtr, svíčky na 0.5 mm, novou membránu druhého stupně a mebránu podtlaku a pak bych ladil , jestli máš mebrány jak překližku tak se stím nedomluvíš a taky napiš co tam máš za LPG lovato podtlak, elektrika nebo co miloš
Přesně někoho takovýho jako jsi ty bych hledal , já jezdím k jednomu šikovnýmu pánovi co dělá lpg v Hlinsku. Takový to jemný doštelování si udělám, ale membrány atd. raději nechat na někoho kdo to umí.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
12.12.07, 21:12 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
michalkatka píše: zrejme bude mať dvojkomorový mixer, aj ja som mal taký každá komora má sólo škrtiaci šroub, to je umenie nastaviť, ja som to mal tiež, ale prehodil som to...
na benzín ti to ide dobre, bez tej výkonovej diery? základ je mať všetko dobre nastavené na benzín a čistý vzduchový filter (najlepšie nový)... tak každých 5000km som ho menil ja...
Dneska jsem tam dával novej vzduchovej filtr, membrány jsou nový(před rokem), falešný vzduch to taky nenasává, svíčky taky ok. Na benzín to jede normálně, předpisově!! Jen ten plyn nechce poslouchat, ta výkonová mezera v těch otáčkách strašně vadí!!
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
12.12.07, 21:29 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
michalkatka píše: zrejme bude mať dvojkomorový mixer, aj ja som mal taký každá komora má sólo škrtiaci šroub, to je umenie nastaviť, ja som to mal tiež, ale prehodil som to...
na benzín ti to ide dobre, bez tej výkonovej diery? základ je mať všetko dobre nastavené na benzín a čistý vzduchový filter (najlepšie nový)... tak každých 5000km som ho menil ja...
můžeš mi teda prosím prozradit ono tajemství nastavování u dvojitýho mixeru?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
12.12.07, 21:32 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
slovacek.milos píše: FerdikF píše: Co to nechat seřídit u odborníků. zkus třeba odjedeš na laně. já bych proměřil VN kabely, palec, vyčistil kontakty rozdělovače, dal nový filtr, svíčky na 0.5 mm, novou membránu druhého stupně a mebránu podtlaku a pak bych ladil , jestli máš mebrány jak překližku tak se stím nedomluvíš a taky napiš co tam máš za LPG lovato podtlak, elektrika nebo co miloš
je to klasický podtlakový lovato bez ŘJ. To co tu píšeš mám všechno v pořádku, on ten bordel bude dělat ten dvoukomorovej mixer, kterej se tema škrtícíma sroubama nedá optimálně nastavit.
Nevíte jestli by nebylo nejlepší ho vyhodit a usadit tam jednokomorovej s jedním šroubem? Možná by to zlepšilo i spotřebu, jezdím za 10litrů a to motor používám co nejmín...
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
12.12.07, 21:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
florisimo píše: můžeš mi teda prosím prozradit ono tajemství nastavování u dvojitýho mixeru?
mne sa s tým dvojitým mixerom pohybovala spotreba okolo 13 l, ale jazdilo to dobre žiadnu dieru vo výkone som nepostrehol, ale kôli spotrebe som to vyhodil, ale nastavuje sa to zhruba oba šrouby rovnako.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.12.07, 23:44 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
michalkatka píše: florisimo píše: můžeš mi teda prosím prozradit ono tajemství nastavování u dvojitýho mixeru? mne sa s tým dvojitým mixerom pohybovala spotreba okolo 13 l, ale jazdilo to dobre žiadnu dieru vo výkone som nepostrehol, ale kôli spotrebe som to vyhodil, ale nastavuje sa to zhruba oba šrouby rovnako.
Tak já tam taky dám jednoduchej mixer. Nevíte někdo, kde ho sehnat, nechci kupovat novej. Někde jsem četl, že by udajně stačila i obyčejná trubička strčená do karbu, ze které by si motor sám nasával, ale prý se s tím musí laborovat, až se najde správný místo, kde to dobře jede. Navíc to má i výhodu-nezavazí to nad karbem proudícímu vzduchu. Co myslíte?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
13.12.07, 17:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja som to kúpil u technika ktorý mi robí ročné revízie, cca 300-400skk aj s tým škrtiacim šroubom a kúskom tej LPG hadice a prehodil som si to sám... najhoršie bolo zaslepiť jednú s tých dvoch dier v airboxe, ale nejako som to spravil...
inak teraz uvažujem že keď som spotrebu vypepšil 136kovými piestami že ten mixér vrátim nazad a skúsim to nejako doladiť tak...
pretože po výmene toho mixera za ten čo tam teraz mám to spotrebu ovplivnilo minimálne...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.12.07, 21:18 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
florisimo píše: slovacek.milos píše: FerdikF píše: Co to nechat seřídit u odborníků. zkus třeba odjedeš na laně. já bych proměřil VN kabely, palec, vyčistil kontakty rozdělovače, dal nový filtr, svíčky na 0.5 mm, novou membránu druhého stupně a mebránu podtlaku a pak bych ladil , jestli máš mebrány jak překližku tak se stím nedomluvíš a taky napiš co tam máš za LPG lovato podtlak, elektrika nebo co miloš je to klasický podtlakový lovato bez ŘJ. To co tu píšeš mám všechno v pořádku, on ten bordel bude dělat ten dvoukomorovej mixer, kterej se tema škrtícíma sroubama nedá optimálně nastavit. Nevíte jestli by nebylo nejlepší ho vyhodit a usadit tam jednokomorovej s jedním šroubem? Možná by to zlepšilo i spotřebu, jezdím za 10litrů a to motor používám co nejmín...
no co tu píšu tak máš všechno v pořádku prosímtě nahlaš mi kolik kiloohmů má palec a jednotlivé VN kabely abych věděl o čem mluvíš zda svíčky mají 0,5mm , co páčka pístku druhéhop stupně zda je rovnoběžná s přírubou, jinak se zaměř na ten mixer můžeš ladit, poskytne ti to útěchu ale trvalý výsledek tě stejně nepotěší se mrkni jak je vysoko nad karbecem z toho pochopíš že si natáhne své a to zleva i zprava miloš
|
13.12.07, 21:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|