Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 06:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 svíčky brisk u BMM 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek svíčky brisk u BMM
je to možná shoda náhod ale fakt je takový dvě služební felicie najeto 207 a 230 tisíc, v prvním případě svíčky brisk vydržely 2000 km a auto šlo s velkýma potížema nastartovat, cukání při přidání, děs běs, v druhém případě svíčky 10000 km cukání problémy se startem v řj závady O VN napětí, palec víčko OK cívky správný odpor, po výměně svíček za NGK je po problému svíčky jsem ještě posuzoval podle autodat a svíčky brisk na obou autech byly vhodné, svíčky NGK dávam skoro rok zatím žádný problém ani na LPG miloš


12.12.07, 19:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
taky sem měl problém se svíčkama byly nový a už jedna byly špatná :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.12.07, 19:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já pořád kolem sebe poslouchám jak Brisk přestává jet po 1000km po 500km po 8000km atd, já je dávám a dával jsem je do všech svejch aut a i zákazníkům a žádnej problem, já je ve svým mám už nějakejch snad 20 000 táta ve feldě čestný pionýrský bude to 60 000 na jedny svíčky Brisk 3elektrody, zbejvá mu cca 2500km před tím je tam měl taky a vždycky to šlapalo, minule jsem řešil Uno 75 ie, svíčky Bosch podle katalogu a už po třetí to majiteli přestalo jet uplně, vždycky je vyčistil a jelo to zase tejden, přijel na laně, dal jsem mu obyč Brisk, bez čehokoliv jinýho (kabely víčko palec vše zůstalo původní) a vše v poho okamžitě všechny 4 a jezdí si jak pán. To jsem z toho jelen :roll:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


12.12.07, 19:49
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Já si na BRISK také nemohu v nejmenším stěžovat, ale někde v tom nějakej brouk bude když to píše Miloš.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


12.12.07, 19:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jo a i brácha na fávu je má taky od začátku protože sponzorem jeho údržby je náš táta (taky nespravedlivý on sedí na úřadě a má částečnýho sponzora na servis auta a já abyhc si to dělal a platil všechno sám když já zase neumím nic jinýho než auta.) a ten by ho přerazil kdyby tam dal něco jinýho.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


12.12.07, 19:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
my sme u dědový fildy MPI na LPG dali champion a hrozně to cukalo, pak se tam dali brisk a je to v klidu, ještě se tam dávali Beru, ale ty špatně startovali, jinak OK, ale na tý naší taky ty svíčky špatně startujou...asi po 2000...předtim to bylo OK, dám nový a je to dobrý, ale když tyhle maj 2000 tak sem je tam nechal....až budu dávat příště, tak tam dám brisk ale se stříbrnou elektrodou, který sou spešl na LPG (ale stejně to startuje na benzín, takže by to mělo bejt OK, ale není no... :roll: )

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


Naposledy upravil Ondras83 dne 14.12.07, 00:55, celkově upraveno 1



12.12.07, 19:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: svíčky brisk u BMM
slovacek.milos píše:
je to možná shoda náhod ale fakt je takový dvě služební felicie najeto 207 a 230 tisíc, v prvním případě svíčky brisk vydržely 2000 km a auto šlo s velkýma potížema nastartovat, cukání při přidání, děs běs, v druhém případě svíčky 10000 km cukání problémy se startem v řj závady O VN napětí, palec víčko OK cívky správný odpor, po výměně svíček za NGK je po problému svíčky jsem ještě posuzoval podle autodat a svíčky brisk na obou autech byly vhodné, svíčky NGK dávam skoro rok zatím žádný problém ani na LPG miloš

na kolik vycházej ty NGK sada do BMM fildy ????

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


12.12.07, 19:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Já kupuju BRISK SILVER a raději je měním po roce (cca 20tkm) zhruba po 15tkm zpravidla začnou cukat, sklepnu je na 0,6 a jsou v pohodě. Teď jsem získal zadara tříbodový bosh a nevidím moc rozdíl, řekl bych že s briskama to líp táhlo, třeba zase dýl vydrží.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


12.12.07, 20:47
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek Re: svíčky brisk u BMM
Ondras83 píše:
slovacek.milos píše:
je to možná shoda náhod ale fakt je takový dvě služební felicie najeto 207 a 230 tisíc, v prvním případě svíčky brisk vydržely 2000 km a auto šlo s velkýma potížema nastartovat, cukání při přidání, děs běs, v druhém případě svíčky 10000 km cukání problémy se startem v řj závady O VN napětí, palec víčko OK cívky správný odpor, po výměně svíček za NGK je po problému svíčky jsem ještě posuzoval podle autodat a svíčky brisk na obou autech byly vhodné, svíčky NGK dávam skoro rok zatím žádný problém ani na LPG miloš

na kolik vycházej ty NGK sada do BMM fildy ????


NGK BKR6ES zhruba 240-260 Kč sada.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


12.12.07, 20:51
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: svíčky brisk u BMM
Ondras83 píše:
slovacek.milos píše:
je to možná shoda náhod ale fakt je takový dvě služební felicie najeto 207 a 230 tisíc, v prvním případě svíčky brisk vydržely 2000 km a auto šlo s velkýma potížema nastartovat, cukání při přidání, děs běs, v druhém případě svíčky 10000 km cukání problémy se startem v řj závady O VN napětí, palec víčko OK cívky správný odpor, po výměně svíček za NGK je po problému svíčky jsem ještě posuzoval podle autodat a svíčky brisk na obou autech byly vhodné, svíčky NGK dávam skoro rok zatím žádný problém ani na LPG miloš

na kolik vycházej ty NGK sada do BMM fildy ????


tak po různu ty nejlevnějsí sada 180 a ty nejdražší snad 3500, já se ptám i proto jestli to není služební feldou, že stím zaměstnanci jak hovada a na těch svíčkách narůstají odtrhy, i v rozdělovači přesto že je čístím každých 10.000 km je vidět že se tam žení čert s dáblem bordel prach, je to jen takový postřeh možná shoda náhod, ale tady v okolí jsem se na tom shodl s dvěma mechanikama že nějaké problémy s brisk měli miloš


12.12.07, 20:54
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
máte někdo nějakou tabulku označení svíček NGK do čeho která patří... jde mi o karbec favo 136 46kW , nevím jakou bych vybral, vím jen označení brisku a podle toho si NGK nevyberu.. nesmí to bejt ale stejný jako pro MPI feldu, měl jsem championky do MPi a to bylo moc špatný


12.12.07, 22:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Vít Široký píše:
máte někdo nějakou tabulku označení svíček NGK do čeho která patří... jde mi o karbec favo 136 46kW , nevím jakou bych vybral, vím jen označení brisku a podle toho si NGK nevyberu.. nesmí to bejt ale stejný jako pro MPI feldu, měl jsem championky do MPi a to bylo moc špatný


stejný jako do BMM BKR6ES nebo BKR6E

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


13.12.07, 17:50
Profil
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Tak s briskem co se týká aut jako Š 120 či Favorit sem problém neměl.
Ale u moto - vím že to sem asi moc nepatří páč to má jenom 2 kola:), tak byly problémy velké. V Banditovi výdrž cca 400 km, potom to nešlo ani nakopnout. Kámošovi se dokonce utavila elektorda, nadělalo to v motoru pěknou paseku.
Proto mám ten dojem že u motorů s nižším litrovým výkonem bude brisk stačit...Ale tam kde jde výkon výrazně nahoru není moc dobré šetřit (on výrobce - v mojem případě Suzuki - dobře ví proč tamdávat NGK...)

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


13.12.07, 19:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ondra120 píše:
Tak s briskem co se týká aut jako Š 120 či Favorit sem problém neměl.
Ale u moto - vím že to sem asi moc nepatří páč to má jenom 2 kola:), tak byly problémy velké. V Banditovi výdrž cca 400 km, potom to nešlo ani nakopnout. Kámošovi se dokonce utavila elektorda, nadělalo to v motoru pěknou paseku.
Proto mám ten dojem že u motorů s nižším litrovým výkonem bude brisk stačit...Ale tam kde jde výkon výrazně nahoru není moc dobré šetřit (on výrobce - v mojem případě Suzuki - dobře ví proč tamdávat NGK...)

můj výkon motorky de taky výrazně nahoru, proto tam taky dávám NGK B8HS (simson s51 neduro...upravenej motorek :D ) :D:D:D:D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


13.12.07, 19:39
Profil ICQ
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
můj výkon motorky de taky výrazně nahoru, proto tam taky dávám NGK B8HS (simson s51 neduro...upravenej motorek :D ) :D:D:D:D[/quote]

hehe to je jasné:))Jak jinak u vysoce výkonných 50sátek:) Ale je fakt, co tak vzpomínám tak pávě u 50sátky svíčka vydržela nejmíň...holt velké teplo a zweitakt udělá svoje 8)

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


13.12.07, 19:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz