Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 15:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Karburátor 
Autor Zpráva

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek Karburátor
Ahoj mám takový možná blbý dotaz. Měl jsem favorita (karburátor) na seřízení emisích, ale bohužel jsem u toho nebyl, protože tam dělaly ještě nějakou opravu. Seřídily mě volnoběžné otáčky asi na 650 drželo to docela slušně a teď když začlo docela silně mrznout, tak ty otáčky padají na 500 a už začíná i svítit kontrolka mazání. Potřeboval bych vědět, když zvýším otáčky pomocí dorazu klapky (zašroubuji šroub dovnitř), tak jestli se nemusí opět seřizovat bohatost.
Děkuji za odpověď.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


20.12.07, 09:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Myslim ze nemusi ... pokud to jinak jede normalne :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


20.12.07, 10:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Matthes píše:
Myslim ze nemusi ... pokud to jinak jede normalne :)


Já se radši ptám, protože bych to nerad rozladil. Normálně to jede, svíčky jsou krásně vypálený.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


20.12.07, 10:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
podľa servisnej príručky sa má nastaviť najprv voľnobeh, potom bohatosť, takže neviem?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.12.07, 19:29
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Už jsem to psal do jiné diskuze kterou autor založil... bohatost se bude muset upravit... kdyby to bylo jen 50-100 otáček dejme tomu ale 200 je dost. Když se zvednou o tolik otáčky šroubem dorazu klapky ochudí se tím volnoběžná směs. Proč? Protože podtlak na kanál volnoběhu už nebude působit v takové míře čili se musí šroub bohatosti mírně povolit aby přitékalo více směsi a bohatost se dostala na stejnou hodnotu.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


20.12.07, 20:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Neex píše:
Už jsem to psal do jiné diskuze kterou autor založil... bohatost se bude muset upravit... kdyby to bylo jen 50-100 otáček dejme tomu ale 200 je dost. Když se zvednou o tolik otáčky šroubem dorazu klapky ochudí se tím volnoběžná směs. Proč? Protože podtlak na kanál volnoběhu už nebude působit v takové míře čili se musí šroub bohatosti mírně povolit aby přitékalo více směsi a bohatost se dostala na stejnou hodnotu.


mne je to jasné, viem ako karbec a voľnobežný systém funguje...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.12.07, 21:00
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
michalkatka píše:
Neex píše:
Už jsem to psal do jiné diskuze kterou autor založil... bohatost se bude muset upravit... kdyby to bylo jen 50-100 otáček dejme tomu ale 200 je dost. Když se zvednou o tolik otáčky šroubem dorazu klapky ochudí se tím volnoběžná směs. Proč? Protože podtlak na kanál volnoběhu už nebude působit v takové míře čili se musí šroub bohatosti mírně povolit aby přitékalo více směsi a bohatost se dostala na stejnou hodnotu.


mne je to jasné, viem ako karbec a voľnobežný systém funguje...


nebylo to určené tobě :wink: ...ale mimochodem jistý jsi si nebyl podle předchozího příspěvku mi přišlo.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


20.12.07, 21:11
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
nebylo to určené tobě :wink: ...ale mimochodem jistý jsi si nebyl podle předchozího příspěvku mi přišlo.[/quote]

Díky za vysvětlení :) . Ale ještě mě napadlo když to seřizovaly tak tam byly tří bodový svíčky a teď jsem tam dal klasický, protože ty tří bodový se moc nevypalovaly (respektive byly i po zahřátí černé jen 1mm na konci se měl snahu vypálit) a na výfuku začal trochu narůstat bordel. Tak jsem tam dal ty správný co tam mají být (krásně vypálený) a když jsem je vyměnil tak docela držel stejně (volnoběh) až po třech dnech drží na těch 500ot předtím byl na 650ot. Než jsem to vezl na emise tak jsem ty tříbodový zapomněl vyhodit byly téměř nové asi 500km najeto. Může to mít na to nějaký vliv když se to seřídí na těch tříbodových a dají se tam potom normální?

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


20.12.07, 23:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz