Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 07:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 vibrace od motoru do šaltpáky, Octavia 1.6 - 55kW 
Autor Zpráva

Příspěvky: 8
Příspěvek 
Vít Široký píše:
to nevím, když to neslyším :) třeba palubka, pant na kapotě, plech pod motorem... cokoli, klidně ale i ten motor, to je těžký hledat live, natož přes slovní popis , nedělalo se na tom teď někdy něco? že by se jen něco blbě utáhlo třeba a jak se sejdou klepy od jednoho a druhýho tak se to ozve a právě jen při určitých otáčkách....


Hmmm, možná ty silentbloky..? Nevím, v okamžiku těch vibrací tam nikde nic neplandá, nepovrzává, jen je prostě sakra cejtit že se všechno jemně třese (řadička, interiér...) +/- pár desítek otáček, pak najednou klid

To cyz: možná ty silentbloky, díky, zajedu ke zdejšímu šamanovi, ať vyžene zlý duchy :evil:


Všem díky za příspěvky !!!!!!!!!!!! - až to vyřeším, určitě se podělím o info čím to bylo


12.11.07, 07:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
roooom píše:
slovacek.milos píše:
já si myslím že tvůj problém je někde jinde, kup si nové VN kabely, určitě ti probíjí do těch kovových fajek, vyčisti klapku na tvé kilometry bude pěkně zakarbonovaná a udělej si pořádek v rozdělovači nejlépe nový palec i víčko a svíčky bych dal taky nové NGK a pořádně utáhnout na 1.6 se povolují miloš



Díky za odpověď,Miloši, ale chovalo by se to tak přesně v těch konkrétních otáčkách.? ...jakmile dosáhne ručka otáčkoměru např 1500, začne to vibrovat, ale v třeba už 1550 je naprostý klid...jede to naprosto klidně, neškube to, fakticky mi připadá ten problém jen mechanickej, i během těch vibrací to jede normálně, kdyby šla jiskra jinam, bylo by to znát...to jsem měl kdysi u kaďoura..


právě ty VN kabely to je porůznu i svíčka dělá paseku, mechanický problém pri 1500-1550 u motoru, motor pokud má mechanický problém klepe, časem vyběhne ojnice z bloku a motor se začne třepat, ale pořád, třeba volné ojniční ložiska ze začátku zaklepou při přidání a jak se to zatlakuje olejem stichnou, ale katastrofa je nevyhnutelná, nevím ale 1.6 má taky asi čido klepání motoru jestli tam není nějaký výpadek, lambády trpí, mají problémy s vyhříváním, klapky odchází, třeba diagnostika za jízdy něco napoví, nebo program vag scope, ten umí zobrazit komponenry v prostoru a čase a držet tam těch 1500 a třeba dojde k výpadku nějakého čidla, třeba nedávno jsem na 1.6 měl výpadek polohy klapky, jsem pobrousil ten odpor zlehka vodním smirkem asi 1000 - 2000 a bylo po výpadku každopádně pokud dochází ke zhoršení tak se to projeví miloš


12.11.07, 08:37
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
roooom píše:
slovacek.milos píše:
já si myslím že tvůj problém je někde jinde, kup si nové VN kabely, určitě ti probíjí do těch kovových fajek, vyčisti klapku na tvé kilometry bude pěkně zakarbonovaná a udělej si pořádek v rozdělovači nejlépe nový palec i víčko a svíčky bych dal taky nové NGK a pořádně utáhnout na 1.6 se povolují miloš



Díky za odpověď,Miloši, ale chovalo by se to tak přesně v těch konkrétních otáčkách.? ...jakmile dosáhne ručka otáčkoměru např 1500, začne to vibrovat, ale v třeba už 1550 je naprostý klid...jede to naprosto klidně, neškube to, fakticky mi připadá ten problém jen mechanickej, i během těch vibrací to jede normálně, kdyby šla jiskra jinam, bylo by to znát...to jsem měl kdysi u kaďoura..


12.11.07, 17:36
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ještě mi napadlo jak se to rozvibruje zkus vyřadit co se stane miloš


15.11.07, 19:37
Profil

Příspěvky: 2
Příspěvek 
Mám podobný problém na stejném autě i motoru. Auto je 10 let staré, ale má jen 70tkm. Mám jej krátce, takže to musím ještě parkrát poslechnout a blíže specifikovat. Nejhořší je to v pásmu kolem 3tis otáček a když sedím na sedadle spolujezdce vibruje to dost značně do sedáku. Osobně se přikláním k tvrdým silentblokům motoru, navíc vzhledem k teplotám, které se pohybují kolem nuly. Je tam měněný výfuk, možná je někde nějaké pnutí, které pak přenáší vibrace do interiéru.
Svíčky jsem měnil, kabely jsem měřil a jsou ještě v normě, vůle v motoru taky vylučuji.
Možná to má něco společného s celkovou charakteristikou těchto motoru (pevná délka sání apod.) a ztvrdlé silentbloky to jen vyhrotily.
Co vy na to? Martin


22.12.07, 12:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No já nevim ale já pořád nevidim nikde jak to vybruje nebo rezonuje? Jako že se celý auto klepe nebo jen slyšíš že někde něco drnčí v určitých otáčkách? Klidně by to mohlo mít něco společného s tou výměnou spojky, špatně usazený v silentblokách nebo může být i v háji ten spodní silentblok, nebo taky může být v háji jeden ze vstřiků a dokáže to pěkně rozkoktat motor že bude jen pohupovat a třást se vším co je trochu volný.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


22.12.07, 12:34
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz