Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 06:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 záměna motoru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek záměna motoru
můžu zaměnit motor 781.135 za 781.136 ze strašího favorita? Projde to technickou, nebo budou mít kecy? Kdyby to šlo, nejrači bych tam dal motor z 50kW feldy

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


23.12.07, 12:18
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No pokud chces motor z feldy tak tam dej jeji hlavu a pisty a mas to legalne bez jakychkoli problemu :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.12.07, 12:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Myslim, ze prestavbu 135 na 136 robil michalkatka. Staci menit hlavu (mozno) a piesty a to je asi tak vsetko... presnejsie vie povedat on. U emisnej kontroly by to snad malo prejst.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.12.07, 12:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
A na přehození celýho motoru by mělo stačit si nechat udělat výmaz čísla motoru. Jen si nejsem jistej, jestli můžeš přehazovat 136 a 135.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.12.07, 13:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak výmaz čísla motoru nevím, kdyby byli na STK hodně rýpaví tak se podívají na typové číslo motoru které nemá s výrobním nic společného.....jedině tu 5ku vybrousit a překlepnout na 6 :D. Ale stejně, u 136ky abys viděl na to typové číslo tak musíš sundat první díl sání :)


23.12.07, 13:30
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ale kdyzby se menily ty pisty a hlava tak motor zustane v aute a zadny velky srani s tim ne :P

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.12.07, 14:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Hlavu přeci ani měnit nemusíš....ale už tě vidím jak měníš vačku bez vymontování motoru z auta a hlavně musíš dát nové kroužky a dobré kroužky na fávo stojí 1500


23.12.07, 14:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
A ako je to ked menis piesty?
Ja by som ich menil aj s valcami. Alebo staci menit len kruzky?

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


23.12.07, 14:15
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
cyz píše:
Hlavu přeci ani měnit nemusíš....ale už tě vidím jak měníš vačku bez vymontování motoru z auta a hlavně musíš dát nové kroužky a dobré kroužky na fávo stojí 1500


No ja myslel hlavu fe MPI zejo ... kdyz uz tak uz a vacku lze prej vytahnout kdyz se motor jen dobre bud nadzvedne nebo popusti, rikal Roman, uz nepamatuji :(

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.12.07, 14:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Jo takhle...tak dobře. No výměna vačky bez vytažení motoru....asi na to musíš mít speciální skill :)
Válce měnit nemusíš, vrtání je stejné a navíc když měníš vložky válců tak je musíš usazovat se správným přesahem. Ty kroužky teda 1500 stojí Goetze a jsou asi nejdražší ale vyplatí se to. Matce je dali do Formana a motor po 300km úplně přestal pálit olej (překroužkováno po 200 000km)


23.12.07, 14:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
podľa vyjadrenia škoda auto a. s. sú motory 781.135 a 781.136 zámenné, takže by ti stačil výmaz čísla motoru.
ja mám na bloku 781.135, ale piesty 136kové, emisie bez problémov, ale nesmieš zmeniť systém prípravy zmesi. ak máš karb, tak ho musíš nechať, ak BMM tak tak isto, pozor pri výmene motorov, sú tam iné zotrváky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.12.07, 16:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
michalkatka píše:
podľa vyjadrenia škoda auto a. s. sú motory 781.135 a 781.136 zámenné, takže by ti stačil výmaz čísla motoru.
ja mám na bloku 781.135, ale piesty 136kové, emisie bez problémov, ale nesmieš zmeniť systém prípravy zmesi. ak máš karb, tak ho musíš nechať, ak BMM tak tak isto, pozor pri výmene motorov, sú tam iné zotrváky...


Zalezi na technikovi. Menil som na Formane Ekotronik -> BMM a na Filcke BMM ->MPI (nechcel som provokovat Ekotronik -> MPI) a na STK z toho robili problem, ale ked som im narhol ze odstranim kat, tak zvitazil zdravy rozum :P
Inak mas pravdu.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


23.12.07, 16:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz