Autor |
Zpráva |
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Netočí to moc?
Zdravim! Motor 1.9 TRi (benzín, čtyřbod - tuším, s přímým vstřikem), auto Citroen BX, hmotnost cca 790 kg. Při 100 km/h to točí 3000 na pětku. Nemělo by to točit míň? Motor jinak lítá, jako drak. Je po GO a z rozjedu: 1 - hrabačka, 2 - hrabačka, 3 - hrabačka, 4 - už se chytne a 5 raketa. Jen to točení se mi nezdá...
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
23.12.07, 23:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Netočí to moc?
Serifus píše: Zdravim! Motor 1.9 TRi (benzín, čtyřbod - tuším, s přímým vstřikem), auto Citroen BX, hmotnost cca 790 kg. Při 100 km/h to točí 3000 na pětku. Nemělo by to točit míň? Motor jinak lítá, jako drak. Je po GO a z rozjedu: 1 - hrabačka, 2 - hrabačka, 3 - hrabačka, 4 - už se chytne a 5 raketa. Jen to točení se mi nezdá...
taku blbu otazku od technicky vzdelaneho cloveka som este nepocul
nijako nezmenis pomer rychlosti a otacok, pokial nezmenis pomer v prevodovke alebo na zotvrvaku
to nezalezi od techickeho stavu, proste napr. 150 na 4ku je vzdy len a len 4000 ot atd....
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.12.07, 00:33 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Re: Netočí to moc?
deekay píše: Serifus píše: Zdravim! Motor 1.9 TRi (benzín, čtyřbod - tuším, s přímým vstřikem), auto Citroen BX, hmotnost cca 790 kg. Při 100 km/h to točí 3000 na pětku. Nemělo by to točit míň? Motor jinak lítá, jako drak. Je po GO a z rozjedu: 1 - hrabačka, 2 - hrabačka, 3 - hrabačka, 4 - už se chytne a 5 raketa. Jen to točení se mi nezdá... taku blbu otazku od technicky vzdelaneho cloveka som este nepocul nijako nezmenis pomer rychlosti a otacok, pokial nezmenis pomer v prevodovke alebo na zotvrvaku to nezalezi od techickeho stavu, proste napr. 150 na 4ku je vzdy len a len 4000 ot atd....
Na to se právě ptám. Bylo to v servisu a mám pocit, že se v tom vrtali nějak moc...
EDIT: Jo a co je "zotvrvak"??
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
24.12.07, 00:36 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
zotvrvak = setrvačník ...snad
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
24.12.07, 00:42 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ups, zotrvák , zotrvačník, presnejsie ak zmenili pocet zubov na nom
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.12.07, 00:43 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Dyť to by mělo vliv jen na otáčky při startování, na nic jinýho tyhle zuby nejsou
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.12.07, 01:25 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Nepér píše: Dyť to by mělo vliv jen na otáčky při startování, na nic jinýho tyhle zuby nejsou
a staly prevod je kde? cez ake zuby?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.12.07, 01:42 |
|
|
Ales M
Příspěvky: 250
|
aaaajjjaajjjaaajjjj............... Tam stálej převod nehledej......... ten je o kousek vedle..... z druhý strany skříně spojky ( dyš se bavíme o tom citráku) Poloosy máš ve svý podstatě zastrčrný ve stalym řevodu..... ( já víííímmm........ Ještě přez klícku dyferáku..... )
|
24.12.07, 02:47 |
|
|
Ales M
Příspěvky: 250
|
............. jo a pár zbytečnejch koleček v kleci..... Jinak dyš se bavíme kolko to točí... tak opel corsa A 1,4 gsi točí to samé...... 3000ot/100KMvHod no a pontiac co mám tak točí na pětku 3000ot / 130KM v Hod a tím....cca 4200ot / cca 200km v hod... pak už se mu nechce ale to celkem dostačuje ( podotýkám 1,2 a 3 umí i 7000ot.... pak končí otáčkoměr.... )
|
24.12.07, 02:53 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Je to dost, ale nic nezvycajne, Spytaj sa Kristensena ako mu toci R19
Francuzi su experti. Vsak si nebol v Parizi
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
24.12.07, 03:40 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
bráchoj 306ka má na 5ku ve 3000ot/min 120km/h
můj 1111. příspěvek!
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
24.12.07, 10:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
na hladký diesel by to bolo veľa ale s turbom idú pracovné otáčky trocha hore.
to poznám z karosy jedna je hladká a tam sa jazdí tak 1500 - 2500ot/min (má mestký diferák) a tá druhá s turbom od 2500 - 3500ot/min (ale tá ma diaľkový diferák)...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.12.07, 11:34 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
michale ty už máš vánoční náladičku a nedáváš pozor sic je to 1,9 ale jde o benzíňák.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
24.12.07, 11:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Radic píše: michale ty už máš vánoční náladičku a nedáváš pozor sic je to 1,9 ale jde o benzíňák.
jj, máš pravdu a tá nálada bude asi z práce...
zrejme je to tak navrhnutý motor, sú vysokootáčkové, tam sa výkon a moment naháňa otáčkami a nízkootáčkové, tam sa výkon a moment naháňa objemom čomu by nasvedčovala tá 1.9...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.12.07, 11:45 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
teda to je ale topic...jinak zdravím po chvikce odstávky Osobně myslím, že by no němělo být v nepořádku, však výrobce ví co dělá, (naše) mazda má otáčky taky tak nějak, však je to rejže, chce točit, vždycky záleží na tom, jak má motor položenou křivku točivýho momentu, podle toho má udělanou převodovku...když má maximum ve 3000, je jasný, že to nebude točit už ve 100, protože víc bys z něj nedostal, pokud ale točí do 6000 a maximum má v 5000 tak bys na pětku v kilu při 2000 ot už asi moc nezrychlil...však je to vše pěkně popsané tady... http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=436...a počet zubů na zotrváku? ...no nic...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
24.12.07, 11:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|