Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 13:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Netočí to moc? 
Autor Zpráva
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek Netočí to moc?
Zdravim! Motor 1.9 TRi (benzín, čtyřbod - tuším, s přímým vstřikem), auto Citroen BX, hmotnost cca 790 kg. Při 100 km/h to točí 3000 na pětku. Nemělo by to točit míň? Motor jinak lítá, jako drak. Je po GO a z rozjedu: 1 - hrabačka, 2 - hrabačka, 3 - hrabačka, 4 - už se chytne a 5 raketa. Jen to točení se mi nezdá...

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


23.12.07, 23:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Netočí to moc?
Serifus píše:
Zdravim! Motor 1.9 TRi (benzín, čtyřbod - tuším, s přímým vstřikem), auto Citroen BX, hmotnost cca 790 kg. Při 100 km/h to točí 3000 na pětku. Nemělo by to točit míň? Motor jinak lítá, jako drak. Je po GO a z rozjedu: 1 - hrabačka, 2 - hrabačka, 3 - hrabačka, 4 - už se chytne a 5 raketa. Jen to točení se mi nezdá...

taku blbu otazku od technicky vzdelaneho cloveka som este nepocul :D
nijako nezmenis pomer rychlosti a otacok, pokial nezmenis pomer v prevodovke alebo na zotvrvaku
to nezalezi od techickeho stavu, proste napr. 150 na 4ku je vzdy len a len 4000 ot atd....

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


24.12.07, 00:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Netočí to moc?
deekay píše:
Serifus píše:
Zdravim! Motor 1.9 TRi (benzín, čtyřbod - tuším, s přímým vstřikem), auto Citroen BX, hmotnost cca 790 kg. Při 100 km/h to točí 3000 na pětku. Nemělo by to točit míň? Motor jinak lítá, jako drak. Je po GO a z rozjedu: 1 - hrabačka, 2 - hrabačka, 3 - hrabačka, 4 - už se chytne a 5 raketa. Jen to točení se mi nezdá...

taku blbu otazku od technicky vzdelaneho cloveka som este nepocul :D
nijako nezmenis pomer rychlosti a otacok, pokial nezmenis pomer v prevodovke alebo na zotvrvaku
to nezalezi od techickeho stavu, proste napr. 150 na 4ku je vzdy len a len 4000 ot atd....


Na to se právě ptám. Bylo to v servisu a mám pocit, že se v tom vrtali nějak moc...

EDIT: Jo a co je "zotvrvak"??

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


24.12.07, 00:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
zotvrvak = setrvačník ...snad :D

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


24.12.07, 00:42
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ups, zotrvák , zotrvačník, presnejsie ak zmenili pocet zubov na nom :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


24.12.07, 00:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Dyť to by mělo vliv jen na otáčky při startování, na nic jinýho tyhle zuby nejsou :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


24.12.07, 01:25
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Nepér píše:
Dyť to by mělo vliv jen na otáčky při startování, na nic jinýho tyhle zuby nejsou :D

a staly prevod je kde? cez ake zuby?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


24.12.07, 01:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 250
Příspěvek 
aaaajjjaajjjaaajjjj............... :? Tam stálej převod nehledej......... :cry: :( :? ten je o kousek vedle..... z druhý strany skříně spojky ( dyš se bavíme o tom citráku) :idea: Poloosy máš ve svý podstatě zastrčrný ve stalym řevodu..... :idea: ( já víííímmm........ :oops: Ještě přez klícku dyferáku..... :oops: )


24.12.07, 02:47
Profil

Příspěvky: 250
Příspěvek 
............. jo a pár zbytečnejch koleček v kleci..... Jinak dyš se bavíme kolko to točí... tak opel corsa A 1,4 gsi točí to samé...... 3000ot/100KMvHod no a pontiac co mám tak točí na pětku 3000ot / 130KM v Hod a tím....cca 4200ot / cca 200km v hod... pak už se mu nechce ale to celkem dostačuje ( podotýkám 1,2 a 3 umí i 7000ot.... pak končí otáčkoměr.... :oops: )


24.12.07, 02:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Je to dost, ale nic nezvycajne, Spytaj sa Kristensena ako mu toci R19 :lol:
Francuzi su experti. Vsak si nebol v Parizi 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


24.12.07, 03:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
bráchoj 306ka má na 5ku ve 3000ot/min 120km/h

můj 1111. příspěvek! :lol:

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


24.12.07, 10:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
na hladký diesel by to bolo veľa ale s turbom idú pracovné otáčky trocha hore.

to poznám z karosy jedna je hladká a tam sa jazdí tak 1500 - 2500ot/min (má mestký diferák) a tá druhá s turbom od 2500 - 3500ot/min (ale tá ma diaľkový diferák)...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.12.07, 11:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
michale ty už máš vánoční náladičku a nedáváš pozor :D sic je to 1,9 ale jde o benzíňák.

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


24.12.07, 11:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Radic píše:
michale ty už máš vánoční náladičku a nedáváš pozor :D sic je to 1,9 ale jde o benzíňák.


jj, máš pravdu a tá nálada bude asi z práce... :oops:
zrejme je to tak navrhnutý motor, sú vysokootáčkové, tam sa výkon a moment naháňa otáčkami a nízkootáčkové, tam sa výkon a moment naháňa objemom čomu by nasvedčovala tá 1.9... :roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.12.07, 11:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
teda to je ale topic...jinak zdravím po chvikce odstávky :D Osobně myslím, že by no němělo být v nepořádku, však výrobce ví co dělá, (naše) mazda má otáčky taky tak nějak, však je to rejže, chce točit, vždycky záleží na tom, jak má motor položenou křivku točivýho momentu, podle toho má udělanou převodovku...když má maximum ve 3000, je jasný, že to nebude točit už ve 100, protože víc bys z něj nedostal, pokud ale točí do 6000 a maximum má v 5000 tak bys na pětku v kilu při 2000 ot už asi moc nezrychlil...však je to vše pěkně popsané tady...http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=436...a počet zubů na zotrváku? :shock: :?: ...no nic... :wink: :lol:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


24.12.07, 11:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz