Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 17:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 olejove vicko - vylitava pod tlakem 
Autor Zpráva

Příspěvky: 26
Příspěvek olejove vicko - vylitava pod tlakem
mam favo na lpg rv. 89 a pri nastartovani mi vyleti vicko oleje z motoru fakt brutalne (az na strechu garaze kdyz jsem stal pred ni) ... mam v prdeli krouzky? nebo co s tim?
diky moc!


4.1.08, 11:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
A motor nerachoti? Zda sa mi, ze ani keby si tam kruzky nemal vobec, tak to takto nemoze tlakovat do olejovej vane. Za tymto bude nejaka vacsia kuleha. Prasknuty spalovak, totalne mrtve tesnenie pod hlavou, alebo nieco take. Ak to rachoti ako srotovnik, tak je v prdeli piestna skupina.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


4.1.08, 11:22
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: olejove vicko - vylitava pod tlakem
Ten motor je po smrti....minimálně špatné kroužky, spíš už je to přidřené


4.1.08, 11:26
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Kruhy, zmerit tlaky ve valcich :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.1.08, 11:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
este ma napadla taka sice malo pravdepodobna, ale stale realna moznost, ze su tam totalne mrtve kruhy A na niektorom valci je zlomene vahatko vyfukoveho ventilu. Neviem, ktora cast motora by take ulomene vahatko spapala a aky by to robilo hluk, ale cez mrtve kruhy by to vcelku intenzivne prerazalo do vane.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


4.1.08, 12:05
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 26
Příspěvek 
ze by byl mrvy se mi na jednu stranu nechce verit a na druhou si rikam zase asi jo ...
koupil jsem to favo na doporuceni kamose co tvrdil ze ho mel na garazi pretesneny motor atd. v dobrem stavu od znameho + teda nezda se mi ze by to delalo kraval (byl jsem nucen jezdit tyden v cliu 1,9 - a kdyz jsem sedl toho sveho fava uplne tiche! oproti tomu cliu)

na druhou stranu zase ten tlak ktery vystrelil to vicko byl fakt hodne velky ... vytahnout to vicko rukou neni zas tak uplny caj ...

nekde jsem si nasel ze to muze byt ucpanou hadickou co vede od toho olejoveho vicka tak jsem ji vytahl profoukl ale ted mi zas nejde strcit zpet :((


4.1.08, 12:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
no jediny sposob, ako to zistit je najprv motor zvonka poriadne obhliadnut, ci nie je niekde nieco zaseknute. Skus zlozit viko ventilov, ci su ventily v poriadku, Ak ti vystrelilo vicko, je hadica oleja skoro urcite upchana. Pretlak by nou bol odvedeny do sania. Ak nenajdes nic divne tam, bude musiet ist dole hlava. Ono si to nevystreluje to vicko len tak zo srandy.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


4.1.08, 15:01
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jejda, vy byste hned rozebrali celý motor a možná zbytečně.

Spíš než špatnému motoru bych to přisuzoval špatnému LPG, že ti jde do motoru moc plynu, to znamená zaseknutý plynový ventil (pořád otevřený) pokud startuješ na benzín, nebo bordel v reduktoru pokud startuješ na plyn, nebo zaseknutý (stále otevřený) ventil sytiče, nebo to prostě moc sytíš (pokud teda nemáš automatiku). Mě se jednou v začátcích povedlo při startování motor přesytit, divně to buchlo, a vylítla mi měrka oleje a těsnění pod víkem ventilů.

Popiš to trochu víc - na co startuješ, zda máš automatický sytič nebo manuální, jak postupuješ při startu.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.1.08, 15:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 26
Příspěvek 
mam to na lpg rv. 89 sytic jako takovy je dle me automaticky ale pokud mas namysli to obohacovani lpg pri startu tak startuju takto: otocim klickem zaroven jiz drzim ten čudlík na prisun lpg tak startuju cca 5-10s potom pustim ten čudlík a stale mam otočeny kliček - a pak to chytne ...


4.1.08, 16:25
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Co se děje když je motor nastartován a víčko je pryč? Fučí to moc? Běží motor pravidelně?

A jak to startuje na benzín? Taky víčko vyskakuje?

Sice s LPG nemám zkušenosti, ale nemá se ten čudlík zmáčknout a hned pustit?


4.1.08, 16:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 26
Příspěvek 
to ja taky netusim na benal nestartuju od te doby co jsem to koupil ... a fuci to tam fakt kurevsky! kdyz to vicko vyleti normalne motor bezi ale bez vicka nejde nastartovat (jeden pokus a zustal jsem stat pred praci - domu me odtahli) a nezda se mi ze bo to nejak extra chrastelo v motoru ...


4.1.08, 16:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
dubaduba píše:
mam to na lpg rv. 89 sytic jako takovy je dle me automaticky ale pokud mas namysli to obohacovani lpg pri startu tak startuju takto: otocim klickem zaroven jiz drzim ten čudlík na prisun lpg tak startuju cca 5-10s potom pustim ten čudlík a stale mam otočeny kliček - a pak to chytne ...


5 - 10s :?: to je strašne veľa, stačí tak 2sek... ide o to aby sa LPG dostal s reduktora ku karbu, ak to tlačí viac ako je treba tak to tlačí do motora ku kľukovke alebo cez filter von...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.1.08, 17:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
dubaduba píše:
to ja taky netusim na benal nestartuju od te doby co jsem to koupil ... a fuci to tam fakt kurevsky! kdyz to vicko vyleti normalne motor bezi ale bez vicka nejde nastartovat (jeden pokus a zustal jsem stat pred praci - domu me odtahli) a nezda se mi ze bo to nejak extra chrastelo v motoru ...


ak to s tadiaľ fúka veľmi, tak sú v háji krúžky, myslím že ťa rozborka motora neminie...

keď dáš dole viečko na LPG nenaštartuješ, to je normálne, vtedy nasáva čistý vzduch cez odvetranie kľukovej skrine, ak už beží tak to nejako udrží, ale voľnobeh by sa mal bez viečka zmeniť.... či už na otáčkach, alebo pravidelnosti chodu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.1.08, 17:06
Profil

Příspěvky: 26
Příspěvek 
kurec tak co s tim? nemuzu tam nacpat zpet tu hadicku co jsem chtel profouknout ...
takze kdyz bych to startnul mel by ten ficak toho tlaku prestat az by se rozptylil nebo spotreboval ten plyn co tam nazenu pred startem? ...


4.1.08, 17:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
dubaduba píše:
kurec tak co s tim? nemuzu tam nacpat zpet tu hadicku co jsem chtel profouknout ...
takze kdyz bych to startnul mel by ten ficak toho tlaku prestat az by se rozptylil nebo spotreboval ten plyn co tam nazenu pred startem? ...


tá hadica by nemal byť problém, neviem ako sa ti to tam nedarí dať nazad...

tam máš automat obohacovač pted štartom? ak áno jednoducho zapni zapaľovanie začne to fučať a po 2 sek začni štartovať, nečakaj kým to prestane...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.1.08, 18:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz