olejove vicko - vylitava pod tlakem
Autor |
Zpráva |
dubaduba
Příspěvky: 26
|
olejove vicko - vylitava pod tlakem
mam favo na lpg rv. 89 a pri nastartovani mi vyleti vicko oleje z motoru fakt brutalne (az na strechu garaze kdyz jsem stal pred ni) ... mam v prdeli krouzky? nebo co s tim?
diky moc!
|
4.1.08, 11:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
A motor nerachoti? Zda sa mi, ze ani keby si tam kruzky nemal vobec, tak to takto nemoze tlakovat do olejovej vane. Za tymto bude nejaka vacsia kuleha. Prasknuty spalovak, totalne mrtve tesnenie pod hlavou, alebo nieco take. Ak to rachoti ako srotovnik, tak je v prdeli piestna skupina.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
4.1.08, 11:22 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: olejove vicko - vylitava pod tlakem
Ten motor je po smrti....minimálně špatné kroužky, spíš už je to přidřené
|
4.1.08, 11:26 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Kruhy, zmerit tlaky ve valcich
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.1.08, 11:26 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
este ma napadla taka sice malo pravdepodobna, ale stale realna moznost, ze su tam totalne mrtve kruhy A na niektorom valci je zlomene vahatko vyfukoveho ventilu. Neviem, ktora cast motora by take ulomene vahatko spapala a aky by to robilo hluk, ale cez mrtve kruhy by to vcelku intenzivne prerazalo do vane.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
4.1.08, 12:05 |
|
|
dubaduba
Příspěvky: 26
|
ze by byl mrvy se mi na jednu stranu nechce verit a na druhou si rikam zase asi jo ...
koupil jsem to favo na doporuceni kamose co tvrdil ze ho mel na garazi pretesneny motor atd. v dobrem stavu od znameho + teda nezda se mi ze by to delalo kraval (byl jsem nucen jezdit tyden v cliu 1,9 - a kdyz jsem sedl toho sveho fava uplne tiche! oproti tomu cliu)
na druhou stranu zase ten tlak ktery vystrelil to vicko byl fakt hodne velky ... vytahnout to vicko rukou neni zas tak uplny caj ...
nekde jsem si nasel ze to muze byt ucpanou hadickou co vede od toho olejoveho vicka tak jsem ji vytahl profoukl ale ted mi zas nejde strcit zpet (
|
4.1.08, 12:10 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
no jediny sposob, ako to zistit je najprv motor zvonka poriadne obhliadnut, ci nie je niekde nieco zaseknute. Skus zlozit viko ventilov, ci su ventily v poriadku, Ak ti vystrelilo vicko, je hadica oleja skoro urcite upchana. Pretlak by nou bol odvedeny do sania. Ak nenajdes nic divne tam, bude musiet ist dole hlava. Ono si to nevystreluje to vicko len tak zo srandy.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
4.1.08, 15:01 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jejda, vy byste hned rozebrali celý motor a možná zbytečně.
Spíš než špatnému motoru bych to přisuzoval špatnému LPG, že ti jde do motoru moc plynu, to znamená zaseknutý plynový ventil (pořád otevřený) pokud startuješ na benzín, nebo bordel v reduktoru pokud startuješ na plyn, nebo zaseknutý (stále otevřený) ventil sytiče, nebo to prostě moc sytíš (pokud teda nemáš automatiku). Mě se jednou v začátcích povedlo při startování motor přesytit, divně to buchlo, a vylítla mi měrka oleje a těsnění pod víkem ventilů.
Popiš to trochu víc - na co startuješ, zda máš automatický sytič nebo manuální, jak postupuješ při startu.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
4.1.08, 15:03 |
|
|
dubaduba
Příspěvky: 26
|
mam to na lpg rv. 89 sytic jako takovy je dle me automaticky ale pokud mas namysli to obohacovani lpg pri startu tak startuju takto: otocim klickem zaroven jiz drzim ten čudlík na prisun lpg tak startuju cca 5-10s potom pustim ten čudlík a stale mam otočeny kliček - a pak to chytne ...
|
4.1.08, 16:25 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Co se děje když je motor nastartován a víčko je pryč? Fučí to moc? Běží motor pravidelně?
A jak to startuje na benzín? Taky víčko vyskakuje?
Sice s LPG nemám zkušenosti, ale nemá se ten čudlík zmáčknout a hned pustit?
|
4.1.08, 16:39 |
|
|
dubaduba
Příspěvky: 26
|
to ja taky netusim na benal nestartuju od te doby co jsem to koupil ... a fuci to tam fakt kurevsky! kdyz to vicko vyleti normalne motor bezi ale bez vicka nejde nastartovat (jeden pokus a zustal jsem stat pred praci - domu me odtahli) a nezda se mi ze bo to nejak extra chrastelo v motoru ...
|
4.1.08, 16:51 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
dubaduba píše: mam to na lpg rv. 89 sytic jako takovy je dle me automaticky ale pokud mas namysli to obohacovani lpg pri startu tak startuju takto: otocim klickem zaroven jiz drzim ten čudlík na prisun lpg tak startuju cca 5-10s potom pustim ten čudlík a stale mam otočeny kliček - a pak to chytne ...
5 - 10s to je strašne veľa, stačí tak 2sek... ide o to aby sa LPG dostal s reduktora ku karbu, ak to tlačí viac ako je treba tak to tlačí do motora ku kľukovke alebo cez filter von...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.1.08, 17:02 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
dubaduba píše: to ja taky netusim na benal nestartuju od te doby co jsem to koupil ... a fuci to tam fakt kurevsky! kdyz to vicko vyleti normalne motor bezi ale bez vicka nejde nastartovat (jeden pokus a zustal jsem stat pred praci - domu me odtahli) a nezda se mi ze bo to nejak extra chrastelo v motoru ...
ak to s tadiaľ fúka veľmi, tak sú v háji krúžky, myslím že ťa rozborka motora neminie...
keď dáš dole viečko na LPG nenaštartuješ, to je normálne, vtedy nasáva čistý vzduch cez odvetranie kľukovej skrine, ak už beží tak to nejako udrží, ale voľnobeh by sa mal bez viečka zmeniť.... či už na otáčkach, alebo pravidelnosti chodu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.1.08, 17:06 |
|
|
dubaduba
Příspěvky: 26
|
kurec tak co s tim? nemuzu tam nacpat zpet tu hadicku co jsem chtel profouknout ...
takze kdyz bych to startnul mel by ten ficak toho tlaku prestat az by se rozptylil nebo spotreboval ten plyn co tam nazenu pred startem? ...
|
4.1.08, 17:18 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
dubaduba píše: kurec tak co s tim? nemuzu tam nacpat zpet tu hadicku co jsem chtel profouknout ... takze kdyz bych to startnul mel by ten ficak toho tlaku prestat az by se rozptylil nebo spotreboval ten plyn co tam nazenu pred startem? ...
tá hadica by nemal byť problém, neviem ako sa ti to tam nedarí dať nazad...
tam máš automat obohacovač pted štartom? ak áno jednoducho zapni zapaľovanie začne to fučať a po 2 sek začni štartovať, nečakaj kým to prestane...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.1.08, 18:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|