Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 16:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 olejove vicko - vylitava pod tlakem 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
dubaduba píše:
mam to na lpg rv. 89 sytic jako takovy je dle me automaticky ale pokud mas namysli to obohacovani lpg pri startu tak startuju takto: otocim klickem zaroven jiz drzim ten čudlík na prisun lpg tak startuju cca 5-10s potom pustim ten čudlík a stale mam otočeny kliček - a pak to chytne ...


No jo, tak to naprosto uchlastáš, dostane se plyn do prostoru motoru a pak to buchne a vyletí víčko. Startuj tak, že začneš startovat a k tomu přicvrkávej sytiče, až to začne chytat, tak zkus přestat, pokud by to mělo tendenci chcípnout, tak zase přidej. V každém případě nesmíš sytit 10s, to je moc. Musíš si vyzkoušet, co je pro tvůj motor ideální.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.1.08, 19:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 26
Příspěvek 
michalkatka píše:
dubaduba píše:
kurec tak co s tim? nemuzu tam nacpat zpet tu hadicku co jsem chtel profouknout ...
takze kdyz bych to startnul mel by ten ficak toho tlaku prestat az by se rozptylil nebo spotreboval ten plyn co tam nazenu pred startem? ...


tá hadica by nemal byť problém, neviem ako sa ti to tam nedarí dať nazad...

tam máš automat obohacovač pted štartom? ak áno jednoducho zapni zapaľovanie začne to fučať a po 2 sek začni štartovať, nečakaj kým to prestane...



ted jsem ti nerozumel? sytic je na aute automaticky ale to co vhani plyn do motoru to mam na tom cudliku - kde je i prepinani mezi plynem a benzinem....


4.1.08, 21:21
Profil

Příspěvky: 26
Příspěvek 
Martin píše:
dubaduba píše:
mam to na lpg rv. 89 sytic jako takovy je dle me automaticky ale pokud mas namysli to obohacovani lpg pri startu tak startuju takto: otocim klickem zaroven jiz drzim ten čudlík na prisun lpg tak startuju cca 5-10s potom pustim ten čudlík a stale mam otočeny kliček - a pak to chytne ...


No jo, tak to naprosto uchlastáš, dostane se plyn do prostoru motoru a pak to buchne a vyletí víčko. Startuj tak, že začneš startovat a k tomu přicvrkávej sytiče, až to začne chytat, tak zkus přestat, pokud by to mělo tendenci chcípnout, tak zase přidej. V každém případě nesmíš sytit 10s, to je moc. Musíš si vyzkoušet, co je pro tvůj motor ideální.



to presne jsem se celou dobu snazil vychytat ... ale jedine co zabiralo je drzet to cca 5s a pak to pustit a chyti to po cca dalsich 5s


4.1.08, 21:23
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
vem kus hadru dej ho přes okraj hrdla na nalévání oleje a víčko tam naper a žij v klidu miloš


4.1.08, 21:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
dubaduba píše:
ted jsem ti nerozumel? sytic je na aute automaticky ale to co vhani plyn do motoru to mam na tom cudliku - kde je i prepinani mezi plynem a benzinem....


sytič na fave je automat, ale na LPG funguje iba zvýšenie voľnobežných otáčok, vzduchová prívera je skôr prekážkou...
na LPG ak máš iba jeden prepínač LPG/benzín tak máš automat - obohacovanie pred štartom, tvorí to nejaká elektronika ktorá po zapnutí zapaľovania pomocou elektromagnetu potlačí hlavnú membránu splyňovača a tým začne tlačiť plynný LPG do sania nejaký konštantný čas...
ak máš vedľa prepínača LPG/benzín ešte jedno tlačítko (obvykle červené) to je manuálny obohacovač, vtedy si pred štartom "fúkneš" do sania LPG koľko potrebuješ - koľko, na to treba prísť skúsenosťami...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.1.08, 21:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Někdy to opravdu je potřeba držet dlouho, na služební škodovce 105 jsem to musel držet tak 10-15s jinak nechytla (zkoušel jsem to i mačkat v určitých intervalech) pomohlo akorát zmáčknout to a držet 7s, potom začít startovat, za dalších 5-7s pustit a pár sekund na to motor naběhl (celý proces startování na LPG trval asi 20s)


4.1.08, 21:35
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
cyz píše:
celý proces startování na LPG trval asi 20s


Zlaty benzin popripade nafta :roll: Kdyzby te honil nekdo tak ses v loji.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.1.08, 21:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
cyz píše:
Někdy to opravdu je potřeba držet dlouho, na služební škodovce 105 jsem to musel držet tak 10-15s jinak nechytla (zkoušel jsem to i mačkat v určitých intervalech) pomohlo akorát zmáčknout to a držet 7s, potom začít startovat, za dalších 5-7s pustit a pár sekund na to motor naběhl (celý proces startování na LPG trval asi 20s)


:shock:

ja keď to zmačknem viac ako 2 sek tak ho prechlastám, a myslím že fava budú na tom podobne... iný typ sitiča... Favo má vzduchovú príveru a všetky 742ky majú prídavný karburátor, alebo ako sa to volá....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.1.08, 21:38
Profil

Příspěvky: 26
Příspěvek 
michalkatka píše:
cyz píše:
Někdy to opravdu je potřeba držet dlouho, na služební škodovce 105 jsem to musel držet tak 10-15s jinak nechytla (zkoušel jsem to i mačkat v určitých intervalech) pomohlo akorát zmáčknout to a držet 7s, potom začít startovat, za dalších 5-7s pustit a pár sekund na to motor naběhl (celý proces startování na LPG trval asi 20s)


:shock:

ja keď to zmačknem viac ako 2 sek tak ho prechlastám, a myslím že fava budú na tom podobne... iný typ sitiča... Favo má vzduchovú príveru a všetky 742ky majú prídavný karburátor, alebo ako sa to volá....


jak rika CYZ ten proces startovani je fakt dlouhy u me ... teda vzdy byl aby to chytlo a uz v minulosti cca mesic zpet mozna dva to vystrelilo to vicko ale ted je to fakt extrem ... zitra rano to teda zkusim kratce ... doufam ze to vicko zustane na miste ... jinak mam ten rucni obohacovas - 2 tlacitka vedle sebe


4.1.08, 21:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
dubaduba píše:
jak rika CYZ ten proces startovani je fakt dlouhy u me ... teda vzdy byl aby to chytlo a uz v minulosti cca mesic zpet mozna dva to vystrelilo to vicko ale ted je to fakt extrem ... zitra rano to teda zkusim kratce ... doufam ze to vicko zustane na miste ... jinak mam ten rucni obohacovas - 2 tlacitka vedle sebe


tak to skús tak 2-3 sek, a uvidíš... daj vedieť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.1.08, 22:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Fávo na LPG jsem nikdy neměl, ale zkus co to udělá když zmáčkneš obohacovač, po 2s sešlápni plyn a začni startovat a hned na to ten obohacovač pusť.

Edit: Matthes: Kdyby mě někdo honil tak bych byl v loji tak jako tak, ta škodovka nejela víc než 60-70, výjimečně 80 :D


4.1.08, 22:16
Profil ICQ

Příspěvky: 26
Příspěvek 
Edit: Matthes: Kdyby mě někdo honil tak bych byl v loji tak jako tak, ta škodovka nejela víc než 60-70, výjimečně 80 :D[/quote]

na to aby ses s nekym honil si kup motorku jako ja ;) favo je premistovani v zime a veci ...


4.1.08, 22:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
dubaduba píše:
na to aby ses s nekym honil si kup motorku jako ja ;) favo je premistovani v zime a veci ...


Neboj, už se na tom pracuje, ale asi to bude jenom Jawa 350, od 17 jsem na mašině neseděl a na silnější bych se zabil.


4.1.08, 22:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
dubaduba píše:
ted jsem ti nerozumel? sytic je na aute automaticky ale to co vhani plyn do motoru to mam na tom cudliku - kde je i prepinani mezi plynem a benzinem....


Ano, ale já říkám sytič právě tomu tlačítku vedle přepínače LPG-benzin, možná se špatně vyjadřuji, ale už je to snad jasné.

A startuješ s plně sešlápnutým pedálem, nebo bez? Já při startování na plyn musím vždy mít nohu úplně na podlaze a kdybych sytil déle jak 4s, tak už to mám uchlastané. Také záleží na stáří membrán v reduktoru, pokud jsou starší, ventilek dostatečně netěsní a je třeba sytit daleko méně.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.1.08, 22:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
cyz píše:
Kdyby mě někdo honil tak bych byl v loji tak jako tak, ta škodovka nejela víc než 60-70, výjimečně 80 :D


Aha, to jo no tyranosaurus dokaze bezet az 90kmph.

Obrázek

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.1.08, 22:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz