Autor |
Zpráva |
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
slovacek.milos píše: spartra píše: tím jsi myslel, silnější středovou elektrodu jinač mě vydrželi 3t.km pak to šlo na 3 válce, ale určo na lpg, to bylo o něco lepší ne tu krajní elektrodu, dobrá je na champion ty se nepohnou, nejhorší je žigulík s vlekem v létě za 200 km jízdy z 0.5 na 0.8 mm a začal škubat tam musí být fakt tlustá, ani ty brisk LPG nefungujou, pokud je víc zatížíš tak roste odtrh miloš
právě jsem se ptal, mě se upálila ta střední elektroda, viz foto 2 svíčka zleva, jinač odtrhy myslím byli ok,
championky jsem tam měl dvobodový, taky žádnej zázrak. taky je tam rozdíl v ceně obyč brisk vs champion 25 : 60kč
zátěž jedině, tam byla vyšší komprese, jelo jako drak, obyč 15 brisky drželi bez problémů
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
30.1.07, 16:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kôli teplote horenia LPG ( je vyžšia ako u benzínu ) a vysokého kompresnému pomeru ti tie sviečky odchádzajú skôr.
ja na jedny sviečky s LPG najazdím 10.000 km a ešte by aj vydržali, to mám štandart favo 135 pomer 8,5 : 1 a bez problémov.
pri takom kompresnom pomere ( nad 12:1 ) hrozia už samozápaly a prepálenie piestov alebo krúžkov, obzvlášť pri jazde na LPG.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.1.07, 19:38 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
michalkatka píše: kôli teplote horenia LPG ( je vyžšia ako u benzínu ) a vysokého kompresnému pomeru ti tie sviečky odchádzajú skôr. ja na jedny sviečky s LPG najazdím 10.000 km a ešte by aj vydržali, to mám štandart favo 135 pomer 8,5 : 1 a bez problémov.
pri takom kompresnom pomere ( nad 12:1 ) hrozia už samozápaly a prepálenie piestov alebo krúžkov, obzvlášť pri jazde na LPG.
zas přes 12 to nebylo, samozápaly taky žádný, k ostatnímu, původní motor, akorát se měnili kroužky s tím jezdil bez problémů 50t.km, i ks víčkám tam drželi taky dobře, pak se auto prodalo a hlava zůstala
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
1.2.07, 12:42 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jo už tu středovou vidím, já ti jen řeknu že ty silverky nic moc, neberu to, champion platinum, zatím žádný problém miloš
|
1.2.07, 21:15 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
No jak to tady čtu....tak teda:
Mám LPG už od 1995, auto nebylo nikdy na kontrole. Když jsem letos nechal vyměnit nádrž, plešatý pán mi řekl, že je to seřízené a v pořádku. Nechápu, jak k tomu došel, protože v nové nádrži samozřejmě žádný plyn nebyl a nemohl to vyzkoušet.
Ale teď hlavní problém. Na plyn mi nestartuje ani nejede do té doby, než se zahřeje motor....odpozoroval jsem to tak, že až když se otevře voda do chladiče (ručička teploměru zůstane ve vodorovné poloze) můžu si přepnout plyn...pak to chvíli ještě škube, ale když párkrát prošlápnu plyn, jede to jako zamlada Může mi někdo poradit co s tím? Jaksi se mi to nechce dávat do servisu Typ: Lovato.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.1.08, 20:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
gokralik píše: No jak to tady čtu....tak teda: Mám LPG už od 1995, auto nebylo nikdy na kontrole. Když jsem letos nechal vyměnit nádrž, plešatý pán mi řekl, že je to seřízené a v pořádku. Nechápu, jak k tomu došel, protože v nové nádrži samozřejmě žádný plyn nebyl a nemohl to vyzkoušet. Ale teď hlavní problém. Na plyn mi nestartuje ani nejede do té doby, než se zahřeje motor....odpozoroval jsem to tak, že až když se otevře voda do chladiče (ručička teploměru zůstane ve vodorovné poloze) můžu si přepnout plyn...pak to chvíli ještě škube, ale když párkrát prošlápnu plyn, jede to jako zamlada Může mi někdo poradit co s tím? Jaksi se mi to nechce dávat do servisu Typ: Lovato.
filter LPG si menil kedy?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.1.08, 20:15 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
michalkatka píše: gokralik píše: No jak to tady čtu....tak teda: Mám LPG už od 1995, auto nebylo nikdy na kontrole. Když jsem letos nechal vyměnit nádrž, plešatý pán mi řekl, že je to seřízené a v pořádku. Nechápu, jak k tomu došel, protože v nové nádrži samozřejmě žádný plyn nebyl a nemohl to vyzkoušet. Ale teď hlavní problém. Na plyn mi nestartuje ani nejede do té doby, než se zahřeje motor....odpozoroval jsem to tak, že až když se otevře voda do chladiče (ručička teploměru zůstane ve vodorovné poloze) můžu si přepnout plyn...pak to chvíli ještě škube, ale když párkrát prošlápnu plyn, jede to jako zamlada Může mi někdo poradit co s tím? Jaksi se mi to nechce dávat do servisu Typ: Lovato. filter LPG si menil kedy?
Eh...no filtr byl nedávno vyčištěn, ale v něm závada prý nebude....to auto kdysi jezdilo normálně...studené starty na plyn v pohodě....pak to na studené starty začalo cukat a nemělo výkon...a tak postupně to vzrostlo, že teď mi to jede až když je motor úplně zahřátý.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.1.08, 20:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
buď budeš mať už staré ztuhnuté membrány (tie boli menené kedy?) alebo ten filter nie je vyčistený poriadne, najlepšie je dať nový, stojí nejakých 60skk, keď mi robili revíziu tak s tým menili aj filter a zo starého vyklepkával bordel asi 2min vkuse a stále to z neho padalo, a bola to taká kôpka čierneho krištalického prachu že som sa divil ako sa to tam vôbec mohlo zmestiť... a to som mal na LPG najazdených cca 50tis...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.1.08, 20:31 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
michalkatka píše: buď budeš mať už staré ztuhnuté membrány (tie boli menené kedy?) alebo ten filter nie je vyčistený poriadne, najlepšie je dať nový, stojí nejakých 60skk, keď mi robili revíziu tak s tým menili aj filter a zo starého vyklepkával bordel asi 2min vkuse a stále to z neho padalo, a bola to taká kôpka čierneho krištalického prachu že som sa divil ako sa to tam vôbec mohlo zmestiť... a to som mal na LPG najazdených cca 50tis...
Taky jsem si myslel že to jsou ty membrány...ty snad nebyly měněné nikdy. Ale radši jsem se tady chtěl poradit. Mě právě naštvali tam v tom servise, když mi řekli že to je seřízené a že je to v pořádku. A přitom na to ani nesáhli.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.1.08, 20:37 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tak životnosť membrán je tak tých 50tis, alebo 3 max 4 roky.... a vymeň preventívne aj ten filter...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.1.08, 20:41 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
michalkatka píše: tak životnosť membrán je tak tých 50tis, alebo 3 max 4 roky.... a vymeň preventívne aj ten filter...
OK, uvidím co se s tím dá dělat....ďakujem.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.1.08, 20:57 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
slovacek.milos píše: jo už tu středovou vidím, já ti jen řeknu že ty silverky nic moc, neberu to, champion platinum, zatím žádný problém miloš
Jaký by jste doporučil kompresní poměr na motoru favorit 135, když se jeudí na LPG?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
6.1.08, 14:57 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
florisimo píše: slovacek.milos píše: jo už tu středovou vidím, já ti jen řeknu že ty silverky nic moc, neberu to, champion platinum, zatím žádný problém miloš Jaký by jste doporučil kompresní poměr na motoru favorit 135, když se jeudí na LPG?
LPG má oktánové číslo cca 110, takže kompresný pomer pre najúčinnejšie zúžitkovanie paliva je cca 10:1, pri 135ke je pomer 8,5:1...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.1.08, 15:17 |
|
|
Waclav
Příspěvky: 567 Bydliště: Praha 8
|
Zdarec mám pár otázek
Dneska sem se koukal do techničáku a zjistil sem že už mám 5 měsíců prošlou revizi LPG
Co mi tam asi řeknou? A nevíte kolik si za revizi učtujou?
díky
_________________ Škoda Felicia 1.3 LXi LPG, 50KW, 1995
|
6.1.08, 15:59 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Waclav píše: Zdarec mám pár otázek Dneska sem se koukal do techničáku a zjistil sem že už mám 5 měsíců prošlou revizi LPG Co mi tam asi řeknou? A nevíte kolik si za revizi učtujou? díky
revizi, alebo platnosť bomby? ak revíziu tak nič, urobia ti novú, ak platnosť, tak novú nedostaneš pokiaľ nevymeníš bombu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.1.08, 16:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|