Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 17:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Klepání motoru. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 126
Příspěvek 
to vyjde na moc peněz....no abych to nedělal zbytečně, ale myslim že to je vodítkama...motor má tlaky 12,12,11,12
a sedla jsou udělané tak nevím...


9.1.08, 19:02
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 126
Příspěvek 
no dnes večer se do toho asi pustím, ještě mě napadá, když jsem dělal rozvody, jestli jsem to nedal o zub, třeba že by se potkavali pisty s ventily a proto by to tak i čoudilo...a hlavně ten klepot ještě jsem to poslouchal je to v horní části motoru.


3.2.08, 16:35
Profil ICQ

Příspěvky: 126
Příspěvek 
už si nevím fakt rady...hlavně mě štve ten dým, když jsem u motoru a přidám tak slyším syčení, jestli to nepodsává faleš třeba...ale ten dým


4.2.08, 16:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Kdyz to huli z vyfuku - zere to olej?? Co treba gufirka ventilu?? Nejsem si jist, ale tenhle motor by se snad nemel potkat (pisty s ventilama)

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


5.2.08, 00:08
Profil

Příspěvky: 126
Příspěvek 
gufera na ventilech to nemá.ale rozvody jsem kontroloval, je to v pořádku.tak už mě nic nenapadá co to tam mlátí safra.


5.2.08, 20:06
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
A zkoušíš měnit různá těsnění nebo jen jezdíš a říkáš že to kouří ?

Vyměn těsnění pod karbem, vzducháč, svíčky...neproděláš...pokud chceš investovat...taky nemusíš dělat nic no :|

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


5.2.08, 20:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 126
Příspěvek 
to všechno je vyměněno.zítra repasnu karbec.myslíš že to tak muže hulit kvulli karbu?


5.2.08, 20:25
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Mira007 píše:
to všechno je vyměněno.zítra repasnu karbec.myslíš že to tak muže hulit kvulli karbu?


Velká možnost...tak sem rád že máš zájem...pak se ozvy... :wink:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


5.2.08, 20:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
taky ti může klepat píst v HU jak je volný tak v HU klepne o vložku miloš


5.2.08, 20:44
Profil

Příspěvky: 126
Příspěvek 
to by mohlo být tím...akorat nerozumim jak klepne o vložku jestli ne třeba o hlavu...


5.2.08, 23:28
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Mira007 píše:
to by mohlo být tím...akorat nerozumim jak klepne o vložku jestli ne třeba o hlavu...


Hlavy by se píst neměl dotknout, pokud si pamatuju, v HU je zarovnaný s blokem, takže je tam minimálně 1,5mm (odhadem) rezerva díky těsnění. Při takové vůli na klikovce nebo ojničním čepu by motor asi byl KO.

O vložku by mohl klepnout bokem, tj. že by se v HU pootočil v ose ojničního čepu a klepl spodkem o stěnu válce. Ale taky si nedovedu představit, že by tam byla tak velká vůle.

Dělá to na neutrálu nebo i v tahu? Nemáš možnost ten zvuk nahrát a hodit na web? Možná by to někdo podle zvuku poznal.

Ještě mě napadlo, možná jsi to už zkoušel, zkontrolovat předstih a případně zkusit odpojit přípojku podtlaku k rozdělovači, zda tam nedělá předstih nějakou neplechu.


6.2.08, 06:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 126
Příspěvek 
předstih jsem zkoušel, zkusím to nahrát...


6.2.08, 10:37
Profil ICQ

Příspěvky: 126
Příspěvek 
že by taky pistni čepy???


6.2.08, 23:21
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Mira007 píše:
že by taky pistni čepy???


pořád to ber podle oleje když to klepe na volnoběh a přidáš musí se měnit ten klepec, protože to místo zatlakuješ olejem, píst nezatlakuješ tam se ti klepec ztratí ve až vysokých otáčkách ten píst zhednoduše řečeno taháš jakoby doleva du HU a pak zas doprava do DU a pokud má v HU vůli klepne o vložku miloš


6.2.08, 23:29
Profil

Příspěvky: 126
Příspěvek 
už jsem na to přišel ale nevim proč mě to nenapadlo, byvaly majitel udělal vršek tak jsem si myslel že to je v cajku ale opak je pravdou klikovka v ...když chytnu ojnici zespodu a taham nahoru dolu tak to mlati....je tam vule veliká...to je v šitu.když dám jen šálky tak si asi nepomužu...přebrus kliky je drahý, mam možnost levně koupit motor z favorita.kamarad říkal že tady je technická oukej, ani se na motor nedívá jen šteluje karbec na emisích.výmaz čísla motoru tam neni provedeny ale co nevidět až to pojede tak budu dělat přepis na mě takže u teto přiležitosti by to šlo zrovna provest výmaz né?dík


8.2.08, 12:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz