|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
zase lpg blbina
prisel sem na to, ze kdyz mnohokrat za sebou slapnu na brzdu,tak se mi zvysi volobezne otacky na lpg az na 1500..nevidim v tom problem,ale nekdo mi to vysvetlete
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.1.08, 10:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: zase lpg blbina
kachnis píše: prisel sem na to, ze kdyz mnohokrat za sebou slapnu na brzdu,tak se mi zvysi volobezne otacky na lpg az na 1500..nevidim v tom problem,ale nekdo mi to vysvetlete
Pridavas vzduch do sani prece, co membrana v posilovaci?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
11.1.08, 10:54 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: zase lpg blbina
cerna,gumova , tim myslim, ze nemam potize se chcipanim a tak, jenom me zajimalo, co to myslel sem, ze ten vzduch se pohybuje jen tam a z5, tak proto
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.1.08, 11:10 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: zase lpg blbina
kachnis píše: prisel sem na to, ze kdyz mnohokrat za sebou slapnu na brzdu,tak se mi zvysi volobezne otacky na lpg az na 1500..nevidim v tom problem,ale nekdo mi to vysvetlete
a jak ti namontovali reduktor napodél ve směru jízdy nebo napříč rovnoběžně s nápravou a trysku minima máš navrtanou do sání nebo neodborně napojeno na hadici od brzd miloš
|
11.1.08, 14:01 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: zase lpg blbina
co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.1.08, 14:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: zase lpg blbina
kachnis píše: co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou..
trysku minima asi nemáš, ale reduktor musí být namontován podélně ve směru jízdy, jinak při brdění ti membrána odstředivou silou přídává nebo ubírá podle toho jak to máš a tobě přidává, protože podtlakovou regujaci volnoběhu tam nemáš, máš elektroniku a signál že jede motor snímá z kladívka miloš
|
11.1.08, 14:23 |
|
|
krf
Příspěvky: 126 Bydliště: Jaromer
|
Re: zase lpg blbina
slovacek.milos píše: kachnis píše: co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou.. trysku minima asi nemáš, ale reduktor musí být namontován podélně ve směru jízdy, jinak při brdění ti membrána odstředivou silou přídává nebo ubírá podle toho jak to máš a tobě přidává, protože podtlakovou regujaci volnoběhu tam nemáš, máš elektroniku a signál že jede motor snímá z kladívka miloš
Ty jsi chytrý človek, mohl bys mi prosim vysvetlit jak vubec funguje regulace mnozství LPG na velikosti podtlaku v sacim potrubi? Na starem systemu Lovato? děkuji moc, ja to nechapu
_________________ brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl
|
18.1.08, 22:42 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Re: zase lpg blbina
slovacek.milos píše: kachnis píše: co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou.. trysku minima asi nemáš, ale reduktor musí být namontován podélně ve směru jízdy, jinak při brdění ti membrána odstředivou silou přídává nebo ubírá podle toho jak to máš a tobě přidává, protože podtlakovou regujaci volnoběhu tam nemáš, máš elektroniku a signál že jede motor snímá z kladívka miloš
Proto mi studený auto do levotočivý zatáčky na lpg vynechává ?
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
19.1.08, 08:17 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Je tam membrána, která v závislosti na podtlaku otvírá a zavírá ventilek, podrobný popis zde: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
19.1.08, 09:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
martine ten odkaz je na jirkovo krematorium vžádném případě takto reduktor nemůže pracovat po připojení na nádrž by došlo k nekontrovatelnému úniku plynu při tlaku až 25 atm, a při určité shodě náhod by tvoje rodina ušetřila za truhlu a kremaci posílám fotku s popisem jak pracuje reduktor na LPG lovato s podtlakovou regulací volnoběhu, která je napojena hadičkou přes trysku minima v sacím potrubí, stvořitel tohoto průřezu je cech odborníků plynových zařízení praha, ale nikdo se tam nepodepsal , protože scela opoměl regulaci volnoběhu a popsal ji tam jako obdoba sytiče což je nesmysl, jedná se o regulaci plynu při volnoběžných otáčkách kdy na membránu druhého stupně nepůsobí žádní podtlak,protože je klapka v karburátoru zavřena, toto lze prověřit jednoduchou zkouškou a to tak že se odpojí hadička vedoucí na trysku minima a motor okamžitě chcípne, podobného omylu se odbornící dopouští kdy nařizují tlakovou zkoušku na 30 atm po dobu 10 minut a scela zapomínají že multiventil je nastaven na 25 atm, takže soustavu nejde vůbec na takový tlak natlakovat, přesto se vydávají a razítkují revizní správy a niku to nevadí miloš
|
19.1.08, 10:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
martine jirka to tam namaloval asi takto, vstupem pro kapalný LPG projde tento do redukčního ventilu a zatlačí na membránu redukčního ventilu ta se prohne a regulační páka otevře přívod na membránu provozního tlaku, tam se nahromadí tlak a membrána provozního tlaku se protrhne , protože se jedná o membránu podtlakovou a kdo jste ji měnili dáte mi zapravdu je jak papírek, LPG z nádrže pak uniká do motorového prostoru a nemá ho co zadržet, prostě tento nákres nemá nic společného s činností reduktoru na LPG miloš
|
19.1.08, 11:13 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
19.1.08, 12:22 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: zase lpg blbina
FerdikF píše: slovacek.milos píše: kachnis píše: co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou.. trysku minima asi nemáš, ale reduktor musí být namontován podélně ve směru jízdy, jinak při brdění ti membrána odstředivou silou přídává nebo ubírá podle toho jak to máš a tobě přidává, protože podtlakovou regujaci volnoběhu tam nemáš, máš elektroniku a signál že jede motor snímá z kladívka miloš Proto mi studený auto do levotočivý zatáčky na lpg vynechává ?
jo
|
19.1.08, 12:50 |
|
|
krf
Příspěvky: 126 Bydliště: Jaromer
|
dik, konecne chapu, jak to vubec funguje
_________________ brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl
|
21.1.08, 18:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|