Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Venku shnije, v garáži shnije, pod plachtou shnije, jestli ono to nebude v tom autě a né v garážování
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
8.1.08, 16:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Studená garáž s dobrou cirkulací vzduchu, a možnost si zatopit při opravách je velmi dobrá věc.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.1.08, 17:37 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
no já mám v garáži od 10°C do nuly což je taky nahovno...ale zase nejezdím každý den a všecko od sněhu otřu, zástěrky oklepu a za den je to suché a nic se neděje...jen je tam ta posraná sůl. Ale už to rapid musí ten poslední rok vydržet
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
8.1.08, 19:14 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
O kolko percent rychlejsie koroduje v teple ? Ci sa mi oplati vypinat radiator v garazi . No ja si neviem predstavit ze rano vlezem do studeneho auta Brrrrrrrrrr nemam rad zimu kompletne mokre auto uplne uschne asi za 6 hodin , za2 hodky sa da na nom pravovat .ja neviem .... vypnut nevypnut ale ked je to zadarmo neni skoda to nevyuzit
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
9.1.08, 22:10 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Jonny píše: O kolko percent rychlejsie koroduje v teple ? Ci sa mi oplati vypinat radiator v garazi . No ja si neviem predstavit ze rano vlezem do studeneho auta Brrrrrrrrrr nemam rad zimu kompletne mokre auto uplne uschne asi za 6 hodin , za2 hodky sa da na nom pravovat .ja neviem .... vypnut nevypnut ale ked je to zadarmo neni skoda to nevyuzit
O kolik rychleji ti nikdo nerekne, ale radsi budu jezdit ve studenym aute ktery nebude hnit. Na silnici naberes sul, pak se v garazi rozpusti a zacne ti to auto pozirat a to porad dokola denne, ale kdyz mas jen pristresek tak ta sul rozmrzne az na jare. Ja sem zastanec pristresku nebo garazi kde mrzne!! Kup si treba do auta takovou tu vyhrivanou podušku nebo jak se tomu nadava - hreje to za par minut a stoji to tak 300 kc
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
9.1.08, 22:43 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
DRYVER píše: Jonny píše: O kolko percent rychlejsie koroduje v teple ? Ci sa mi oplati vypinat radiator v garazi . No ja si neviem predstavit ze rano vlezem do studeneho auta Brrrrrrrrrr nemam rad zimu kompletne mokre auto uplne uschne asi za 6 hodin , za2 hodky sa da na nom pravovat .ja neviem .... vypnut nevypnut ale ked je to zadarmo neni skoda to nevyuzit O kolik rychleji ti nikdo nerekne, ale radsi budu jezdit ve studenym aute ktery nebude hnit. Na silnici naberes sul, pak se v garazi rozpusti a zacne ti to auto pozirat a to porad dokola denne, ale kdyz mas jen pristresek tak ta sul rozmrzne az na jare. Ja sem zastanec pristresku nebo garazi kde mrzne!! Kup si treba do auta takovou tu vyhrivanou podušku nebo jak se tomu nadava - hreje to za par minut a stoji to tak 300 kc
No ved hej ale startovat moje auto ked je studene je uplny horor Nielen ze chcipa ale je aj na mna drze a nechce posluchat
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
11.1.08, 20:48 |
|
|
maca
Příspěvky: 910 Bydliště: Úhonice
|
nevytápěnou garáž určitě ,strýc měl vytápěnou a fáčko za 3 roky chytalo lišku
|
11.1.08, 20:55 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Vytápěná kde je kolem 20-30°C není takový problém, ale ty kde je těch cca 5°C je to nejhorší co může být. Voda zkondenzuje a potom se neodpaří jako v té teplé a v kombinaci se solí to žere a žere....kámoš měl v takové garáži Formana, velice pěkný forman a za 2 roky byl tak shnilý že tam táhlo, přes zadní podbehy byly vidět sedačky a auto bylo na zvedáku nezvednutelné, byl zralý tak do sběrných surovin. Než v takové garáži tak radši na ulici. Matka má auto 13 let parkované na ulici a krom lemů je kastle úplně zdravá.
|
12.1.08, 13:37 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
cyz píše: Vytápěná kde je kolem 20-30°C není takový problém, ale ty kde je těch cca 5°C je to nejhorší co může být. Voda zkondenzuje a potom se neodpaří jako v té teplé a v kombinaci se solí to žere a žere....kámoš měl v takové garáži Formana, velice pěkný forman a za 2 roky byl tak shnilý že tam táhlo, přes zadní podbehy byly vidět sedačky a auto bylo na zvedáku nezvednutelné, byl zralý tak do sběrných surovin. Než v takové garáži tak radši na ulici. Matka má auto 13 let parkované na ulici a krom lemů je kastle úplně zdravá.
vcera som zateploval garaz a zaparkoval som do nej vyhriate auto a rano na teplomeri v garazi ukazuvalo 27 st ... ale asi sa mi pokazil teplomer no bolo tam teplejsie ako v byte ... Eleanor chytila uplne krasne a ani neskakala co je jej oblubena cinnost ked je jej zima
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
12.1.08, 22:24 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
1.Suchá a teplá,dobře větratelná...2.Studená,suchá a větratelná,ale né teplá a vlhká bez cirkulace!To je konec.Studená nebo mrazivá bez cirkulace sic moc vlhká není,ale to už může být spíše venku,protože tam alespoň fouká a schne to.Jde o provzdušnění,ventilaci,průvan...kam nemůže vzduch jsou nemoci a plísně....známá to věta.Protože ten vysouší a odnáší vlhkost ven.Nebo větrání nucené ventilátorem,když je garáž v zástavbě. A hlavně taky moc záleží na podlaze a zdech garáže....musí být dobře odizolována...Jinak ani průvan nic nezmůže a auto se rozpadne nenápadně od podvozku.
|
12.1.08, 22:57 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
patrik-hp píše: 1.Suchá a teplá,dobře větratelná...2.Studená,suchá a větratelná,ale né teplá a vlhká bez cirkulace!To je konec.Studená nebo mrazivá bez cirkulace sic moc vlhká není,ale to už může být spíše venku,protože tam alespoň fouká a schne to.Jde o provzdušnění,ventilaci,průvan...kam nemůže vzduch jsou nemoci a plísně....známá to věta.Protože ten vysouší a odnáší vlhkost ven.Nebo větrání nucené ventilátorem,když je garáž v zástavbě. A hlavně taky moc záleží na podlaze a zdech garáže....musí být dobře odizolována...Jinak ani průvan nic nezmůže a auto se rozpadne nenápadně od podvozku.
Vetram ninimalne 2x denne najradsej by som to nutil ventakom ale neni to nasa garaz Staci to vetranie ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
12.1.08, 23:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|