Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 03:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 motor 130 do 105 
Autor Zpráva

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek motor 130 do 105
zdravim Vas, jde legistativne dát motor 130 z rapida do š 105 ? vyjádření o záměne motorů ze škodovky mam stažené, ale nikde jsem nenašl označení typů tech motorů. dik

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


12.1.08, 15:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Přestavbu ze 742.10 - 105ka na 742.13 - 130ka ti povolí, ale musíš překopat celý auto...4pístový brzdy, zadní vlečená náprava, hřebenový řízení, samozřejmě k nápravě 5q suchá převodovka atd...dost pakárna, ale někdo to dělá...

Jednodušší je přerazit číslo..130ka se od 105ky zase tak moc neodlišuje...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


12.1.08, 20:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: motor 130 do 105
Tak v první řadě máš problém že ty povolené úpravy už neplatí, Škodovka od 1.1.2008 ukončila podporu řady 105-136, Favoritů a Formanů a nadále se zabývá jenom VW strojema


12.1.08, 21:55
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek Re: motor 130 do 105
cyz píše:
Tak v první řadě máš problém že ty povolené úpravy už neplatí, Škodovka od 1.1.2008 ukončila podporu řady 105-136, Favoritů a Formanů a nadále se zabývá jenom VW strojema


Ale to neznamená, že konkrétní úřad na DI nemůže použít poslední aktualizované vydání výrobce...prostě se zeptat jak to je ted už no...jinak říkám...přerazit číslo a neřešit...už dneska nikdo nepozná neřeší...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


12.1.08, 21:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
On někdo napsal, že se zrušují stará povolení? pokud vím, tak ne. Tedy platí. Jen už nebude dokola psáno to samé, stejně už se na tom nic nemění.


12.1.08, 22:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Ono je to tak, že teraz to závisi iba na DI, či schvália alebo nie. Podľa x ľudí, čo to skúšali, tak sa stretli s veľkou neochotou.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


12.1.08, 22:02
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Já bych to rozhodně nijak složitě a papírově neřešil. Pokud budeš mít na 130 motoru důvěryhodně vypadající 105číslo, nejlépe to které máš v techničku a 130 karburator, na 99% si toho nikdo nevšimne ani na STK.Origo 130motor má, na pohled, 2 menší odlišnosti, a trochu mohutnější zvuk, kterých si laik vůbec nevšimne a na stk tyhle starý auta už tak důkladně neřešej.


13.1.08, 11:15
Profil

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek 
martin 007 diky
bosar... jo, ale neco se stane (nehoda a tak) a majitel se muze jit klouzat... na tohe sou svine, mam svy zkušenosti, STK neřešim, mam kontakty

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


13.1.08, 11:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
krf píše:
martin 007 diky
bosar... jo, ale neco se stane (nehoda a tak) a majitel se muze jit klouzat... na tohe sou svine, mam svy zkušenosti, STK neřešim, mam kontakty


Njn nehoda...ale zase takle, řikám jak dáš na 105kovou převodovku a brzdy 130ku motor, tak nebudeš jezdit pomalu a na spotřebu, protože ten motor nepotřebuje tolik plynu...to mi věř...zjistíš že tě to po zadupnutí plynu zarazí do sedačky, tak tento úkon budeš dělat velmi pravidelně na pravidelné trase...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


13.1.08, 11:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
elegant píše:
Ono je to tak, že teraz to závisi iba na DI, či schvália alebo nie. Podľa x ľudí, čo to skúšali, tak sa stretli s veľkou neochotou.


Jsou to jen úředníci. Úředník udělá jen to, co mu ukládá zákon. Situace, v níž úředník vyrušen z hraní Solitaire povolí zástavbu 130 do 105/120, patří do žánru fantasy. Já měl neřešitelný problém s jednoduchým výmazem čísla motoru...


13.1.08, 11:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Přestavbu ze 742.10 - 105ka na 742.13 - 130ka ti povolí, ale musíš překopat celý auto...4pístový brzdy, zadní vlečená náprava, hřebenový řízení, samozřejmě k nápravě 5q suchá převodovka atd...dost pakárna, ale někdo to dělá...

Jednodušší je přerazit číslo..130ka se od 105ky zase tak moc neodlišuje...


tak tak slovo překopat v tvém příspěvku nahradit slovem překlepat to je cesta k vítězství, já to tak kdysi řešel pořád než bych stál půl dne v zaprděné policejní chodbičce na DI a poslouchal ty jejich nadřazené projevy miloš


13.1.08, 11:32
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
No s tou nehodou, to je riziko, to je na zvážení každého, ale říkám pokud to bude vše vypadat na pohled tak jak má, ten motor ti na 99% nikdo nedokáže. Po zkušenostech kamaráda , který má takto upravenou 120 a způsobil vážnější nehodu, nebyl v tomto problém, vše sedělo. Myslím to i tak, dobrý 130 motor ve 105 je opravdu zážitek a s úpravou na cca 46KW je to závodní drak, který si umí rozdat do kopce i mnohem novější soupeře, např 50KW felícii. Ale není to vše jen o motoru, ostatní jako brzdy a řízení musí být také OK. A také tak, 105 už je hodně staré auto a nemá cenu do něj cpát čas a peníze za nějakou legální a možná nejistou přestavbu. Navíc s origo 130převodovkou to už takový drak nebude


13.1.08, 11:42
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
bosator píše:
No s tou nehodou, to je riziko, to je na zvážení každého, ale říkám pokud to bude vše vypadat na pohled tak jak má, ten motor ti na 99% nikdo nedokáže. Po zkušenostech kamaráda , který má takto upravenou 120 a způsobil vážnější nehodu, nebyl v tomto problém, vše sedělo. Myslím to i tak, dobrý 130 motor ve 105 je opravdu zážitek a s úpravou na cca 46KW je to závodní drak, který si umí rozdat do kopce i mnohem novější soupeře, např 50KW felícii. Ale není to vše jen o motoru, ostatní jako brzdy a řízení musí být také OK. A také tak, 105 už je hodně staré auto a nemá cenu do něj cpát čas a peníze za nějakou legální a možná nejistou přestavbu. Navíc s origo 130převodovkou to už takový drak nebude


Z mých zkušeností si s 5q 3.9 130ka ještě sem tam neví rady...asi podle kondice...v mim případě do kopců na 5ku už vadla a to mi kámoši řikali, že mě to lítá jako kráva, protože co sem si pučoval jejich 130ky, tak moje jela opravdu nejlépe...ale měl sem s ní najeto přes 10 000km s víčkem karbecu ze 105 tj. bez ekonostatu...takže možná slabší síla kolem oněch 2000 - 2500 ot kdy se ekonostat právě projevuje...ted mám tento karbec na 136ce a přestal cukat a táhne plynule - stejně tak zase raději prdnu zpět SEDR136

K věci: ted sem na stejnou převodovku prdnul 136POWER a konečně mohu říci, že tento motor už si s ní rozumí s podvozkem si hraje a brzdy mu pořád docela slušně stačí co sem včera testoval opakované brždění ze 130 na 50 km/h...

Takže 130ka na 4kvaltu 4.22 bude killer...Simir má na týdle převodovce ještě ke všemu Fávo motor a to auto je pořád schopno driftu na mokru na suchu méně že ano, při hrabání nevadne dokud nepustí plyn tak se kola protáčí a co sme zkoušeli, tak se od pevného startu udrží do zhruba do 140km/h za Fobií 1.9 TDi kombajn...pak už je 4ka vytočená a netáhne to...

Je to na každém co na co chce...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


13.1.08, 11:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Jen taková poznámka. Těch 6kW navíc oproti motoru 120 by mi nestálo za přestavbu auta nebo riskování s přeraženým číslem. Zvlášť když je zde spousta záporných názorů na motor 130. Podle mě je jednodušší doladit motor 120 na výkon motoru 130.


13.1.08, 12:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
fatal píše:
Jen taková poznámka. Těch 6kW navíc oproti motoru 120 by mi nestálo za přestavbu auta nebo riskování s přeraženým číslem. Zvlášť když je zde spousta záporných názorů na motor 130. Podle mě je jednodušší doladit motor 120 na výkon motoru 130.



plně souhlasim viz třeba http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3497

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.1.08, 12:15
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz