Autor |
Zpráva |
Feliciemann
Příspěvky: 236 Bydliště: Nejdek
|
patrik-hp píše: Feliciemann píše: FerdikF píše: Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem. Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ). Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně. Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. [/code] Tak ty si myslíš že když dáš za filtr litr a víc,že je kvalitnější,než papírový??????????????Jestli máš ten molitanový,tzv.sportovní tak má možná menší odpor cca tak o jedno dvě procenta,ale protože má větší propustnost ale už né plochu.Stačí se skrze něj kouknout.... Tak že čistší vzduch je přes papír...ty kvalito...Jinak řečeno...motor nasává i částečně pevné částice větší,něž-papírový...proto se používá krátkodobě na závody a sport,kde se dá rychle omít od prachu rallyekrosové trati a znovu použít,nebo vůbec na okruzích...Motor se často GO...Je to buzines
Tak ty ,,kvalito", jestli máš molitanový K & N, tak jsi ho koupil někde u vietnamců je vidět, že nevíš o čem mluvíš, jelikož K & N jsou bavlněný a po čištění se impregnují, takže i při průchodu velkého množství vzduchu čistí velmi kvalitně a rozhodně kvalitněji než nějakej naskládanej papír. Papír není prodyšný, má pouze pory, které se ovšem zanášejí
|
12.1.08, 19:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Feliciemann
Příspěvky: 236 Bydliště: Nejdek
|
Vitezslav píše: patrik-hp píše: Feliciemann píše: FerdikF píše: Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem. Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ). Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně. Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. [/code] Tak ty si myslíš že když dáš za filtr litr a víc,že je kvalitnější,než papírový??????????????Jestli máš ten molitanový,tzv.sportovní tak má možná menší odpor cca tak o jedno dvě procenta,ale protože má větší propustnost ale už né plochu.Stačí se skrze něj kouknout.... Tak že čistší vzduch je přes papír...ty kvalito...Jinak řečeno...motor nasává i částečně pevné částice větší,něž-papírový...proto se používá krátkodobě na závody a sport,kde se dá rychle omít od prachu rallyekrosové trati a znovu použít,nebo vůbec na okruzích...Motor se často GO...Je to buzines Máš pravdu...
Nemá
|
12.1.08, 19:39 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Feliciemann píše: patrik-hp píše: Feliciemann píše: FerdikF píše: Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem. Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ). Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně. Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. [/code] Tak ty si myslíš že když dáš za filtr litr a víc,že je kvalitnější,než papírový??????????????Jestli máš ten molitanový,tzv.sportovní tak má možná menší odpor cca tak o jedno dvě procenta,ale protože má větší propustnost ale už né plochu.Stačí se skrze něj kouknout.... Tak že čistší vzduch je přes papír...ty kvalito...Jinak řečeno...motor nasává i částečně pevné částice větší,něž-papírový...proto se používá krátkodobě na závody a sport,kde se dá rychle omít od prachu rallyekrosové trati a znovu použít,nebo vůbec na okruzích...Motor se často GO...Je to buzines Tak ty ,,kvalito", jestli máš molitanový K & N, tak jsi ho koupil někde u vietnamců je vidět, že nevíš o čem mluvíš, jelikož K & N jsou bavlněný a po čištění se impregnují, takže i při průchodu velkého množství vzduchu čistí velmi kvalitně a rozhodně kvalitněji než nějakej naskládanej papír. Papír není prodyšný, má pouze pory, které se ovšem zanášejí
Hele tunnere i molitan filtr se impregnuje... Ty rákosko.A jestli si myslíš že ti to lépe filtruje tak to dej výrobci za typ a řekni jim že to máš lepší než originál,kterej se pořád ale jenom ty nevíš proč,vyrábí z papíru....Cena versus učinnost jestli ti to pořád nedochází...Jsi zaslepenej cos to koupil,nalejvali ti do hlavy jak je to super.....
|
12.1.08, 19:45 |
|
|
Feliciemann
Příspěvky: 236 Bydliště: Nejdek
|
patrik-hp píše: Feliciemann píše: patrik-hp píše: Feliciemann píše: FerdikF píše: Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem. Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ). Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně. Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. [/code] Tak ty si myslíš že když dáš za filtr litr a víc,že je kvalitnější,než papírový??????????????Jestli máš ten molitanový,tzv.sportovní tak má možná menší odpor cca tak o jedno dvě procenta,ale protože má větší propustnost ale už né plochu.Stačí se skrze něj kouknout.... Tak že čistší vzduch je přes papír...ty kvalito...Jinak řečeno...motor nasává i částečně pevné částice větší,něž-papírový...proto se používá krátkodobě na závody a sport,kde se dá rychle omít od prachu rallyekrosové trati a znovu použít,nebo vůbec na okruzích...Motor se často GO...Je to buzines Tak ty ,,kvalito", jestli máš molitanový K & N, tak jsi ho koupil někde u vietnamců je vidět, že nevíš o čem mluvíš, jelikož K & N jsou bavlněný a po čištění se impregnují, takže i při průchodu velkého množství vzduchu čistí velmi kvalitně a rozhodně kvalitněji než nějakej naskládanej papír. Papír není prodyšný, má pouze pory, které se ovšem zanášejí Hele tunnere i molitan filtr se impregnuje... Ty rákosko.A jestli si myslíš že ti to lépe filtruje tak to dej výrobci za typ a řekni jim že to máš lepší než originál,kterej se pořád ale jenom ty nevíš proč,vyrábí z papíru....Cena versus učinnost jestli ti to pořád nedochází...Jsi zaslepenej cos to koupil,nalejvali ti do hlavy jak je to super.....
Nemá to cenu se hádat s nevěřícím Kup si papírovej a spokojeně si jezdi, když si myslíš, že tím ušetříš.
KONČÍM DEBATU !
|
12.1.08, 19:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tak žiadnu reálnu zmenu som nepostrehol, akurát to nemusím kupovať stále nový a podľa mojej teórie na LPG to má priazdnivý vplyv na plnenie motora... aspoň už nemusím kupovať nový...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.1.08, 21:35 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Feliciemann píše: patrik-hp píše: Feliciemann píše: patrik-hp píše: Feliciemann píše: FerdikF píše: Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem. Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ). Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně. Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. [/code] Tak ty si myslíš že když dáš za filtr litr a víc,že je kvalitnější,než papírový??????????????Jestli máš ten molitanový,tzv.sportovní tak má možná menší odpor cca tak o jedno dvě procenta,ale protože má větší propustnost ale už né plochu.Stačí se skrze něj kouknout.... Tak že čistší vzduch je přes papír...ty kvalito...Jinak řečeno...motor nasává i částečně pevné částice větší,něž-papírový...proto se používá krátkodobě na závody a sport,kde se dá rychle omít od prachu rallyekrosové trati a znovu použít,nebo vůbec na okruzích...Motor se často GO...Je to buzines Tak ty ,,kvalito", jestli máš molitanový K & N, tak jsi ho koupil někde u vietnamců je vidět, že nevíš o čem mluvíš, jelikož K & N jsou bavlněný a po čištění se impregnují, takže i při průchodu velkého množství vzduchu čistí velmi kvalitně a rozhodně kvalitněji než nějakej naskládanej papír. Papír není prodyšný, má pouze pory, které se ovšem zanášejí Hele tunnere i molitan filtr se impregnuje... Ty rákosko.A jestli si myslíš že ti to lépe filtruje tak to dej výrobci za typ a řekni jim že to máš lepší než originál,kterej se pořád ale jenom ty nevíš proč,vyrábí z papíru....Cena versus učinnost jestli ti to pořád nedochází...Jsi zaslepenej cos to koupil,nalejvali ti do hlavy jak je to super..... Nemá to cenu se hádat s nevěřícím Kup si papírovej a spokojeně si jezdi, když si myslíš, že tím ušetříš. KONČÍM DEBATU !
Ty máš filtr na sport já ho mám na normální ježdění Nic víc,nic míň
|
12.1.08, 21:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
patrik-hp píše: Ty máš filtr na sport já ho mám na normální ježdění Nic víc,nic míň
ja inak tiež... ale zasa má trocha pravdu že tie športové filtre nezachytia také drobné častice ako papierové, ale u naších motoroch v tom nevidím problém...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.1.08, 22:02 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Feliciemann píše: A to, že se motoru líp dejchá ti nestačí?? Motor má lehčí chod a jde lépe do otáček.
to je porád teorie, to si můžu na letáku od KN přečíst taky....mě de spíš o pocit z jízdy, jestli je to v originál air boxu opravdu znát, nebo když tam prdnu papírovej, kterej občas vyměnim, tak jestli to bude stejný...prostě michalkatka napsal, že to je stejný, akorát že ho nemusí měnit, tak na to seru, protože když si spočítám, že ten papírovje stojí kilo, tak to si za 2000 koupim těch seriovejch 20....no a 300 000 s tim nenajezdim, to to dřív prodám (počítám výměnu vzduch. filtru za 15 000)...no a aby se mi ten filtr vyplatil za 300 000km ???? tak to ne...nebudu línej a radši ho párkrát vyměnim a jeto...nehledě na to, že s tim mytím a impregnací je to stejně delší než výměna seriovýho, a to auto je dýl odstavený.... tolik moje pocity...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.1.08, 22:05 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Ondras83 píše: Feliciemann píše: A to, že se motoru líp dejchá ti nestačí?? Motor má lehčí chod a jde lépe do otáček. to je porád teorie, to si můžu na letáku od KN přečíst taky....mě de spíš o pocit z jízdy, jestli je to v originál air boxu opravdu znát, nebo když tam prdnu papírovej, kterej občas vyměnim, tak jestli to bude stejný...prostě michalkatka napsal, že to je stejný, akorát že ho nemusí měnit, tak na to seru, protože když si spočítám, že ten papírovje stojí kilo, tak to si za 2000 koupim těch seriovejch 20....no a 300 000 s tim nenajezdim, to to dřív prodám (počítám výměnu vzduch. filtru za 15 000)...no a aby se mi ten filtr vyplatil za 300 000km ???? tak to ne...nebudu línej a radši ho párkrát vyměnim a jeto...nehledě na to, že s tim mytím a impregnací je to stejně delší než výměna seriovýho, a to auto je dýl odstavený.... tolik moje pocity...
Motoru se lépe dýchá,ano...ale né kvalitněji a čistěji...Dá se říct že objemově...Ale motor musí být udělán,aby se nadejchnul a využil řídkého filtru....série nemá zábrany ve filtru ale úplně někde jinde....je to bussines!DĚLAJÍ Z KONSTRUKTÉRŮ BLBCE,KTEŘÍ NEUMÍ SPOČÍTAT OBJEM A PLOCHU FILTRU.A vše je to na úkor opotřebení.....Je to prostě na sport a na normální ježdění,špinavý ovzduší a udržení spolehlivosti min.opotřebením ve městech a prostě všude je lepší levnější papír...Vše už by bylo namontováno nebo doporučeno,kdyby to bylo tak spolehlivé...Stale to opakuji,už by to tam bylo...Ano možná nanovlákna budou super...Ale kdy?ve filtrech do aut?Na závodním voze není nic na dlouho.Je to pojízdá laboratoř,která je předimenzovaná oproti používání vozidla v běžném provozu.Se vším se počítá a nehledí se na výdrž dále, ale max. do konce závodu nebo sezony...To je ostrý motor,který vyžaduje punčochu nebo třeba ani tu,pokud se jedná o vrchy nebo okruhy... A tyto filtry jsou něco mezi.....P.S.Na pocitu při výměně u sériového motoru to nepoznáš.Leda,že to bude o trochu hlučnější a tobě se bude zdát,že to jede.....Méně to tlumí hluk od sacího potrubí... motor více hučí...Ale jede stejně.
|
12.1.08, 22:40 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
patrik-hp: něco podobnýho sem chtěl napsat, vzals mi to z klávesnice...navíc u stříkačky možná ne (pro mě trochu terra incognita) ale pokud na karbec namontuješ sportovní filtr a tím snížíš odpor sání, bez přetryskování popř odbrždění si spíš rozhasíš přípravu směsi, bude chudší, může to víc žrát atd...markantní je tohle u dvoutaktu, zvlášť když nemá klapky...to že se motoru "líp dejchá" je kvaziargument horsta fuchse...když už něco tak komplet sání+výfuk, pak to může přinést pozitivní efekt, takhle mi to připomíná patnáctiletýho kluka, co si na pionýra namontoval výfuk ze simsona a vykládal jak to mnohem líp jede...že jako když jede simál líp tak ten vejfuk na fichtlovi pojede taky líp...že byl plnej karbonu a dusilo se mu to, ani nemluvím ...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
12.1.08, 23:22 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
CROWACK píše: patrik-hp: něco podobnýho sem chtěl napsat, vzals mi to z klávesnice...navíc u stříkačky možná ne (pro mě trochu terra incognita) ale pokud na karbec namontuješ sportovní filtr a tím snížíš odpor sání, bez přetryskování popř odbrždění si spíš rozhasíš přípravu směsi, bude chudší, může to víc žrát atd...markantní je tohle u dvoutaktu, zvlášť když nemá klapky...to že se motoru "líp dejchá" je kvaziargument horsta fuchse...když už něco tak komplet sání+výfuk, pak to může přinést pozitivní efekt, takhle mi to připomíná patnáctiletýho kluka, co si na pionýra namontoval výfuk ze simsona a vykládal jak to mnohem líp jede...že jako když jede simál líp tak ten vejfuk na fichtlovi pojede taky líp...že byl plnej karbonu a dusilo se mu to, ani nemluvím ...
s tim vejfukem sem to zkoušel taky....to je absolutní pečovina.....dusí se to....
jinak, neim proč to vykládáte mě...já sem to tam vysvětlil jasně, podle mě, že ten bavlněnej je v podstatě na ho**o, protože se akorát nemusí měnit.....taky sem ho dřív chtěl, ale proč, když to nic nezmění na průběhu výkonu, ale spíš to ještě zmenší životnost ????
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
13.1.08, 10:47 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
podle dlouhodobého výzkumu jsou nejlepší fitry mann, a stím zvyšováním nebo snižování odporu filtru, si filtr vyhod a jezdi bez něj a zjistíš že nic, (mimo LPG), měl jsem snad minulý rok feldu natuněnou, se mi zdálo že dobře jede, sportovní filtr, drahé svíčky, zkrácené péra, řídící jednotka nijak nevybočoval z normálu, interiér byl postříkaný do jedné, barvy šajtrpáka blikala, pedály, muzika zesilovač, a kde co nakonec jsem zjistil že auto jede naprosto normálně spíš podprůměrně, to byl jako ten prvotní dojem miloš
|
13.1.08, 11:08 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Ondras83 píše: CROWACK píše: patrik-hp: něco podobnýho sem chtěl napsat, vzals mi to z klávesnice...navíc u stříkačky možná ne (pro mě trochu terra incognita) ale pokud na karbec namontuješ sportovní filtr a tím snížíš odpor sání, bez přetryskování popř odbrždění si spíš rozhasíš přípravu směsi, bude chudší, může to víc žrát atd...markantní je tohle u dvoutaktu, zvlášť když nemá klapky...to že se motoru "líp dejchá" je kvaziargument horsta fuchse...když už něco tak komplet sání+výfuk, pak to může přinést pozitivní efekt, takhle mi to připomíná patnáctiletýho kluka, co si na pionýra namontoval výfuk ze simsona a vykládal jak to mnohem líp jede...že jako když jede simál líp tak ten vejfuk na fichtlovi pojede taky líp...že byl plnej karbonu a dusilo se mu to, ani nemluvím ... s tim vejfukem sem to zkoušel taky....to je absolutní pečovina.....dusí se to.... jinak, neim proč to vykládáte mě...já sem to tam vysvětlil jasně, podle mě, že ten bavlněnej je v podstatě na ho**o, protože se akorát nemusí měnit.....taky sem ho dřív chtěl, ale proč, když to nic nezmění na průběhu výkonu, ale spíš to ještě zmenší životnost ????
Neber to na sebe...je to myšleno všeobecně a k věci...nikoliv na tebe ani na feliciemana...je to prostě vyjádření další osoby....a další a další atd....
|
13.1.08, 13:10 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
patrik-hp píše: Ondras83 píše: CROWACK píše: patrik-hp: něco podobnýho sem chtěl napsat, vzals mi to z klávesnice...navíc u stříkačky možná ne (pro mě trochu terra incognita) ale pokud na karbec namontuješ sportovní filtr a tím snížíš odpor sání, bez přetryskování popř odbrždění si spíš rozhasíš přípravu směsi, bude chudší, může to víc žrát atd...markantní je tohle u dvoutaktu, zvlášť když nemá klapky...to že se motoru "líp dejchá" je kvaziargument horsta fuchse...když už něco tak komplet sání+výfuk, pak to může přinést pozitivní efekt, takhle mi to připomíná patnáctiletýho kluka, co si na pionýra namontoval výfuk ze simsona a vykládal jak to mnohem líp jede...že jako když jede simál líp tak ten vejfuk na fichtlovi pojede taky líp...že byl plnej karbonu a dusilo se mu to, ani nemluvím ... s tim vejfukem sem to zkoušel taky....to je absolutní pečovina.....dusí se to.... jinak, neim proč to vykládáte mě...já sem to tam vysvětlil jasně, podle mě, že ten bavlněnej je v podstatě na ho**o, protože se akorát nemusí měnit.....taky sem ho dřív chtěl, ale proč, když to nic nezmění na průběhu výkonu, ale spíš to ještě zmenší životnost ???? Neber to na sebe...je to myšleno všeobecně a k věci...nikoliv na tebe ani na feliciemana...je to prostě vyjádření další osoby....a další a další atd....
OKi...já teda teď už neřešim filtr, ale jak dostat 1,4 do feldy :D:D:D
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
13.1.08, 16:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|