Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
stavba motoru
protoze se tady ted nejak rozmohlo vymirani motoru a resi se potize s legalizaci motoru, napadlo me toto...
1) motor 120, hlava 105.. tlaky vychazej asi 9,45 :1 , to neni zly...vyhoda : dostupnost dilu, netreba snizovat hlavu
2) vlozky 130 ve 120 bloku... uz sem to videl, ale nelibi se mi misto mezi 2. a 3. valcem
3) a to je asi nejdulezitejsi...
PISTY LS A HLAVA 105 S LS VYBRANIM... TIM ZISKAME MOTOR 120 ls SE 105KOVYM SPALOAKEM,TAKZE NESNIZUJEM HLAVU A TLAKY MAME...
CO VY NA JEDNOTLIVY BODY.. kdo napise motor z favorita, je hloupy
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.1.08, 13:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
A pisty das jaky kdyz daz vlozky 130? Pises LS to bys tam mel vakl 7mm
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.1.08, 14:14 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
a pokud myslis variantu 2, tak ke 130 vlozkam patri i 130 pisty to sem bral jako samozrejmost a presto by to nekdo tunil LSkovejma
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.1.08, 14:44 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
varianta s 105kovou hlavou je zla, zmeraj si rozdiel v kanaloch a ventiloch......co ziskas na tlakoch, to stratis na plneni motoru.....
moja varianta je S120LS , KP cca 10.2:1 , upravena hlava s favo ventilmi, vacka 260tka, to potom pojdete, s hocijakym karburatorom a s hocijakym vyfukom....
samozrejmostou su C-vahadla, ze jo....
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
16.1.08, 14:54 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ok, zkusenost profika budu respektovat jen mi slo o to, abych ziskal tlaky aniz bych snizoval hlavu, ale asi to nejde
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.1.08, 15:03 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Gemini píše: ...moja varianta je S120LS , KP cca 10.2:1 , upravena hlava s favo ventilmi, vacka 260tka, to potom pojdete, s hocijakym karburatorom a s hocijakym vyfukom...
A co říkáš na variantu 120L se sníženou hlavou na cca 10:1 bez dalších úprav (krom předstihu a více oktanů samozřejmě)?
|
16.1.08, 15:13 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
pojede to o trochu lip nez 120 LS, ale u 120L je to uz snizeni skoro o 2mm ne??to je dost..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.1.08, 15:14 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
kachnis píše: pojede to o trochu lip nez 120 LS, ale u 120L je to uz snizeni skoro o 2mm ne??to je dost..
jj to je dost, to se pak výrazně mění spalovák.... (asi sem hloupej, ale já bych tam fakt prdnul fáčko)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.1.08, 16:24 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
kachnis píše: pojede to o trochu lip nez 120 LS, ale u 120L je to uz snizeni skoro o 2mm ne??to je dost..
Podle tabulky z jednoho staršího článku na techwebu je snížení 2mm = 9.9:1. Když to pořádně dotáhneš, je to cca 10:1.
|
16.1.08, 16:29 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Ondras83 píše: ...to se pak výrazně mění spalovák...
Ani ne, tvar je zhruba stejný, jen je menší.
Hmm, jak že to bylo? Chytrému napověz...
|
16.1.08, 16:31 |
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
Já taky včil řeším nějaký ten slušnější a hlavně doma poctivě postavený motor (už mě neba ty z druhé ruky co se tváří jakože jo a po 5 tkm zažnou žrát olej a vodu).
No a vychází mě to na 120 LS (samo že z eMka, nevim kde seženu), vačka 110 R, favo či felda 50 kW (vačku fakt nevim kde seženu), c-vahadla (taky nevim kde seženu). Hlava zrepasovat,dát gufera,slícovat, pobrousit tak o 0,4-0,5 mm. Karbec 130 či 120 LS origo, lauf origo. Všecko samo znovu poskládat s přebroušením kliky,nové vložky atd. atd. ...
Takže kdo máte nějaká ten LSkový motor nazbyt či ostatní díly, tož sa možete pomalu hlásit, beru všecko.
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
16.1.08, 17:13 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
ondra120 píše: Já taky včil řeším nějaký ten slušnější a hlavně doma poctivě postavený motor (už mě neba ty z druhé ruky co se tváří jakože jo a po 5 tkm zažnou žrát olej a vodu). No a vychází mě to na 120 LS (samo že z eMka, nevim kde seženu), vačka 110 R, favo či felda 50 kW (vačku fakt nevim kde seženu), c-vahadla (taky nevim kde seženu). Hlava zrepasovat,dát gufera,slícovat, pobrousit tak o 0,4-0,5 mm. Karbec 130 či 120 LS origo, lauf origo. Všecko samo znovu poskládat s přebroušením kliky,nové vložky atd. atd. ... Takže kdo máte nějaká ten LSkový motor nazbyt či ostatní díly, tož sa možete pomalu hlásit, beru všecko.
Céčkový vahadla není problem jsou na fáfu akorát ale potřebuješ dvě tyče s vahadlama protože fávo má myslím že první a poslední vahadlo rovný takže když je všecky přešoupeš na tyčku vahadel ze šáde tak ti ty krajní dvě neseděj na ventilech, takže z druhých Fávo vahadel potřebuješ vzít dvě vahadla správně natočený.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
16.1.08, 17:37 |
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
Céčkový vahadla není problem jsou na fáfu akorát ale potřebuješ dvě tyče s vahadlama protože fávo má myslím že první a poslední vahadlo rovný takže když je všecky přešoupeš na tyčku vahadel ze šáde tak ti ty krajní dvě neseděj na ventilech, takže z druhých Fávo vahadel potřebuješ vzít dvě vahadla správně natočený.[/quote]
Jojo to samo vim. Jenom musim někde schrastit 2 stromečky potažmo 2 hlavy a dávat za každou litr jenom kvůli vahadlům se mi moc nechce... Tož asi tak...no budu muset začít aktivně něco hledat:) Achjo ta lenost...
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
16.1.08, 18:23 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
No a co treba tohle spodek celej 120LS vypoukle pisty vacka erko hlava a vahadla erko ale snizit kompresni pomer motoru odfrezovanim casti spalovaku a pridat turbo
|
16.1.08, 21:33 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
V čem jsou c-vahadla lepší? V čem se liší vahadla fava od stodvácy?
|
16.1.08, 21:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|