Gemini: Tak já ty příčiny technického charakteru znám....šlo mi spíš o to zjistit jestli se to dá nějak zlikvidovat stylem jízdy ale tím jakým mám já podle vyjádření odborníků z tohoto fóra asi ne. Zkoušel jsem o tom trochu uvažovat, tak asi jde opět o to že mám smůlu na konkrétní závady...v podstatě jsem nikdy neměl na autě jinou závadu než propálené těsnění pod hlavou (v elektrice nikdy, max. nějaké běžné opotřebení) a vždycky se ta příčina našla a bylo to něco z toho co píšeš, dokonce i ty velké tlaky (na motoru 120, ale jel královsky, 150-160 nebyl problém, bohužel to dlouho nevydržel
). U toho fáva to bude problém jinde....mám podezření na křivé příruby domku termostatu, srovnám je, přetěsní se to a uvidí se, vidím to na tenhle problém, začalo to po výměně termostatu a dělá to problémy jenom na studeném motoru.....s prasklým těsněním pod hlavou bych nenajel 400km skoro na plný výkon bez jediného problému.